Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

hallo,

ik speel momenteel bij marseille en ik kan thiago ribeiro en renato augusto aankopen bij mijn team. Maar er is een klein probleem, kmag maar 4 eu spelers hebben en heb er al 3. Nu is mijn vraag wie zijn die eu spelers? ik weet argentijnen en brazilianen maar welke nog?

mvg

christophe

Geplaatst
  • Auteur

hallo,

ik speel momenteel bij marseille en ik kan thiago ribeiro en renato augusto aankopen bij mijn team. Maar er is een klein probleem, kmag maar 4 eu spelers hebben en heb er al 3. Nu is mijn vraag wie zijn die eu spelers? ik weet argentijnen en brazilianen maar welke nog?

mvg

christophe

Geplaatst
  • Auteur

hallo,

mvg

christophe

Geplaatst

Ik dek dat je bedoel dat je maar 4 NIET-eu spelers mag hebben.

En sinds Brazilie niet bij de Europese unie hoort i dit een NIET-Eu speler en tellen ze hier dus bij.

EU-spelers zijn spelers die uit landen BINNEN de Europese Unie horen.

Geplaatst
Kijk gewoon wie niet als 2de nationaliteit Franrijk heeft ;) Dat zijn de buiten de EU spelers :)

Dus via jouw manier komen Nederlanders niet uit de EU...

Geplaatst
  • Auteur

ahzo ;) nu begrijp ik het want ik heb meer als 4 spelers die niet eu zijn zoals al die afrikanen maar die zullen dan als 2de nat frans zijn.

bedankt voor de reacties

Geplaatst

Mensen uit Afrika, Azie, Australie (?), Amerika vallen er niet in. Bijvoorbeeld een Turk wel omdat Istanbul wel in Europa ligt.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.