Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Post hier je beste speler+ screen ervan, mijn beste speler is Anderson heb er 58 miljoen mee betaalt met W.B.A.

Anderson.jpg

• Antwoorden 69
  • Weergaven 145
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Post hier je beste speler+ screen ervan, mijn beste speler is Anderson heb er 58 miljoen mee betaalt met W.B.A.

Anderson.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Anderson.jpg

Geplaatst
  • Auteur

zo;)

dat is wel een talent alleen de andere skills in de 1e rij zijn slecht:S

Geplaatst

Dat zijn dan dfensieve iegnschappen (op passen na) zonder bal nog wel veel beter worden, als dat lukt wordt t een wereldspits.

Geplaatst

Passen moet nog wat beter, Strafschoppen is ook mooi meegenomen. Dribbelen is ook niet al te hoog en voorzetten is ook misschein handig. Maar dit zijn allemaal extra'tjes, het is gewoon een superspits, nu al..:cab:

Geplaatst
Kun je zijn prestaties laten zien Koenman?

Ik zit nu op een andere PC, maar ik weet ze uit m'n hoofd, dus een groot probleem wordt dat niet:

W D

2009/10 Feyenoord 0 0

2010/11 Feyenoord 25 14

2011/12 Feyenoord 31 25

Geplaatst
Kun je zijn prestaties laten zien Koenman?

Ik zit nu op een andere PC, maar ik weet ze uit m'n hoofd, dus een groot probleem wordt dat niet:

W D

2009/10 Feyenoord 0 0

2010/11 Feyenoord 25 14

2011/12 Feyenoord 31 25

Tering wat een topper, ben benieuwd hoe hij over een aantal jaar is dan!

Geplaatst

Speciaal om hem veel te laten scoren was ik naar 4-3-3 overgestapt na 10/11, en dat liep wel lekker.

Geplaatst

Ja, helaas wel.

Edit: dit seizoen 16 uit 13 tot nu toe in de competitie :D, alles bij elkaar 24 uit 17

Edit: seizoen klaar, in competitie 24 uit 27 en alles bij elkaar 45 uit 42 :D

Geplaatst
Hier is in eider geval mijn beste spits:

maikelvangilsscreenshotuo7.png

Waar haal jij die pijltjes vandaan zodat je kan zien of iets beter is geworden

Geplaatst

Mijn beste speler is pablo vitti, en ik ben sparta! Sta 1e en Vitti is topscoorder van mijn team :)

Geplaatst

het broertje van Alexander Hleb namelijk Vyacheslav Hleb.

Geplaatst

Bij mijn West Ham in 2011 heb ik hem net verkocht.. Tevez. Hij zou zijn contract anders niet gaan verlengen en nou vang ik er nog 30 mln voor heb als vervanagers Falcao en V. Persie (Real bankzitter) voor 15 mln samen. Maar mijn voorzitter vond het nodig om ook Dagoberto van Benfica te halen voor 6 mln. Denk dat verder Basturk mijn belangrijkste speler is. Alles gaat via hem.

Geplaatst

Mijn beste speler met Real Union in 2010 is op het moment absoluut Xabi Alonso!! En al zou hij niet mijn beste speler zijn dan is ie toch zeker de belangrijkste.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.