Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb een probleem bij mijn training.

Ik gebruik de TUG-training bij al mijn spelers en heb de 7.2 versie, maar de spelers krijgen geen pijltjes omhoog of omlaag maar veranderen wel van waarde enzo :O]:

Dit vindk wel zeer ambetant want ask dan van die talentjes koop worden ze maar niet beter..

Dus as iemand kan helpen,, graag !!

Geplaatst
  • Auteur

Ik gebruik de TUG-training bij al mijn spelers en heb de 7.2 versie, maar de spelers krijgen geen pijltjes omhoog of omlaag maar veranderen wel van waarde enzo :O]:

Dit vindk wel zeer ambetant want ask dan van die talentjes koop worden ze maar niet beter..

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Door training word de waarde niet hoger, alleen bij wedstrijden en als de speler goed speelt stijgt zijn waarde.

Geplaatst
  • Auteur

Ja maar hun waarde verandert constant maar er komt niks bij van eigenschappen.

Ook als ze geblesseerd zijn gaat er niks af ?!

Geplaatst

Kan volgende keer ook in 1 post (edit knop)

Hoeveel tijd zit er tussen het bekijken van de stats? Want het kan wel even duren voor je resultaat ziet + je trainers moeten ook goed zijn niet enkel je training :)

Geplaatst
  • Auteur
Kan volgende keer ook in 1 post (edit knop)

Hoeveel tijd zit er tussen het bekijken van de stats? Want het kan wel even duren voor je resultaat ziet + je trainers moeten ook goed zijn niet enkel je training :)

Ja bijvoorbeeld na 1 maand stonden er nog altijd geen pijltjes naast de eigenschappen bij Real Madrid.. :S

Geplaatst

eindelijk iemand dat in vlaanderen woont en praat:checkit:

ik ook namelijk

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.