Geplaatst 22 mei 200718 jr. Hebben er hier mensen interesse voor een novelle over een zelfgemaakte club? Ik heb mijn eigen club gemaakt en zit nu in 2013/2014 en ik ben best wel succesvol.
Geplaatst 22 mei 200718 jr. Auteur Hebben er hier mensen interesse voor een novelle over een zelfgemaakte club? Ik heb mijn eigen club gemaakt en zit nu in 2013/2014 en ik ben best wel succesvol.
Geplaatst 22 mei 200718 jr. Auteur Hebben er hier mensen interesse voor een novelle over een zelfgemaakte club? Ik heb mijn eigen club gemaakt en zit nu in 2013/2014 en ik ben best wel succesvol.
Geplaatst 22 mei 200718 jr. Zulk soort dingen hoef je niet te vragen hoor. :cab: Er is áltijd wel interesse in novelles, zeker in ééntje met de originaliteit van een zelfgemaakte club. :)
Geplaatst 22 mei 200718 jr. Zulk soort dingen hoef je niet te vragen hoor. :cab: Er is áltijd wel interesse in novelles, zeker in ééntje met de originaliteit van een zelfgemaakte club. :) Dat valt ook wel mee, want er zijn zóveel novelles dat er niet veel aandacht meer voor een enkele novelle is. Ik speel met Queensland, is ook origineel, maar niet echt veel mensen kijken ernaar