Geplaatst 22 mei 200718 jr. Hey, Heeft iemand ook een soundpakket voor FM 07? Er was er altijd 1 voor FM 06, met andere stadion geluiden.. Bij Ajax hoorde je bijv: Ajax Ajax (en die troep) En liverpool hun lied gezongen door de fans.. Als iemand die heeft? Zou die hem dan kunnen posten bij de download section.. Of wie hem heeft voor FM 06, Zou die kunnen kijken of het ook werk bij FM 07? Alvast Bedankt voor de moeite.. (als die ervoor word genomen ;))
Geplaatst 22 mei 200718 jr. Auteur Hey, Heeft iemand ook een soundpakket voor FM 07? Er was er altijd 1 voor FM 06, met andere stadion geluiden.. Bij Ajax hoorde je bijv: Ajax Ajax (en die troep) En liverpool hun lied gezongen door de fans.. Als iemand die heeft? Zou die hem dan kunnen posten bij de download section.. Of wie hem heeft voor FM 06, Zou die kunnen kijken of het ook werk bij FM 07? Alvast Bedankt voor de moeite.. (als die ervoor word genomen ;))
Geplaatst 22 mei 200718 jr. Auteur Hey, Heeft iemand ook een soundpakket voor FM 07? Er was er altijd 1 voor FM 06, met andere stadion geluiden.. Bij Ajax hoorde je bijv: Ajax Ajax (en die troep) En liverpool hun lied gezongen door de fans.. Als iemand die heeft? Zou die hem dan kunnen posten bij de download section.. Of wie hem heeft voor FM 06, Zou die kunnen kijken of het ook werk bij FM 07? Alvast Bedankt voor de moeite.. (als die ervoor word genomen ;))
Geplaatst 22 mei 200718 jr. Zou wel tof zijn, maar ik ben het nog nooit tegen gekomen op downloadsite's sorry
Geplaatst 22 mei 200718 jr. Auteur Hij is er zeker wel :) voor FM 06 heb ik hem altijd gehad, ik ben momenteel aan het zoeken maar vind maar niks..
Geplaatst 22 mei 200718 jr. Ik googlede even en ik vond er al een paar, weet niet of er 1 tussen zit die jij zoekt.
Geplaatst 22 mei 200718 jr. Auteur Ik heb er momenteel 1 voor FM 07, zou hem bij download's zetten.. ;)