Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik ben nu Droylsden van de Engelse Conference North, de verwachting voor het seizoen was dat ik 19e zou worden, maar na een vreselijk begin maar toch een mooi eindsprintje werd ik 5e en ben alsnog in de play-offs gekomen, en door mijn huidige form ga ik dit dik winnen.. MAAR:

is dit wel verstandig.. is het niet beter om eerst nog een jaar ECN te spelen om dan kampioen te worden en dan met een echt heel sterk eftal naar de CON te gaan..

Of denken jullie dat het beter is om het gewoon te proberen, meer inkomen, betere spelers die naar je willen komen, maar wel heeeel erg vechten voor degradatie..??

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben nu Droylsden van de Engelse Conference North, de verwachting voor het seizoen was dat ik 19e zou worden, maar na een vreselijk begin maar toch een mooi eindsprintje werd ik 5e en ben alsnog in de play-offs gekomen, en door mijn huidige form ga ik dit dik winnen.. MAAR:

is dit wel verstandig.. is het niet beter om eerst nog een jaar ECN te spelen om dan kampioen te worden en dan met een echt heel sterk eftal naar de CON te gaan..

Of denken jullie dat het beter is om het gewoon te proberen, meer inkomen, betere spelers die naar je willen komen, maar wel heeeel erg vechten voor degradatie..??

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Natuurlijk proberen naar de CON te gaan, want met die meer inkomen kun je betere spelers krijgen, altijd zo hoog mogelijk proberen, en misschien lukt het je wel om in de CON leuke prestaties neer te zetten, altijd proberen! Wie weet gaat het volgend seizoen wel fout en dan zit je nog een extra jaar in de ECN, en dan dnek je bij jezelf "Hadik dat nu maar niet gedaan"... Snapje?

Geplaatst
Natuurlijk proberen naar de CON te gaan, want met die meer inkomen kun je betere spelers krijgen, altijd zo hoog mogelijk proberen, en misschien lukt het je wel om in de CON leuke prestaties neer te zetten, altijd proberen! Wie weet gaat het volgend seizoen wel fout en dan zit je nog een extra jaar in de ECN, en dan dnek je bij jezelf "Hadik dat nu maar niet gedaan"... Snapje?

Precies. Vaak kun je gewoon middenmoot eindigen of zelfs hoger, als je enkele slimme aankopen doet. Succes iig :thumb:

Geplaatst

Gewoon gaan en je verwachting was toch 19e en je bent 5e geworden, dan kan je dat ook doen in de Conference National.

Veel succes!

Geplaatst

Natuurlijk bestaat er ht risico dat je promoveert en het jaar nadien dadelijk weer degradeerd dus an speel je binnen 2 jaar terug in die lagere divisie. Terwijl je dat tussenjaar goed kan gebruiken om je team te versterken en je dan over die zelfde 2 jaar wel een divisie hoger speelt en sterk voor de dag komt.

Maarja... wie zegt dat je gaat degraderen... en wie zegt dat als je wacht je volgende keer terug voor promotie kan strijden....

Ik zou proberen te promoveren en dadelijk een goede versterking halen

Geplaatst

Gewoon promoveren;) Desnoods ga je vreselijk op de counter spelen, maar als je nu al 14 plaatsen boven je verwachting kwam zal dat een klasse hoger ook wel goedkomen. En beter haal je een aantal transfervrije spelertjes.. Meestal kunnen die best aardig ballen en je hoeft niet voor ze te betalen;)

Geplaatst

Niveauverschil in de lagere klasses is vaak niet zo héél groot, dus met enkele aankopen en een beetje werkende tacktiek gaat het je wel lukken.

Promoveren met die hap!

Geplaatst
  • Auteur

Ja indd, gewoon geen mietje zijn en die uitdaging aangaan..

Heb alleen wel gvd de playoff finale heel onterecht op penalties verloren :-D 1-0 met ongeveer 10 schoten tegen 0, en vervolgens schiet zoon kneusje em in zen eigen net :( :( kregen we vervolgens weer 20 schoten maar hij ging er maar niet in.. in de laatste minuut van extra tijd nog op de lat en voor open goal missen.. tzat niet bepaald mee..

vervolgens met penalties: staan we de hele tijd voor (de tegenstanders gelijk eerste penalty gemist) en me sterspeler van het seizoen komt oplopen, dus ik helemaal blij.. WAT DOET DIE GVDTL!! keihard over bekham stijl ::wall: :wall: :wall: :wall:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.