Geplaatst 20 mei 200718 jr. Tottenham Hotspur FC, bijgenaamd The Spurs, werd in 1882 opgericht door een aantal jongens van de Hotspur Cricket Club. Twee jaar later werd de naam van de voetbalclub gewijzigd in de naam die het nu draagt. De club heeft een fantastische geschiedenis opgebouwd, echter is het niet meer de topclub van weleer. Op dit moment is het een stabiele subtopper, het is aan jou om de oude successen weer te laten herleven! Clubhistorie: The Spurs hebben in de loop der jaren een geweldige historie opgebouwd. De Premier League werd in 1951 en 1961 binnengesleept. Er werden ook nog vele malen tweede en derde plaatsen in de nationale competitie behaald. Ze wonnen tweemaal The Championship, de op een na hoogste divisie van Engeland, en werden ook nog een paar keer tweede of derde. De meest prestigieuze beker van Engeland, de FA Cup, werd 8 maal gewonnen, één keer sneuvelden ze in de finale. In de Carling Cup werd vijf keer de finale gehaald, waarvan er drie werden gewonnen. De Community Shield wisten ze vier keer te winnen, maar ze waren ook vijf maal de verliezende partij. De Beker voor Bekerwinnaars werd in 1963 aan de prijzenkast toegevoegd, met UEFA Cup gingen ze in 1972 en 1984 aan de haal. Verwachting van het bestuur: Het bestuur verwacht dat de ploeg aan het einde van de rit ergens in de middenmoot terechtkomt. De supporters eisen dat de club een respectabele plaats in de Premiership behaald. Aan beide doelstellingen moet met deze selectie worden voldaan, stiekem mag je zelfs denken aan plaatsing voor de Champions League. (vrij naar:Glenn Smits) __________________________________________________________________________________ The Spurs is de club waar ik het komende jaar ga coachen. Ik, dat is Vincenté Petros een Spanjaard van een spaanse moeder en een Braziliaanse vader. Mijn ervaring is miniem, maar mijn verwachtingen zijn groter. - een Europeese plaats - appreciatie van het bestuur - een mooie eindrangschikking Ik weet dat ik het tegen de toppers niet gemakkelijk ga krijgen. Zij hebben geld door hun suikeroom en hun deelnames in de CL. Volgende keer: - Transfers Sommige dingen zullen wat moeilijker gaan, ik zit immers al in het 3e seizoen.
Geplaatst 20 mei 200718 jr. Auteur Tottenham Hotspur FC, bijgenaamd The Spurs, werd in 1882 opgericht door een aantal jongens van de Hotspur Cricket Club. Twee jaar later werd de naam van de voetbalclub gewijzigd in de naam die het nu draagt. De club heeft een fantastische geschiedenis opgebouwd, echter is het niet meer de topclub van weleer. Op dit moment is het een stabiele subtopper, het is aan jou om de oude successen weer te laten herleven! Clubhistorie: The Spurs hebben in de loop der jaren een geweldige historie opgebouwd. De Premier League werd in 1951 en 1961 binnengesleept. Er werden ook nog vele malen tweede en derde plaatsen in de nationale competitie behaald. Ze wonnen tweemaal The Championship, de op een na hoogste divisie van Engeland, en werden ook nog een paar keer tweede of derde. De meest prestigieuze beker van Engeland, de FA Cup, werd 8 maal gewonnen, één keer sneuvelden ze in de finale. In de Carling Cup werd vijf keer de finale gehaald, waarvan er drie werden gewonnen. De Community Shield wisten ze vier keer te winnen, maar ze waren ook vijf maal de verliezende partij. De Beker voor Bekerwinnaars werd in 1963 aan de prijzenkast toegevoegd, met UEFA Cup gingen ze in 1972 en 1984 aan de haal. Verwachting van het bestuur: Het bestuur verwacht dat de ploeg aan het einde van de rit ergens in de middenmoot terechtkomt. De supporters eisen dat de club een respectabele plaats in de Premiership behaald. Aan beide doelstellingen moet met deze selectie worden voldaan, stiekem mag je zelfs denken aan plaatsing voor de Champions League. (vrij naar:Glenn Smits) __________________________________________________________________________________ The Spurs is de club waar ik het komende jaar ga coachen. Ik, dat is Vincenté Petros een Spanjaard van een spaanse moeder en een Braziliaanse vader. Mijn ervaring is miniem, maar mijn verwachtingen zijn groter. - een Europeese plaats - appreciatie van het bestuur - een mooie eindrangschikking Ik weet dat ik het tegen de toppers niet gemakkelijk ga krijgen. Zij hebben geld door hun suikeroom en hun deelnames in de CL. Volgende keer: - Transfers Sommige dingen zullen wat moeilijker gaan, ik zit immers al in het 3e seizoen.
Geplaatst 20 mei 200718 jr. Auteur Tottenham Hotspur FC, bijgenaamd The Spurs, werd in 1882 opgericht door een aantal jongens van de Hotspur Cricket Club. Twee jaar later werd de naam van de voetbalclub gewijzigd in de naam die het nu draagt. De club heeft een fantastische geschiedenis opgebouwd, echter is het niet meer de topclub van weleer. Op dit moment is het een stabiele subtopper, het is aan jou om de oude successen weer te laten herleven! Clubhistorie: The Spurs hebben in de loop der jaren een geweldige historie opgebouwd. De Premier League werd in 1951 en 1961 binnengesleept. Er werden ook nog vele malen tweede en derde plaatsen in de nationale competitie behaald. Ze wonnen tweemaal The Championship, de op een na hoogste divisie van Engeland, en werden ook nog een paar keer tweede of derde. De meest prestigieuze beker van Engeland, de FA Cup, werd 8 maal gewonnen, één keer sneuvelden ze in de finale. In de Carling Cup werd vijf keer de finale gehaald, waarvan er drie werden gewonnen. De Community Shield wisten ze vier keer te winnen, maar ze waren ook vijf maal de verliezende partij. De Beker voor Bekerwinnaars werd in 1963 aan de prijzenkast toegevoegd, met UEFA Cup gingen ze in 1972 en 1984 aan de haal. Verwachting van het bestuur: Het bestuur verwacht dat de ploeg aan het einde van de rit ergens in de middenmoot terechtkomt. De supporters eisen dat de club een respectabele plaats in de Premiership behaald. Aan beide doelstellingen moet met deze selectie worden voldaan, stiekem mag je zelfs denken aan plaatsing voor de Champions League. (vrij naar:Glenn Smits) __________________________________________________________________________________ The Spurs is de club waar ik het komende jaar ga coachen. Ik, dat is Vincenté Petros een Spanjaard van een spaanse moeder en een Braziliaanse vader. Mijn ervaring is miniem, maar mijn verwachtingen zijn groter. - een Europeese plaats - appreciatie van het bestuur - een mooie eindrangschikking Ik weet dat ik het tegen de toppers niet gemakkelijk ga krijgen. Zij hebben geld door hun suikeroom en hun deelnames in de CL. Volgende keer: - Transfers Sommige dingen zullen wat moeilijker gaan, ik zit immers al in het 3e seizoen.
Geplaatst 20 mei 200718 jr. Auteur Transferoverzicht - zomer 06 Ik zocht een goede snelle dribbelaar. Hij zal afwisselend spelen met defoe. Hij stond op de transferlijst nadat inter Ribery had gekocht; Figo kan nog 2 jaartjes mee maar...wat doet de mentale beer in het 2e seizoen verdwijnen? Ik had geen goede AML en Alex was daar perfect voor, helemaal niet zo duur en zal zeer goede diensten bewijzen.
Geplaatst 20 mei 200718 jr. Auteur overzicht seizoen 1 winterstoptranfers Pasqual komt over van Fiorentina voor 9.75M robbie Keane gaat voor eveneens 9.75M naar Rome. Robbie kwam niet tot scoren bij ons en ik gaf de voorkeur aan Berbatov en Mido. Stalteri gaat voor 1M naar Sevillia. ik kan geen individuele screens van wedst plaatsen, omdat ik al in het 3e seizoen zit. Dan maar een overzicht: Een goed eerste seizoen in de competitie, volgend seizoen gaan we proberen mijn topictitel waat te maken Ook de carlingcup was een succes, verliezen tegen Arsenel is geen schande. Maar Arsenal is wel gewaarschuwd voor volgend seizoen. De FA was helemaal niet goed Sunderland beende we in de wedstrijd steeds bij, maar ze namen tlekens terug afstand. De eufa lukte vooral in de groepsronde heel goed we haalden 12/12. ¨ Daarna werd PSG opzij gezet. De 2e ronde was het einde door die f*cking uitgoalregel. Volgende keer: Transfers 07 ps: heb een contractverlenging tot 07-2009 en ook bedankt voor de leuke reacties
Geplaatst 21 mei 200718 jr. Lekker man, ik ben zelf ook Tottenham alleen krijg ik enkele spelers niet verkocht, wat dat betreft heb jij met Stalteri meer geluk gehad en Mido moet juist weg bij mij omdat ik al 5(!!) spitsen heb met Berbatov, Keane, Nugent, Farfan en Dixon. Laatstgenoemde is echt een aanrader.
Geplaatst 21 mei 200718 jr. Auteur als je mido als targetman gebruikt is hij super goed, hij speelt nu even, nu berbatov uit vorm is (3e seizoen). En Dixon speelt al bij het begin bij -18.
Geplaatst 22 mei 200718 jr. Auteur Tijdens de winter werden nog 2 spelers aangetrokken. 1 van Atlético en 1 voor 3.3M. Aan jullie om te gokken. wat de screen betreft, dit is gewoon een dia van Powerpoint. reacties gevraagd
Geplaatst 23 mei 200718 jr. Auteur De uitgaande transfers: - Steed Malbranque gaat voor 7M naar Inter - Het contact van Edgar Davids liep teneinde en werd niet verlengd, het jaar daarvor speelde hij al bij Torino op uileenbasis. Er vertrokken ook nog jeugdspelers en reserves met een vrije transfer. Jullie mogen nog altijd raden welke twee spelers ik gekocht heb in de winterstop. TIP: spelergidsen
Geplaatst 23 mei 200718 jr. De uitslagen zijn wel ERG klein. Ik kan ze niet lezen. Wel netjes dat je 7m ving voor Malbranque.
Geplaatst 23 mei 200718 jr. 7 miljoen is een mooi bedrag voor Malbranque, ik had afgelopen zomer een bod van 9 miljoen op hem en toen was die bankzitter alleen te vaak uitgesteld om hier om advies te vragen. Die van Atletico dat moet Fernando Torres wel zijn haast en Enyeama gok ik hoewel je dan wel veel betaald hebt voor hem.
Geplaatst 24 mei 200718 jr. Auteur ik denk dat ze onraadbaar zijn; hier nog wat extra tips: ik kocht een verdediger die kwam van racing. En die van Atletico hebben ze zelf al gekocht, hij is een Kroatisch supertalent, volgens jullie gids.
Geplaatst 24 mei 200718 jr. Eduardo Alves da Silva is die van Atletico dan en die verdediger van Racing is Garay verwacht ik.
Geplaatst 24 mei 200718 jr. Eduardo Alves da Silva is die van Atletico dan en die verdediger van Racing is Garay verwacht ik. dat zit er dik in, verder goede resultaten en mooie transfers:mrgy: