Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst
  • Auteur

Dida was echt de MOTM over de drie wedstrijden. Je ziet ook hoe makkelijk de doelpunten in de laatste wedstrijd vielen ivt de andere wedstrijden, nadat Dida geblesseerd raakte. De Braziliaanse doelman heeft RedRabbit in de running gehouden. Dat kan je ook aflezen aan de wedstrijdstats van de eerste twee wedstrijden.

Geplaatst

Zijn er van online matchen ook replays? Zoja, worden die ooit eens geupload? :)

Geplaatst
Dida was echt de MOTM over de drie wedstrijden. Je ziet ook hoe makkelijk de doelpunten in de laatste wedstrijd vielen ivt de andere wedstrijden, nadat Dida geblesseerd raakte. De Braziliaanse doelman heeft RedRabbit in de running gehouden. Dat kan je ook aflezen aan de wedstrijdstats van de eerste twee wedstrijden.
Volgens mij wint Inter,toch? Of gaat het om de meeste overwinningen? Als het doelpunten zijn dan is het toch 4-3 voor Inter en Dida speelt toch niet bij Inter.
Geplaatst
  • Auteur

Kijk naar de tijd. Ik zal et nu wel even doen ;)

En wil jij even goed de uitleg + regels van dit spel doorlezen, want volgens mij snap jij geen flikker van dit spel.

opgestellingintervsmilaac7.png

milaninterxh2.png

opgestellingintervsmilawd7.png

Geplaatst
  • Auteur

Ja, dat dacht ik ook toen ik het 'opende' :cab: Maar het werkte wel goed. Milan werd eigenlijk best wel weggespeeld. Maar de tactiek had ook 'Inter' in zijn naam, dus hij zal deze tactiek vast met Internazionale gebruikt hebben.

Geplaatst

Knap in die eerste wedstrijd milan 3 kansen 3 op goal en 2 goals:clap:

Geplaatst

ja idd is echt wel een tacktiek op maat van inter maxwell kan zen flank alleen wel af en figo komt vaak naar binnen zanneti vangt dan de gaten van figo op op rechts en vieira zakt dan wat verder terug 's mooi gevonden spijtig dat je der uit ligt al speelde ac echt wel op zen ac weinig kansen maar dodelijk efficient en een zeer goede keeper + def

proficiat en hopelijk volgen er nog van zulke wedstrijden

Geplaatst

Staat die tac van RedRabbit online? Lijkt me wel lachen die eens uit te proberen.

Geplaatst

Milan is toch door hè ? En dan nog een vraagje, waarom is die 3e wedstrijd gespeeld ?

Geplaatst
Staat die tac van RedRabbit online? Lijkt me wel lachen die eens uit te proberen.

staat hier online:

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=8946

en hier staan de resultaten die ik er persoonlijk mee haalde:

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=8762

Jeuj, door naar de volgende ronde :banana:

En ja een dodelijke spits en een sterke keeper zijn alles wat je nodig hebt :p

Geplaatst
Ja, dat dacht ik ook toen ik het 'opende' :cab: Maar het werkte wel goed. Milan werd eigenlijk best wel weggespeeld. Maar de tactiek had ook 'Inter' in zijn naam, dus hij zal deze tactiek vast met Internazionale gebruikt hebben.

Nee, toen ik las dat je teams kon kiezen, heb ik hem in inter geopend en toen opgeslagen, heb geen minuut met inter gespeeld, maar ja jammer dat ik eerst 2 wedstrijden verlies en daarna 4-0 win

Geplaatst

Milan wordt weggespeeld, maar toch winnen ze ,,makkelijk,,.

Geplaatst
Milan wordt weggespeeld, maar toch winnen ze ,,makkelijk,,.
Is moeilijker dan het lijkt. Moet je je eens voorstellen er staat over een kloof van 100 meter (die ook nog eens 100 meter diep is) een baby een pot goud te bewaken. Die pot goed afpakken opzich is doodsimpel, maar daar geraken.... dat is wat anders ;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.