Geplaatst 16 mei 200718 jr. Goeiemorgen, Ik ben vrij nieuw in de wereld van FM hoewel ik vroeger CM97/98 totaal kapot heb gespeeld :) Ik heb een vraagje over FM 2007 met betrekking tot team talk. Ik was aan het zoeken maar ik weet niet waar ik de resultaten van mijn team talks kan terugvinden.. Dus hoe de spelers zich voelen na mijn team talks.. Ik was 1x in het scherm maar nu vind ik het niet meer.. BVD voor jullie antwoord(y)
Geplaatst 16 mei 200718 jr. Auteur Goeiemorgen, Ik ben vrij nieuw in de wereld van FM hoewel ik vroeger CM97/98 totaal kapot heb gespeeld :) Ik heb een vraagje over FM 2007 met betrekking tot team talk. Ik was aan het zoeken maar ik weet niet waar ik de resultaten van mijn team talks kan terugvinden.. Dus hoe de spelers zich voelen na mijn team talks.. Ik was 1x in het scherm maar nu vind ik het niet meer.. BVD voor jullie antwoord(y)
Geplaatst 16 mei 200718 jr. Auteur Goeiemorgen, Ik ben vrij nieuw in de wereld van FM hoewel ik vroeger CM97/98 totaal kapot heb gespeeld :) Ik heb een vraagje over FM 2007 met betrekking tot team talk. Ik was aan het zoeken maar ik weet niet waar ik de resultaten van mijn team talks kan terugvinden.. Dus hoe de spelers zich voelen na mijn team talks.. Ik was 1x in het scherm maar nu vind ik het niet meer.. BVD voor jullie antwoord(y)
Geplaatst 16 mei 200718 jr. naar je team haan dan links onderin moet je je assistent kunnen vinden daat klik je op en dan staan er 2 dingen feedback van toespraak enzo daar klik je dan op dan staat er wat het effect was
Geplaatst 16 mei 200718 jr. en dan kun je rechtsboven ook nog kiezen voor: 'voor wedstrijd' en 'rust' en 'na wedstrijd'. Verplaatst trouwens naar helpdesk.