Geplaatst 15 mei 200718 jr. probelemen met carriere speler als ik kijk naar een jaar terug van een speler maakt niet uit welke krijg ik telkens een andere club te zien waar dat ie gespeeld heeft meestal is dat chivas USA, en dat is het zelfde bij elke andere speler waar ik bij kijk:cry: heeft iemand daar een oplossing voor aub? _O_
Geplaatst 15 mei 200718 jr. Auteur probelemen met carriere speler als ik kijk naar een jaar terug van een speler maakt niet uit welke krijg ik telkens een andere club te zien waar dat ie gespeeld heeft meestal is dat chivas USA, en dat is het zelfde bij elke andere speler waar ik bij kijk:cry: heeft iemand daar een oplossing voor aub? _O_
Geplaatst 15 mei 200718 jr. Auteur probelemen met carriere speler als ik kijk naar een jaar terug van een speler maakt niet uit welke krijg ik telkens een andere club te zien waar dat ie gespeeld heeft meestal is dat chivas USA, en dat is het zelfde bij elke andere speler waar ik bij kijk:cry: heeft iemand daar een oplossing voor aub? _O_
Geplaatst 15 mei 200718 jr. is dat niet zon bug in het spel? heb je patchen geinstaleerd? Die verhelpen zulke dingen, als het goed is.
Geplaatst 15 mei 200718 jr. kwam dit niet door een savegame cleaner (of hoe heet zo iets)? Heb je één of ander raar programmatje gebruikt toevallig?
Geplaatst 15 mei 200718 jr. ik gebruik dat niet, dus ik weet dat niet. Ik dacht dat het een bug van het spel zou kunnen zijn.
Geplaatst 21 mei 200718 jr. Auteur ben ik weer lekker mee ben al 3 seizoenen onderweg eerst 2x kampioen met feyenoord en nu bezig met liverpool, ben daar aangenomen