Geplaatst 14 mei 200718 jr. Ey,, mijn FM 2007 (Legaal) deed het eerst nog voordat ik mijn PC had opnieuw geinstalleerd, maar nadat ik mijn PC had opnieuw geinstalleerd (Geformatteerd enz.) had ik eerst al mijn programma's geinstalleerd (incl. videokaart) en vervolgens FM,, maar nu blijkt dat FM het niet doet,, als ik FM open.....herstart de PC....help me:cry: .....ik haat dit :cab: Dit zegt tie en nog een paar van deze dingen,, en als ik door blijven klikken op OK,, gaat mn pc op het laatst herstarten... http://img235.imageshack.us/img235/4338/naamloosrk0.jpg
Geplaatst 14 mei 200718 jr. Auteur Ey,, mijn FM 2007 (Legaal) deed het eerst nog voordat ik mijn PC had opnieuw geinstalleerd, maar nadat ik mijn PC had opnieuw geinstalleerd (Geformatteerd enz.) had ik eerst al mijn programma's geinstalleerd (incl. videokaart) en vervolgens FM,, maar nu blijkt dat FM het niet doet,, als ik FM open.....herstart de PC....help me:cry: .....ik haat dit :cab: Dit zegt tie en nog een paar van deze dingen,, en als ik door blijven klikken op OK,, gaat mn pc op het laatst herstarten... http://img235.imageshack.us/img235/4338/naamloosrk0.jpg
Geplaatst 14 mei 200718 jr. Auteur Ey,, mijn FM 2007 (Legaal) deed het eerst nog voordat ik mijn PC had opnieuw geinstalleerd, maar nadat ik mijn PC had opnieuw geinstalleerd (Geformatteerd enz.) had ik eerst al mijn programma's geinstalleerd (incl. videokaart) en vervolgens FM,, maar nu blijkt dat FM het niet doet,, als ik FM open.....herstart de PC....help me:cry: .....ik haat dit :cab: Dit zegt tie en nog een paar van deze dingen,, en als ik door blijven klikken op OK,, gaat mn pc op het laatst herstarten... http://img235.imageshack.us/img235/4338/naamloosrk0.jpg
Geplaatst 14 mei 200718 jr. Aangezien ik niet veel weet van PC's zou ik mijn FM opnieuw installeren :cab:
Geplaatst 14 mei 200718 jr. Hij geeft aan dat een van de bestandjes beschadigt is, dus opnieuw installeren is de enigste remedie.
Geplaatst 14 mei 200718 jr. Auteur Oooo okeey, dan maar opnieuw installeren :) Bedankt voor de snelle hulp jongens!!
Geplaatst 14 mei 200718 jr. Geen probleem toch, als het alsnog niet lukt, gewoon nog even melden hier, helpen we vast wel :)
Geplaatst 14 mei 200718 jr. Auteur Is goed,, maar ik heb nog een kleine vraagje.....ik moet toch nadat ik het spel heb gedeinstalleerd,, ook de mappen van sport interactive in D: en Mijn Documenten handmatig verwijderen....heb ik dan echt alles verwijderd?
Geplaatst 14 mei 200718 jr. Auteur Ik heb het gedaan,, maar dit keer herstart hij de pc zonder te zeggen dat er iets is beschadigd....aan wat kan dit liggen? Oja en als hij is opgestart zegt hij dat de pc is hersteld van een ernstige fout of zo,, en dan kan ik kiezen uit verzenden of niet verzenden,, maar zoals altijd niet verzenden :D
Geplaatst 15 mei 200718 jr. Heb je alle windows updates ook weer geïnstalleerd? En je kunt voor de zekerheid ook ff je virus/spyware/malware scanners over je pc halen. Dat wil ook nog wel eens helpen.
Geplaatst 16 mei 200718 jr. Auteur Ik wil echt alles verwijderen..... C:Program Files:Sport.../FM2007 Mijn Documenten:Sport Interactive Maar hoe moet ik de patches verwijderen?
Geplaatst 16 mei 200718 jr. Auteur Ik heb hem nu al ongeveer 3x opnieuw geinstalleerd en alsnog doet tie het niet :@
Geplaatst 16 mei 200718 jr. Auteur Het ligt volgens mij aan mijn VideoKaart want hij doet het ook bij andere spellen......maar ik heb nog steeds de zelfde videokaarT :S
Geplaatst 16 mei 200718 jr. Auteur Ik heb een ATI Radeon 9000,, ondanks dat hij redelijk oud is deed hij het wel :( Nu niet?! :S Wat kan ik doen,, wat zijn mijn opties?
Geplaatst 16 mei 200718 jr. neej het ligt niet aan je videokaart. er is iets veel ernstigers aan de hand: ik heb dit ook gehad (met XP) en moest ALLES opnieuw installeren dus er zit een fout in windows, dus ik weet niet wat je hebt, mar je moet je besturingsprogramma er helemaal opnieuw opzetten. Suc6 chris
Geplaatst 16 mei 200718 jr. use_real_players.xml daar zit hem de fout! Best deinstalleer je FM2007 en wis je nadien de volledige FM2007 folder uit je C:\Program Files folder zodat deze echt weg is. Desnoods ook dat van de documents map. Wel eerst FM in de configuratie/software lijst verwijderen. Indien je het dan nog krijgt laat me dan maar weten waar die file staat dan post ik hier even de inhoud ervan en kan je met kladblok die xml openen en de inhoud overplakken. Probleem zit em op de eerste lijn die FM van dat bestand leest, waardoor het niet verder kan opstarten. PC formateren lijkt me wel erg drastisch
Geplaatst 16 mei 200718 jr. ik had et wel....daarmee doel ik op het feit dat hij plotseling opnieuw opstart
Geplaatst 16 mei 200718 jr. Auteur ik had et wel....daarmee doel ik op het feit dat hij plotseling opnieuw opstart Gelukkig jongens.....dat probleem heb ik verholpen,, dat lag aan de videokaart driver.....wat tie nu wel doet is die berichtjes in het begin......ik post morgen wel de screens wat tie allemaal zegt,, RedRabbit en cris bedankt voor de hulp....morgen post ik die andere screens en hopelijk lukt het dan :)
Geplaatst 18 mei 200718 jr. Misgien dat je je posts even kan samenzetten want nouw post je 3 keer agter elkaar
Geplaatst 20 mei 200718 jr. Nouw in verschillende topic´s heb ik jouw dat ook zien doen Leducie mischien dat je die ook even aan kunt passen.