Geplaatst 14 mei 200718 jr. Heeft iemand deze melding een keer eerder gehad of gezien? En heeft iemand daar toen een oplossing voor gevonden? Ik wilde FM vandaag starten en toen kreeg ik die melding. Volgens taskmanager draait FM wel maar ik kan hem niet spelen. Daarna met een fresh install opnieuw geprobeerd maar weer hetzelfde probleem. Hopelijk kan iemand mij helpen. Bij voorbaat dank.
Geplaatst 14 mei 200718 jr. Auteur Heeft iemand deze melding een keer eerder gehad of gezien? En heeft iemand daar toen een oplossing voor gevonden? Ik wilde FM vandaag starten en toen kreeg ik die melding. Volgens taskmanager draait FM wel maar ik kan hem niet spelen. Daarna met een fresh install opnieuw geprobeerd maar weer hetzelfde probleem. Hopelijk kan iemand mij helpen. Bij voorbaat dank.
Geplaatst 14 mei 200718 jr. Auteur Heeft iemand deze melding een keer eerder gehad of gezien? En heeft iemand daar toen een oplossing voor gevonden? Ik wilde FM vandaag starten en toen kreeg ik die melding. Volgens taskmanager draait FM wel maar ik kan hem niet spelen. Daarna met een fresh install opnieuw geprobeerd maar weer hetzelfde probleem. Hopelijk kan iemand mij helpen. Bij voorbaat dank.
Geplaatst 14 mei 200718 jr. Auteur Ik heb trouwens het spel gewoon origineel op cd. Dus het heeft niets met copy of andere illegale dingen te maken.
Geplaatst 14 mei 200718 jr. Verwijder FM eens helemaal. En dan bedoel ik echt álles. Bij Application Data staat een map met Sports Interactive en die moet je ook verwijderen. Dan Start -> Uitvoeren -> Regedit -> Zoeken: Sports Interactive en al die bestandjes ook verwijderen. De Sports Interactive mappen bij Mijn Documenten en Program Files ook verwijderen. PC opnieuw opstarten en FM opnieuw instaleren. Graphics/Games eerst ergens anders tijdelijk neerzetten.
Geplaatst 14 mei 200718 jr. Auteur Heb alles gewist en opnieuw installed, maar weer dezelfde melding :(