Geplaatst 13 mei 200718 jr. Stade Rennes Ik ben dus begonnen met Stade Rennes. Een toffe club uit Frankrijk met een zeer talentvolle selectie. Faty, Briand en Didot zijn nog maar wat enkele namen uit de selectie van Rennes. Keeper Issakson is helaas vertrokken naar Man. City, maar deze selectie moet goed genoeg zijn voor onze doelstelling; Europees voetbal. De transfers en selectie; Mame Niang: Hij werd aangetrokken als targetman. Vooral in de thuiswedstrijden wordt hij erg belangrijk gemaakt. Didier Dugard: Een talentvolle verdedigende speler. Hij kan zowel centraal achterin als verdedigende middenvelder spelen. Kenneth Stenild: Ook een talentvolle speler, euh keeper. Hij wordt dit jaar 3e keeper en mag eventueel verhuurd worden. Er vonden geen uitgaande transfers plaats, maar er werd nog wel een speler gehuurd door ons. Hatem Ben Arfa werd van het ongenaakbare Lyon voor één seizoen gehuurd. Tot zover de inleiding!
Geplaatst 13 mei 200718 jr. Auteur Stade Rennes Ik ben dus begonnen met Stade Rennes. Een toffe club uit Frankrijk met een zeer talentvolle selectie. Faty, Briand en Didot zijn nog maar wat enkele namen uit de selectie van Rennes. Keeper Issakson is helaas vertrokken naar Man. City, maar deze selectie moet goed genoeg zijn voor onze doelstelling; Europees voetbal. De transfers en selectie; Mame Niang: Hij werd aangetrokken als targetman. Vooral in de thuiswedstrijden wordt hij erg belangrijk gemaakt. Didier Dugard: Een talentvolle verdedigende speler. Hij kan zowel centraal achterin als verdedigende middenvelder spelen. Kenneth Stenild: Ook een talentvolle speler, euh keeper. Hij wordt dit jaar 3e keeper en mag eventueel verhuurd worden. Er vonden geen uitgaande transfers plaats, maar er werd nog wel een speler gehuurd door ons. Hatem Ben Arfa werd van het ongenaakbare Lyon voor één seizoen gehuurd. Tot zover de inleiding!
Geplaatst 13 mei 200718 jr. Auteur Stade Rennes Ik ben dus begonnen met Stade Rennes. Een toffe club uit Frankrijk met een zeer talentvolle selectie. Faty, Briand en Didot zijn nog maar wat enkele namen uit de selectie van Rennes. Keeper Issakson is helaas vertrokken naar Man. City, maar deze selectie moet goed genoeg zijn voor onze doelstelling; Europees voetbal. De transfers en selectie; Mame Niang: Hij werd aangetrokken als targetman. Vooral in de thuiswedstrijden wordt hij erg belangrijk gemaakt. Didier Dugard: Een talentvolle verdedigende speler. Hij kan zowel centraal achterin als verdedigende middenvelder spelen. Kenneth Stenild: Ook een talentvolle speler, euh keeper. Hij wordt dit jaar 3e keeper en mag eventueel verhuurd worden. Er vonden geen uitgaande transfers plaats, maar er werd nog wel een speler gehuurd door ons. Hatem Ben Arfa werd van het ongenaakbare Lyon voor één seizoen gehuurd. Tot zover de inleiding!
Geplaatst 13 mei 200718 jr. Ziet er goed uit Marvin, toff team natuurlijk met talentvolle spelers. Succes en ik ben benieuwd (y)
Geplaatst 13 mei 200718 jr. Leuke transfers en Ben Arfa is zeker een goede speler. Veel succes bij Rennes ;sm;
Geplaatst 14 mei 200718 jr. Zalig om te zien dat er nog mensen geînteresseerd zijn in Rennes, ik zit nu in het seizoen 2011-2012 en ben beresterk in Europa (lees de sterkste want reeds drie Cl overwinningen op een rij) Handig om te weten is dat je niet al te veel hoop moet vestigen op Jaques Faty die zijn contract niet zal verlengen, ik speelde het eerste seizoen nogthans sterk met een tweede plaat en halve finale in de EUFA cup, good luck:checkit:
Geplaatst 14 mei 200718 jr. Auteur Hehe, bedankt voor jullie reacties. Joop zeur niet. ;c Boivin, ben ik toch even blij dat Faty zijn contract heeft verlengt. :D En jij ook veel succes verder! ;) Topicje? :p
Geplaatst 14 mei 200718 jr. Auteur Hallo luitjes. Het eerste seizoen bij Stade Rennes zit er alweer op. Een leuk, maar toch afwisselend seizoen, werd afgesloten met een plaats in de voorronde van de Champions League. Ik heb nu niet veel zin om er zo’n groot verhaal van te maken dus verwacht niet heel erg veel. Franse Ligue 1: Het seizoen begon erg goed voor ons, maar naar mate het seizoen vorderde was de vermoeidheid zichtbaar bij de spelers. We verloren dan ook veel punten op Lyon, wat eigenlijk niet nodig was. Halverwege hadden we ook 12 punten voorsprong op de nummer 4, maar dat werd uit eindelijk slechts 1 punt. Maar we moeten zeker tevreden zijn met de voorronde van de Champions League. Ligabeker van Frankrijk: De League Cup van Engeland is dit zeg maar. Ach, ik heb er ook weinig over te melden. Verloren van Auxerre en terecht. Volgend jaar beter! Coupe de France: Dit is de belangrijkste beker in Frankrijk, Coupe de France. We schakelde de amateurs van Menton (3-0) en Bordeaux (1-0) uit. Maar toen kwam het (dit seizoen) oppermachtige Lyon uit de koker rollen. We speelden erg sterk bij Lyon, maar helaas scoorde we te weinig. Statistiekjes: Zoek uw favoriet maar op! Hoogtepunten en Dieptepunten: Oh, er werd ook nog een 5-0 overwinning op Saint-Etienne geboekt. Screens op verzoek!
Geplaatst 14 mei 200718 jr. Netjes gedaan toch. Ook al weet ik dat je liever kampioen had willen worden :cab:. Screentje van Mama Niang en Briand \o/
Geplaatst 14 mei 200718 jr. dan had je wat meer geluk dan ik Marvin:mrgy: Een Cl ticket en een derde plaat is ideaal voor een club als Rennes, zo kunnen ze die spelers aantrekken die net dat iets meer hebben, zo ondervond ik het toch. Ik kan je zeker al ezequiel Garay aanbevelen, en ik zou ook eens hengelen naar Ricardo Montolivo_O_
Geplaatst 14 mei 200718 jr. Goede resultaten ziet er mooi uit. Wat Boivin al zij dat een cl ticket fijn is want daar komt het grove geld vandaan hoe is de beker afgelopen,,??(A) Edit: o ik zie het al 11e ronde uitgeschakeld door lyon.
Geplaatst 16 mei 200718 jr. Auteur Bedankt voor jullie reacties! (net genomen na de voorbereiding, nog niet helemaal top dus) Het screentje van Briand komt wat later omdat hij blessie is. Wat bedoel jij Axel?