Geplaatst 11 mei 200718 jr. Weet iemand hoe je de kleuren van de statestieken van de spelers kunt veranderen..? Er was eerst ook een patch voor, maar kan die niet meer vinden. Weet iemand hoe je het kan veranderen door bijvoorbeeld het Config bestandje te veranderen, of weet iemand de link naar de patch. ABCkingsideABC
Geplaatst 11 mei 200718 jr. Weet iemand hoe je de kleuren van de statestieken van de spelers kunt veranderen..? Er was eerst ook een patch voor, maar kan die niet meer vinden. Weet iemand hoe je het kan veranderen door bijvoorbeeld het Config bestandje te veranderen, of weet iemand de link naar de patch. ABCkingsideABC
Geplaatst 11 mei 200718 jr. Is niet zo moeilijk om zelf te doen hoor :) 1. Ga naar de map - C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\settings 2. Open de file fm colours.xml met kladblok of wordpad 3. Hier kan je dus de kleuren aanpassen 4. Als je niet zo goed bent in het zelf samenstellen van de kleuren kan je ook altijd in colours.xml opzoek gaan naar een leuk kleurtje 5. Als je dit aanpast en FM2007 staat nog op kan je best in "Options / Preferences / display & sound" Always reload on confirm aanvinken (in FM2007 zelf) en dan op confirm drukken natuurlijk.
Geplaatst 22 september 200717 jr. Lukt hier niet :( Zowel in de settings van de skin zelf aangepast, als in de settings van FM in program files.
Geplaatst 22 september 200717 jr. Ik ook, zou iemand toevallig wat files, waarbij de kleuren al zijn veranderd, kunnen uploaden en mij kunnen vertellen waar ik ze moet plaatsen? Bvd
Geplaatst 24 september 200717 jr. Hoe maak ik dit weer default :( ******, heel fm is verneukt , alle stats zijn zwart enzo
Geplaatst 27 september 200717 jr. Hoe maak ik dit weer default :( ******, heel fm is verneukt , alle stats zijn zwart enzoDoor steeds voor je zoiets doet de default op te slaan... als back-up. Maar je kan ook je bestand openen en daar de bevenstaande code met de kleuren enzo (eerste post) in plakken op de plaats waar de door jou verandere dingen staan.
Geplaatst 27 september 200717 jr. Ik ben gaan wijzigen in het xml bestand. Maar in mijn profiel veranderen de kleuren van mijn statistieken niet :( Welke regels moet ik precies aanpassen. En kan het zijn dat je bij sommige skins een ander bestand moet aanpassen ofzo? Want ik kom er niet uit.
Geplaatst 27 september 200717 jr. low, normal, good en excellent attribute aanpassen voor de gewone statistiekkleuren. En dat 2e klopt inderdaad, sommige skins hebben de kleuren ook aangepast en dan moet je hier zijn: Football Manager 2007\data\skins\*Skinnaam*\settings en dan weer het bestand fm colours
Geplaatst 27 september 200717 jr. low, normal, good en excellent attribute aanpassen voor de gewone statistiekkleuren. En dat 2e klopt inderdaad, sommige skins hebben de kleuren ook aangepast en dan moet je hier zijn: Football Manager 2007\data\skins\*Skinnaam*\settings en dan weer het bestand fm coloursCorrect :thumb: Je kijkt dus best is even in je skin, en anders moet je is proberen in stats colors verandering te doen.