Geplaatst 10 mei 200718 jr. Hey allemaal ik heb een aantal trainingsschema's gedownload. en ik zag dus dat je ze in mijndocumenten/sportsinteractive/footballmanager2007/schedules moet plaatsen. Maar bij mij zie ik helemaal geen map met schedules staan, waar kan dit aan liggen:S
Geplaatst 10 mei 200718 jr. Auteur Hey allemaal ik heb een aantal trainingsschema's gedownload. en ik zag dus dat je ze in mijndocumenten/sportsinteractive/footballmanager2007/schedules moet plaatsen. Maar bij mij zie ik helemaal geen map met schedules staan, waar kan dit aan liggen:S
Geplaatst 10 mei 200718 jr. Auteur Hey allemaal ik heb een aantal trainingsschema's gedownload. en ik zag dus dat je ze in mijndocumenten/sportsinteractive/footballmanager2007/schedules moet plaatsen. Maar bij mij zie ik helemaal geen map met schedules staan, waar kan dit aan liggen:S
Geplaatst 10 mei 200718 jr. Auteur Dan maak je toch een map schedules?;) dat heb ik nu gedaan, maar ik weet niet of het werkt ik zie die trainingen nog niet staan in het spel
Geplaatst 10 mei 200718 jr. Ik heb helaas geen antwoord op je vraag. Wil wel even melden dat vragen voortaan in Helpdesk horen. Verplaats deze wel voor je ;)
Geplaatst 18 mei 200718 jr. her is ook gewoon een mapje tactics en daar moet je hem plaatsen! heb je dat gedaan Teggert ??
Geplaatst 18 mei 200718 jr. je moet ze ook zelf invoeren in fm, dus eigenlijk maakt het niet uit waar je ze zet
Geplaatst 18 mei 200718 jr. Je hebt dat mapje daar niet staan omdat je zelf nog nooit een taktiek hebt gemaakt die je ook hebt opgeslagen.
Geplaatst 18 mei 200718 jr. Ik heb ook nog nooit een tacktiek gemaakt en daar opgeslagen maar tog staat dat mapje er wel Hoe ken dat??
Geplaatst 18 mei 200718 jr. Dan heb je blijkbaar al wel eens een standaard taktiek gebruikt, wat instellingen veranderd en die tussentijds opgeslagen...
Geplaatst 18 mei 200718 jr. Het maakt trouwens niet uit waar je trainingen zet. Als je maar onthoudt waar je ze zet als je ze moet importeren.