Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hey allemaal ik heb een aantal trainingsschema's gedownload.

en ik zag dus dat je ze in mijndocumenten/sportsinteractive/footballmanager2007/schedules moet plaatsen.

Maar bij mij zie ik helemaal geen map met schedules staan, waar kan dit aan liggen:S

Geplaatst
  • Auteur

en ik zag dus dat je ze in mijndocumenten/sportsinteractive/footballmanager2007/schedules moet plaatsen.

Maar bij mij zie ik helemaal geen map met schedules staan, waar kan dit aan liggen:S

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst
  • Auteur
Dan maak je toch een map schedules?;)

dat heb ik nu gedaan, maar ik weet niet of het werkt ik zie die trainingen nog niet staan in het spel

Geplaatst

Ik heb helaas geen antwoord op je vraag. Wil wel even melden dat vragen voortaan in Helpdesk horen. Verplaats deze wel voor je ;)

Geplaatst

her is ook gewoon een mapje tactics en daar moet je hem plaatsen!

heb je dat gedaan Teggert ??

Geplaatst

je moet ze ook zelf invoeren in fm, dus eigenlijk maakt het niet uit waar je ze zet

Geplaatst

Je hebt dat mapje daar niet staan omdat je zelf nog nooit een taktiek hebt gemaakt die je ook hebt opgeslagen.

Geplaatst

Ik heb ook nog nooit een tacktiek gemaakt en daar opgeslagen maar tog staat dat mapje er wel Hoe ken dat??

Geplaatst

Dan heb je blijkbaar al wel eens een standaard taktiek gebruikt, wat instellingen veranderd en die tussentijds opgeslagen...

Geplaatst

Het maakt trouwens niet uit waar je trainingen zet. Als je maar onthoudt waar je ze zet als je ze moet importeren.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.