Geplaatst 10 mei 200718 jr. 4N3N1MlvVc4 __________________________________________________ Ik zal het jullie eerlijk bekennen: ik heb pas gisteren mijn tactiek voor dit toernooi gemaakt. Erg he? Voor mij wel. Ik heb de tactiek namelijk nog niet getest en kan de fouten er niet tijdens het toernooi uithalen. Alleen in een omgekeerde wereld zou de organisator zelf vals spelen. Lijkt op een smoesje, hè? Is het ook min of meer. Alvast indekken, u begrijpt. Maar ja, toch was het tijd voor een wedstrijd met deze tactiek. En wel tegen de andere organisator: Wieger. Maar wacht eens, Aka moet toch tegen die ene ForzaUtreg? Ja zeker. Ja, waarom speel je dan tegen Wieger? Zie het maar als een voorproefje op wat gaat komen. Een soort opwarmingkje. You dig? Ja toch. Maar waar we normaal drie wedstrijden spelen in het toernooi, spelen de twee organisatoren één wedstrijd. That's it. Gewoon een soort startschot, snappie? Ik vroeg Wieger hier gisteravond om en hij wilde maar al te graag m'n reet schoppen. We besloten een Spaans onderonsje te houden. Hij koos voor Barcelona, terwijl ik Valencia boven Real Madrid prefereerde. Verstandig? De toekomst zal het ons uitwijzen jo. We zouden natuurlijk wel volgens de regels van dit toernooi spelen: - Eén tactiek voor de hele wedstrijd. Géén tactiekwijzigingen tijdens de wedstrijd. Net als in het toernooi. - Géén wissels. Alleen bij een blessure of een rode kaart. - Géén teamtalks. Dit kunnen de andere deelnemers namelijk ook niet tijdens het toernooi. Duidelijk. Het werd tijd om onze opstellingen te maken. Hier kunnen jullie dus ook de formaties van ons voor de rest van deze challenge zien: Kutverdomme, Aklilu. Maar één spits? Vijf middenvelders? Ik ben niet zeker van mijn tactiek en heb op deze manier(+ de instellingen) een soort defensieve zekerheid. Wij zullen, zo zal later blijken, op de counter gaan spelen. Heb ik vrij weinig problemen mee. Ik zie liever een geslaagd toernooi dan een 1e plek voor senior Haile. ik wil ook niet met 10-0 de boot ingaan, vandaar de defensieve zekerheid Daarentegen oogt de tactiek van Wieger bijzonder aanvallend. Past eigenlijk ook wel bij FC Barcelona. Maar ja, het werd maar eens tijd voor de wedstrijd. In een vol Mestalla heerst een heerlijke sfeer. Tenminste, het geluid van FM spreekt toch min of meer boekdelen. De spelers komen op. Hier een Joaquin, daar een Ronaldinho. Het belooft een mooie wedstrijd te worden. Maar waar is Messi dan? Geblesseerd? Neeeeee, toch? Messi is niet geblesseerd. Messi is gepasseerd. Hij past namelijk niet in het systeem, waarin Gio en Zambrotta als links- en rechtshalf fungeren. Ik zou het anders doen, maar who the fuck is Aka? De scheidsrechter blaast op zijn fluitje. De wedstrijd gaat van start en meteen een kans voor David Villa. Villa! Scoort! Nee, joh. Dat was een geintje. Valdes houdt tegen en geeft de bal meteen aan Marquez, die hem op zijn beurt weer passt naar Gio. Via-via komt de bal terecht bij Eto'o, die een verwoestend schot afvuurt! Canizares houdt tegen. De komende minuten zijn er nog steeds over en weer kansen. Barcelona lijkt een lichte overwicht hebben, totdat heel Mestalla na een half uur mag juichen. Joaquin scoort uit een vrije trap van Vicente! Maar de scheidsrechter gooit roet in het eten. Hij heeft namelijk een overtreding gezien van de Spaanse rechtsbuiten. Helaas. Voor mij dan. Wieger lacht geniepig. In de eerste helft krijgen beide ploegen nog genoeg kansen. Barcelona heeft duidelijk het initiatief en Valencia loert op de counter. Beide keepers spelen totnogtoe een uitstekende wedstrijd. Maar in de tweede helft moet één van de keepers toch een doelpunt slikken. Wie? Canizares. Geintje? Nee. Ronaldinho maakt namelijk de verdiende 0-1. Barcelona staat voor in Mestalla! Ik open alvast Word en begin aan een lijstje smoesjes. Nadat de geblesseerde Baraja vervangen is door Edu, kan ik Word alweer uitzetten. David Villa maakt namelijk de 1-1 uit een counter! Een mooie solo van diezelfde Villa ging daaraan vooraf. Mooi zo! Na die 1-1 lijken wij ons goed herpakt te hebben. We spelen beter en tonen de wil om te winnen. Gebeurt dat ook? Daar lijkt het eventjes niet op, wanneer David Villa geblesseerd moet afhaken. Good old Fernando mag opdraven. Die andere vervanger, Edu, laat opeens zien waarom ik hem als vervanger voor Baraja heb gekozen. In de 78e minuut schiet Edu op de rand van het strafschopgebied de bal tegen de touwen! 2-1! 2-1! 2-1! Ga ik verdikkie ook nog winnen? Samuel Eto'o is de derde speler die een blessure te pakken heeft. Dit gebeurt in de laatste minuten van de wedstrijd. Die laatste minuten gaan snel voorbij. Voorbij? 2-1 eindstand? See for yourself: Barcelona verdiende meer. Valencia kreeg hetgeen waar Barca meer op recht had, but do I care? Een beetje, aangezien ik met deze tactiek ook voor het eggie zal spelen tegen ForzaUtreg. Deze overwinning is iig (heel) mooi meegenomen. Tot slot even de beoordelingcijfers: Het was uiteindelijk een mooie wedstrijd. Wieger en ik hopen meer van dit soort wedstrijden te krijgen in Clash of the Tactics! :dance:
Geplaatst 10 mei 200718 jr. Auteur 4N3N1MlvVc4 __________________________________________________ Ik zal het jullie eerlijk bekennen: ik heb pas gisteren mijn tactiek voor dit toernooi gemaakt. Erg he? Voor mij wel. Ik heb de tactiek namelijk nog niet getest en kan de fouten er niet tijdens het toernooi uithalen. Alleen in een omgekeerde wereld zou de organisator zelf vals spelen. Lijkt op een smoesje, hè? Is het ook min of meer. Alvast indekken, u begrijpt. Maar ja, toch was het tijd voor een wedstrijd met deze tactiek. En wel tegen de andere organisator: Wieger. Maar wacht eens, Aka moet toch tegen die ene ForzaUtreg? Ja zeker. Ja, waarom speel je dan tegen Wieger? Zie het maar als een voorproefje op wat gaat komen. Een soort opwarmingkje. You dig? Ja toch. Maar waar we normaal drie wedstrijden spelen in het toernooi, spelen de twee organisatoren één wedstrijd. That's it. Gewoon een soort startschot, snappie? Ik vroeg Wieger hier gisteravond om en hij wilde maar al te graag m'n reet schoppen. We besloten een Spaans onderonsje te houden. Hij koos voor Barcelona, terwijl ik Valencia boven Real Madrid prefereerde. Verstandig? De toekomst zal het ons uitwijzen jo. We zouden natuurlijk wel volgens de regels van dit toernooi spelen: - Eén tactiek voor de hele wedstrijd. Géén tactiekwijzigingen tijdens de wedstrijd. Net als in het toernooi. - Géén wissels. Alleen bij een blessure of een rode kaart. - Géén teamtalks. Dit kunnen de andere deelnemers namelijk ook niet tijdens het toernooi. Duidelijk. Het werd tijd om onze opstellingen te maken. Hier kunnen jullie dus ook de formaties van ons voor de rest van deze challenge zien: Kutverdomme, Aklilu. Maar één spits? Vijf middenvelders? Ik ben niet zeker van mijn tactiek en heb op deze manier(+ de instellingen) een soort defensieve zekerheid. Wij zullen, zo zal later blijken, op de counter gaan spelen. Heb ik vrij weinig problemen mee. Ik zie liever een geslaagd toernooi dan een 1e plek voor senior Haile. ik wil ook niet met 10-0 de boot ingaan, vandaar de defensieve zekerheid Daarentegen oogt de tactiek van Wieger bijzonder aanvallend. Past eigenlijk ook wel bij FC Barcelona. Maar ja, het werd maar eens tijd voor de wedstrijd. In een vol Mestalla heerst een heerlijke sfeer. Tenminste, het geluid van FM spreekt toch min of meer boekdelen. De spelers komen op. Hier een Joaquin, daar een Ronaldinho. Het belooft een mooie wedstrijd te worden. Maar waar is Messi dan? Geblesseerd? Neeeeee, toch? Messi is niet geblesseerd. Messi is gepasseerd. Hij past namelijk niet in het systeem, waarin Gio en Zambrotta als links- en rechtshalf fungeren. Ik zou het anders doen, maar who the fuck is Aka? De scheidsrechter blaast op zijn fluitje. De wedstrijd gaat van start en meteen een kans voor David Villa. Villa! Scoort! Nee, joh. Dat was een geintje. Valdes houdt tegen en geeft de bal meteen aan Marquez, die hem op zijn beurt weer passt naar Gio. Via-via komt de bal terecht bij Eto'o, die een verwoestend schot afvuurt! Canizares houdt tegen. De komende minuten zijn er nog steeds over en weer kansen. Barcelona lijkt een lichte overwicht hebben, totdat heel Mestalla na een half uur mag juichen. Joaquin scoort uit een vrije trap van Vicente! Maar de scheidsrechter gooit roet in het eten. Hij heeft namelijk een overtreding gezien van de Spaanse rechtsbuiten. Helaas. Voor mij dan. Wieger lacht geniepig. In de eerste helft krijgen beide ploegen nog genoeg kansen. Barcelona heeft duidelijk het initiatief en Valencia loert op de counter. Beide keepers spelen totnogtoe een uitstekende wedstrijd. Maar in de tweede helft moet één van de keepers toch een doelpunt slikken. Wie? Canizares. Geintje? Nee. Ronaldinho maakt namelijk de verdiende 0-1. Barcelona staat voor in Mestalla! Ik open alvast Word en begin aan een lijstje smoesjes. Nadat de geblesseerde Baraja vervangen is door Edu, kan ik Word alweer uitzetten. David Villa maakt namelijk de 1-1 uit een counter! Een mooie solo van diezelfde Villa ging daaraan vooraf. Mooi zo! Na die 1-1 lijken wij ons goed herpakt te hebben. We spelen beter en tonen de wil om te winnen. Gebeurt dat ook? Daar lijkt het eventjes niet op, wanneer David Villa geblesseerd moet afhaken. Good old Fernando mag opdraven. Die andere vervanger, Edu, laat opeens zien waarom ik hem als vervanger voor Baraja heb gekozen. In de 78e minuut schiet Edu op de rand van het strafschopgebied de bal tegen de touwen! 2-1! 2-1! 2-1! Ga ik verdikkie ook nog winnen? Samuel Eto'o is de derde speler die een blessure te pakken heeft. Dit gebeurt in de laatste minuten van de wedstrijd. Die laatste minuten gaan snel voorbij. Voorbij? 2-1 eindstand? See for yourself: Barcelona verdiende meer. Valencia kreeg hetgeen waar Barca meer op recht had, but do I care? Een beetje, aangezien ik met deze tactiek ook voor het eggie zal spelen tegen ForzaUtreg. Deze overwinning is iig (heel) mooi meegenomen. Tot slot even de beoordelingcijfers: Het was uiteindelijk een mooie wedstrijd. Wieger en ik hopen meer van dit soort wedstrijden te krijgen in Clash of the Tactics! :dance:
Geplaatst 10 mei 200718 jr. Auteur 4N3N1MlvVc4 __________________________________________________ Ik zal het jullie eerlijk bekennen: ik heb pas gisteren mijn tactiek voor dit toernooi gemaakt. Erg he? Voor mij wel. Ik heb de tactiek namelijk nog niet getest en kan de fouten er niet tijdens het toernooi uithalen. Alleen in een omgekeerde wereld zou de organisator zelf vals spelen. Lijkt op een smoesje, hè? Is het ook min of meer. Alvast indekken, u begrijpt. Maar ja, toch was het tijd voor een wedstrijd met deze tactiek. En wel tegen de andere organisator: Wieger. Maar wacht eens, Aka moet toch tegen die ene ForzaUtreg? Ja zeker. Ja, waarom speel je dan tegen Wieger? Zie het maar als een voorproefje op wat gaat komen. Een soort opwarmingkje. You dig? Ja toch. Maar waar we normaal drie wedstrijden spelen in het toernooi, spelen de twee organisatoren één wedstrijd. That's it. Gewoon een soort startschot, snappie? Ik vroeg Wieger hier gisteravond om en hij wilde maar al te graag m'n reet schoppen. We besloten een Spaans onderonsje te houden. Hij koos voor Barcelona, terwijl ik Valencia boven Real Madrid prefereerde. Verstandig? De toekomst zal het ons uitwijzen jo. We zouden natuurlijk wel volgens de regels van dit toernooi spelen: - Eén tactiek voor de hele wedstrijd. Géén tactiekwijzigingen tijdens de wedstrijd. Net als in het toernooi. - Géén wissels. Alleen bij een blessure of een rode kaart. - Géén teamtalks. Dit kunnen de andere deelnemers namelijk ook niet tijdens het toernooi. Duidelijk. Het werd tijd om onze opstellingen te maken. Hier kunnen jullie dus ook de formaties van ons voor de rest van deze challenge zien: Kutverdomme, Aklilu. Maar één spits? Vijf middenvelders? Ik ben niet zeker van mijn tactiek en heb op deze manier(+ de instellingen) een soort defensieve zekerheid. Wij zullen, zo zal later blijken, op de counter gaan spelen. Heb ik vrij weinig problemen mee. Ik zie liever een geslaagd toernooi dan een 1e plek voor senior Haile. ik wil ook niet met 10-0 de boot ingaan, vandaar de defensieve zekerheid Daarentegen oogt de tactiek van Wieger bijzonder aanvallend. Past eigenlijk ook wel bij FC Barcelona. Maar ja, het werd maar eens tijd voor de wedstrijd. In een vol Mestalla heerst een heerlijke sfeer. Tenminste, het geluid van FM spreekt toch min of meer boekdelen. De spelers komen op. Hier een Joaquin, daar een Ronaldinho. Het belooft een mooie wedstrijd te worden. Maar waar is Messi dan? Geblesseerd? Neeeeee, toch? Messi is niet geblesseerd. Messi is gepasseerd. Hij past namelijk niet in het systeem, waarin Gio en Zambrotta als links- en rechtshalf fungeren. Ik zou het anders doen, maar who the fuck is Aka? De scheidsrechter blaast op zijn fluitje. De wedstrijd gaat van start en meteen een kans voor David Villa. Villa! Scoort! Nee, joh. Dat was een geintje. Valdes houdt tegen en geeft de bal meteen aan Marquez, die hem op zijn beurt weer passt naar Gio. Via-via komt de bal terecht bij Eto'o, die een verwoestend schot afvuurt! Canizares houdt tegen. De komende minuten zijn er nog steeds over en weer kansen. Barcelona lijkt een lichte overwicht hebben, totdat heel Mestalla na een half uur mag juichen. Joaquin scoort uit een vrije trap van Vicente! Maar de scheidsrechter gooit roet in het eten. Hij heeft namelijk een overtreding gezien van de Spaanse rechtsbuiten. Helaas. Voor mij dan. Wieger lacht geniepig. In de eerste helft krijgen beide ploegen nog genoeg kansen. Barcelona heeft duidelijk het initiatief en Valencia loert op de counter. Beide keepers spelen totnogtoe een uitstekende wedstrijd. Maar in de tweede helft moet één van de keepers toch een doelpunt slikken. Wie? Canizares. Geintje? Nee. Ronaldinho maakt namelijk de verdiende 0-1. Barcelona staat voor in Mestalla! Ik open alvast Word en begin aan een lijstje smoesjes. Nadat de geblesseerde Baraja vervangen is door Edu, kan ik Word alweer uitzetten. David Villa maakt namelijk de 1-1 uit een counter! Een mooie solo van diezelfde Villa ging daaraan vooraf. Mooi zo! Na die 1-1 lijken wij ons goed herpakt te hebben. We spelen beter en tonen de wil om te winnen. Gebeurt dat ook? Daar lijkt het eventjes niet op, wanneer David Villa geblesseerd moet afhaken. Good old Fernando mag opdraven. Die andere vervanger, Edu, laat opeens zien waarom ik hem als vervanger voor Baraja heb gekozen. In de 78e minuut schiet Edu op de rand van het strafschopgebied de bal tegen de touwen! 2-1! 2-1! 2-1! Ga ik verdikkie ook nog winnen? Samuel Eto'o is de derde speler die een blessure te pakken heeft. Dit gebeurt in de laatste minuten van de wedstrijd. Die laatste minuten gaan snel voorbij. Voorbij? 2-1 eindstand? See for yourself: Barcelona verdiende meer. Valencia kreeg hetgeen waar Barca meer op recht had, but do I care? Een beetje, aangezien ik met deze tactiek ook voor het eggie zal spelen tegen ForzaUtreg. Deze overwinning is iig (heel) mooi meegenomen. Tot slot even de beoordelingcijfers: Het was uiteindelijk een mooie wedstrijd. Wieger en ik hopen meer van dit soort wedstrijden te krijgen in Clash of the Tactics! :dance:
Geplaatst 10 mei 200718 jr. Auteur Elke wedstrijd (Klaas vs. Hans, dus 3 wed.) wordt lekker uitgebreid gedaan, ja :)
Geplaatst 10 mei 200718 jr. Dus er spelen gewoon 2 tactieken 3 wedstrijden tegen elkaar, dan is er toch 1 die 1 x meer thuis speelt ?
Geplaatst 10 mei 200718 jr. Oke dan verheug ik me al op mijn wedstrijd. Nu maar hopen op een goed resultaat.(A)
Geplaatst 10 mei 200718 jr. Auteur Dus er spelen gewoon 2 tactieken 3 wedstrijden tegen elkaar, dan is er toch 1 die 1 x meer thuis speelt ? Inderdaad. Daar wordt op geloot. Voortaan vragen hier.
Geplaatst 10 mei 200718 jr. Auteur Behalve bij een blessure. Wieger kwam er pas later achter dat Eto'o geblesseerd was, aangezien dit pas in de laatste minuten gebeurde.
Geplaatst 10 mei 200718 jr. Ja, pas na de wedstrijd zag ik het. Echter had Aka gewoon geluk dat hij mocht wisselen, want hij had fitte spelers in het veld. Die dan ook meteen het verschil maakte, aangezien Edu scoorde op assist van Morientes.:cab: Nouja, gefelici Ak!:mrgy: