Geplaatst 9 mei 200718 jr. Hoe kan je nu een Background maken zoals die bv.: van deze van Ajax: Screenshot
Geplaatst 9 mei 200718 jr. Auteur Hoe kan je nu een Background maken zoals die bv.: van deze van Ajax: Screenshot
Geplaatst 9 mei 200718 jr. Auteur Hoe kan je nu een Background maken zoals die bv.: van deze van Ajax: Screenshot
Geplaatst 9 mei 200718 jr. ik weet daar niks van Reageer er dan ook niet op. Voor achtergronden moet je volgens mij gewoon een plaatje zoeken en die ergens in een map stoppen. Welke weet ik niet precies.
Geplaatst 9 mei 200718 jr. Fm07/Data/Graphics/Backgrounds Moet je de achtergrond die jij wilt over die in het mapje heen kopieren. Maar maak wel een snelkoppeling van die achtergrond, voordat je hem nog weer trug wilt.
Geplaatst 9 mei 200718 jr. Of: Sports Interactive\Football Manager 2007\data\skins En dan bijvoorbeeld in de 'The Craw skin'. \data\skins\the_craw\graphics\backgrounds Dan zie je daar een afbeelding met de naam Default. Geef die een andere naam en zet de afbeelding die je wilt in die map en noem die Default. En normaal gesproken staat hij er dan in.
Geplaatst 10 mei 200718 jr. Auteur Allemaal bedankt voor de reacties, maar ik bedoel eigenlijk dat ik backgrounds kan maken voor alle clubs, dus als ik een club open, dat ik een andere background heb
Geplaatst 17 mei 200718 jr. daar zijn background packs voor hier heb je er zo een: http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=6502