Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Bij mijn Feyenoord is Buijs reserveaanvoerder. Normaal gesproken haalt hij altijd minimaal een 7, maar toen mijn eerste aanvoerder geblesseerd was en hij de band kreeg, haalde hij ineens allemaal 5'en. Zou er een verband zijn of is het toeval?

Geplaatst
  • Auteur

Bij mijn Feyenoord is Buijs reserveaanvoerder. Normaal gesproken haalt hij altijd minimaal een 7, maar toen mijn eerste aanvoerder geblesseerd was en hij de band kreeg, haalde hij ineens allemaal 5'en. Zou er een verband zijn of is het toeval?

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Dat kan er best mee te maken hebben. Kijk eens wat voor een rating hij heeft voor "invloed". Die moet hoog zijn, verder zijn ook doorzettingsvermogen, anticipatie en inzet belangerijke ratings voor een goede aanvoerder.

Ik verplaats dit topic even naar de Arbeidsmarkt omdat ik vind dat dit meer met spelers te maken heeft dan met een probleem van FM :). Misschien kan dit topic je wat helpen.

Geplaatst

Ik heb Belleti als reserve aanvoerder, en als hij geen aanvoeder is presteert hij matig, maar als hij het wel is doet hij het goed.. Misschien zit er inderdaad een verband tussen.

Geplaatst

Er zit zeker weten een verband tussen.

Een speler moet wel de juiste persoonlijkheid hebben om een goede aanvoerder te zijn. En dus ook goed te spelen!

Geplaatst

Geef Rafael van der Vaart de aanvoerdersband en hij scoort bijna elke wedstrijd... mijn HSV verspeelde het kampioenschap omdat de captain afwezig was door een gescheurde hamstring

Dus ik sluit mij bij de meerderheid aan,, het heeft cker invloed

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.