Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Er staat bij mij in de game bijvoorbeeld dat ik 13-1 kans heb om de CHampions League te winnen en ook voor een normale wedstrijd staan altijd 2 cijfers voor je team maar kan iemand uitleggen wat dat betekent?

Geplaatst
  • Auteur

Er staat bij mij in de game bijvoorbeeld dat ik 13-1 kans heb om de CHampions League te winnen en ook voor een normale wedstrijd staan altijd 2 cijfers voor je team maar kan iemand uitleggen wat dat betekent?

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

dat zijn de kansen die een wedkantoor je geeft

vb: realmadrid 2-1 tegen Levante 13-1

madrid wint normaal gesproken dus krijg je bij een wedkantoor 2 keer je inzet. Wint Levante echet dan krijg je als je hebt ingezet op Levante 13 maal je inzet uitbetaald zo kun je dus zien wie er favouriet is voor een wedstrijd

Geplaatst

Ahhh zo! Ik dacht altijd dat dat te maken had hoeveel mensen zeiden dat jij hem ging winnen, dus bijv. 13 en eentje zij dat dat niet was of zoiets... lol, ik moeilijk denken terwijl het makkelijk kan ;)

Geplaatst

Als je 6 euro inzet win je er 4(en dan nog die 6 euro inzet krijg je wel terug natuurlijk)

Geplaatst

Nee dat is de noteringscoëfficient.

Dat betekent als je 4 euro inzet, en die partij wint, dan wordt je inzet 6x vermenigvuldigt.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.