Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb een vraagje, soms komen clubs mij spelers aanbieden om te kopen of te huren (zijn vooral spelers die ik op verlanglijstje heb staan).

Maar hoe kan ik mijn spelers aanbieden aan specifieke clubs, bijv. als een speler van mij gewild is door PSV hoe kan ik hem dan aan PSV aanbieden om te kopen of te huren van mij?

Alvast bedankt! _O_ :clap: :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb een vraagje, soms komen clubs mij spelers aanbieden om te kopen of te huren (zijn vooral spelers die ik op verlanglijstje heb staan).

Maar hoe kan ik mijn spelers aanbieden aan specifieke clubs, bijv. als een speler van mij gewild is door PSV hoe kan ik hem dan aan PSV aanbieden om te kopen of te huren van mij?

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Dat is algemeen aanbieden. Volgens mij kan je niet je speler aan Psv alleen aanbieden.(of ik begrijp je vraag HELEMAAL verkeerd,sorry dan;))

Geplaatst
  • Auteur

Je begrijpt het goed, ik wou graag spelers die ik vanaf wil aanbieden aan clubs die intresse hebben in die speler! ik heb sommige spelers die mij teveel kosten door hoge salarissen maar zijn geen waarde meer 4 mijn elftal.

Nog iemand goede tips om ze kwijt te raken?

Geplaatst

Nee, maar waarom dat doen?

Je hebt nu meer kans dat andere clubs hem ook willen en dan kan je hem voor meer geld verkopen!

Geplaatst
  • Auteur

Nou ik heb een speler die 450.000 per maand krijgt maar ik hem nooit opstel omdat ik inmiddels veel betere spelers heb 4 zijn positie, k zou hem zelfs gratis weg doen want binnen paar maanden verdien ik bijna 1 Milj. terug aan Salariskosten.

Dus wil hem graag kwijt. (contract openbreken is te duur)

Geplaatst

Gewoon aanbieden aan clubs, dan bied je hem ook aan PSV aan.(zou je ipv 4 gewoon voor willen gebruiken, leest een stuk makkelijker.)

Geplaatst

Als je hem aanbiedt aan clubs, kun je ook aangeven voor welk gewenst bedrag je hem kwijt wilt. Vul daar dan een laag bedrag in dan doen de club die interesse hebben sowieso een bod.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.