Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Bonjour!

*boem* *boem*

Neen wees niet bang het is geen bombardement in Irak of Afghanistan. Het is mijn hart die zo tekeer gaat, ik kreeg net telefoon van de voorzitter van KAA Gent. Neen niet om te zeggen dat ik er mag gaan spelen, maar dat ik de nieuwe manager ben.

Gent is een elftal dat de laatste jaren een enorme progressie heeft gemaakt. Vorig jaar kenden ze een slechte start, maar toen begon hun succes. Bousouffa en Vrancken waren hun grote sterren, die zijn inmiddels al weg maar ze hebben zeker nog een mooie kern. Maar niet de kern om kampioen mee te spelen op papier, al moeten de wedstrijden steeds gespeeld worden.

Op papier zouden we 5 kunnen eindigen of zelf mikken op europees voetbal. Dit seizoen spelen we de intertoto cup en dat is ook al iets, als we goed presteren kunnen we doorstromen naar de uefa cup. Hun beste spelers nu zijn natuurlijk: Gregoire, Stoica, Olufadé en de welbekende doelman Herpoel.

Maar de verdediging was niet soeps en ik wou er een belgische defence van maken. En daarom ben ik op zoek gegaan naar verdedigers.

Meer moest ik niet hebben, in het middenveld beschik ik over voldoende kwaliteiten en vooraan ook. Wij zijn klaar voor de competitie jullie ook?

Naam: Van Zundert, Bart

Nationaliteit: Belg

Geboortedatum: 1980-11-30

Geboorteplaats: Merksem

Lengte: 1m84

Gewicht: 77kg

Burgerlijke stand: Samenwonend

Aantal kinderen: -

Positie: Verdediger

Vorige clubs: Zandvliet Sport, Germinal Ekeren, Germinal Beerschot, KFC Verbroedering Geel, Germinal Beerschot

Waarom? Hij is jong, en is een goede opruimer, en is een rustige jongen, dus ik zie wel wat in hem en voor 16000€ mag je niet klagen.

Naam: Simaeys Jeroen

Geboortedatum: 12/05/1985

Lengte: 1,93

Gewicht: 82

Geboorteplaats: Mechelen

Vorige clubs: Butsel 5 jaar; KV Mechelen 2 jaar en Oud-Heverlee Leuven 6 jaar

Waarom? Hij kan perfect naast Van Zunder spelen, en vormen zo een perfect duo!

Naam en voornaam: Cornelis Hans

Geboortedatum: 13 oktober 1982

Geboorteplaats: Eeklo

Positie: verdediger

Lengte: 180 cm

Gewicht: 70 kg

Huidige club: KRC Genk

Vorige club: Club Brugge KV

Waarom? Wel hij is de beste rechtsback naast Anthony Van Den Borre vind ik, hij is zeker een aanwinst, en met deze aankopen is onze defence tot al wat bijgeschaafd.

Aankopen op een rijtje:

.jpg

stvv_simaeys100806.jpg

cornelis_genk_0506.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Bonjour!

*boem* *boem*

Neen wees niet bang het is geen bombardement in Irak of Afghanistan. Het is mijn hart die zo tekeer gaat, ik kreeg net telefoon van de voorzitter van KAA Gent. Neen niet om te zeggen dat ik er mag gaan spelen, maar dat ik de nieuwe manager ben.

Gent is een elftal dat de laatste jaren een enorme progressie heeft gemaakt. Vorig jaar kenden ze een slechte start, maar toen begon hun succes. Bousouffa en Vrancken waren hun grote sterren, die zijn inmiddels al weg maar ze hebben zeker nog een mooie kern. Maar niet de kern om kampioen mee te spelen op papier, al moeten de wedstrijden steeds gespeeld worden.

Op papier zouden we 5 kunnen eindigen of zelf mikken op europees voetbal. Dit seizoen spelen we de intertoto cup en dat is ook al iets, als we goed presteren kunnen we doorstromen naar de uefa cup. Hun beste spelers nu zijn natuurlijk: Gregoire, Stoica, Olufadé en de welbekende doelman Herpoel.

Maar de verdediging was niet soeps en ik wou er een belgische defence van maken. En daarom ben ik op zoek gegaan naar verdedigers.

Meer moest ik niet hebben, in het middenveld beschik ik over voldoende kwaliteiten en vooraan ook. Wij zijn klaar voor de competitie jullie ook?

Vorige clubs: Zandvliet Sport, Germinal Ekeren, Germinal Beerschot, KFC Verbroedering Geel, Germinal Beerschot

Waarom? Hij is jong, en is een goede opruimer, en is een rustige jongen, dus ik zie wel wat in hem en voor 16000€ mag je niet klagen.

Waarom? Wel hij is de beste rechtsback naast Anthony Van Den Borre vind ik, hij is zeker een aanwinst, en met deze aankopen is onze defence tot al wat bijgeschaafd.

Aankopen op een rijtje:

.jpg

stvv_simaeys100806.jpg

cornelis_genk_0506.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Bonjour!

*boem* *boem*

Aankopen op een rijtje:

.jpg

stvv_simaeys100806.jpg

cornelis_genk_0506.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Intertoto

We mochten optreden tegen Lillestrom uit Noorwegen, ik onderschat die ploeg niet, maar in het koude Noorwegen waren ze niet opgewassen tegen ons. Vooral niet tegen de aanvallen van Stoica en die nog eens scoort van 30 meter. 3-1 is de einduitslag en we zijn klaar voor de noren in ons stadion.

Thuis speelden we heel mooi voetbal, maar het was ofwel de doelman of het doelkader dat ons weerhield om te scoren. Maar in de 84ste minuut kwam dan het doelpunt van Azozeifa. 1-0 overwinning en Lillestrom speelde geen rol van betekenis. Dit is veelbelovend! De volgende wedstrijd is tegen een onbekend team:Kairat.

NBSN_C7stoica2.MM.jpg

Competitie

De competitie ging ook weldra van start en de eerste tegenstanders waren:

STVV

Germinal Beerschot

Zulte Waregem

Genk

STVV is op papier geen probleem. Germinal Beerschot is wel een kwaaiere tegenstander, ze hebben goede spelers alleen tonen ze dat niet zoveel. Zulte Waregem, is een underdog nadat ze vorig jaar vriend en vijand verrassten. Genk is dan de moeilijkste tegenstander van deze vier, maar we zien nog wel.

Gent - STVV: 2-1

Tgoh Tgoh, balen zeg! Daar kom ik niet klaar van! Je speelt heel de wedstrijd dominerend voetbal. Dan krijg je een strafschop tegen, en een domme own goal. We kregen kansen, maar konden die niet benutten. Maar geen getreur, gent kent ter traditie slechte starten.

C11_simaey2_blg.MM.jpg

Gent - Beerschot.G: 2-2

Een goede start met meteen twee goals voor ons. We dachten dat het binnen was, totdat Cavens inviel en nog eens tweemaal scoorde. Een harde val voor ons, want 1 puntje, jah daar schuif je niet veel met op. Maar ik ben wel tevreden over het geleverde voetbal.

Zulte- Waregem - Gent:1-3

Gent komt al snel op voorsprong door een goal van Foley, zijn eerste pas dit seizoen. Zulte Waregem komt opzetten maar scoren lukt ze niet, D'haene kan in de tweede helft scoren via een vrije trap, al is het tegen de gang van het spel in. Maar de man van de strafschoppen, Cornelis trapt de penalty er vlekkeloos in en het staat 1-2. Lombaerts krijgt een rode kaart, hopelijk kunnen we het volhouden. Oyawolé geeft nog een genadeslag door te scoren vanaf 60 meter. De doelman was uit zijn doel gekomen voor een corner.

naamlooszj6.png

Geplaatst

Dat is wel een schitterende goal van je nr 24 zeg en waarom ging die keeper in godsnaam mee naar voren zeg.

Je brengt het ietswat simpel in mijn ogen, probeer er een opstelling bij te zetten of iets van een lay-out te maken.

Geplaatst
Dat is wel een schitterende goal van je nr 24 zeg en waarom ging die keeper in godsnaam mee naar voren zeg.

Je brengt het ietswat simpel in mijn ogen, probeer er een opstelling bij te zetten of iets van een lay-out te maken.

waarschijnlijk blessuretijd... 1-0 achter... hoekschop

Geplaatst

waarschijnlijk blessuretijd... 1-0 achter... hoekschop

Daar kun je inderdaad wel eens gelijk in hebben, maar dan zou ik het pas doen in de laatste minuut van de blessuretijd.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.