Geplaatst 5 mei 200718 jr. De short-novelle is wel in:) Ben benieuwd wat jij voor orgineels weet te brengen na al die ajax-novelles. (Mag gezegd worden vind ik) Veel succes ermee iig
Geplaatst 5 mei 200718 jr. Veel succes, is natuurlijk niet makkelijk om kampioen te worden aangezien PSV nogal vaak in de weg staat bij vele... ;) Succes dus, benieuwd naar je resultaten...
Geplaatst 5 mei 200718 jr. ik hoop dat je met ajax dan wat nieuws kan laten zien! Er zijn er nu een stuk of 10 bezig met een ajax novelle dus mag jij er wel eens verandering in brengen
Geplaatst 5 mei 200718 jr. Wow, een hele orginele transfer en niet eentje uit de doos. Ik ben het helemaal eens met Sander, en dit is dan ook goed begin ;) Als je een totaal andere speler aantrekt. Alleen nog wel 1 tip, ik irriteer me een beetje aan het feit dat je vaak zegt 'zij' inplaats van 'zei'. :P Let hier op de volgende keer ;).
Geplaatst 5 mei 200718 jr. Bekent :O = Bekend ;) PS: Kan je screenshot laten zien van het profiel van Mista ?!
Geplaatst 5 mei 200718 jr. leuke transfers, alleen wat meer uitleg geven zaols bijvoorbeel hoe oud. waar hij vandaan komt. VOor de rest top
Geplaatst 6 mei 200718 jr. probeer toch eens iets aan je taal te doen, het is precies iemand van 6 die schrijft (mijn excuses als je echt 6 bent)