Geplaatst 3 mei 200718 jr. Ik heb de volgende competities geselecteerd : Engelse Premier League, Engelse Championship, Nederlandse Eredivisie, Nederlandse Eerste Divisie. Mijn keuze viel op Vitesse omdat de topclubs mij niet echt meer aantrekken, ik vind het geen prestatie om met een club als Ajax of PSV Kampioen te worden. Waarom ik voor Vitesse gekozen heb is omdat het mij een leuke prestatie lijkt om ze naar de Nederlandse top te kunnen werken, en misschien zelfs in de subtop van europa. Mijn doel voor het eerste seizoen is om in de top 5 van de Eredivisie te eindigen en minimaal Uefacup voetbal te halen.
Geplaatst 3 mei 200718 jr. Auteur Ik heb de volgende competities geselecteerd : Engelse Premier League, Engelse Championship, Nederlandse Eredivisie, Nederlandse Eerste Divisie. Mijn keuze viel op Vitesse omdat de topclubs mij niet echt meer aantrekken, ik vind het geen prestatie om met een club als Ajax of PSV Kampioen te worden. Waarom ik voor Vitesse gekozen heb is omdat het mij een leuke prestatie lijkt om ze naar de Nederlandse top te kunnen werken, en misschien zelfs in de subtop van europa. Mijn doel voor het eerste seizoen is om in de top 5 van de Eredivisie te eindigen en minimaal Uefacup voetbal te halen.
Geplaatst 3 mei 200718 jr. Auteur Ik heb de volgende competities geselecteerd : Engelse Premier League, Engelse Championship, Nederlandse Eredivisie, Nederlandse Eerste Divisie. Mijn keuze viel op Vitesse omdat de topclubs mij niet echt meer aantrekken, ik vind het geen prestatie om met een club als Ajax of PSV Kampioen te worden. Waarom ik voor Vitesse gekozen heb is omdat het mij een leuke prestatie lijkt om ze naar de Nederlandse top te kunnen werken, en misschien zelfs in de subtop van europa. Mijn doel voor het eerste seizoen is om in de top 5 van de Eredivisie te eindigen en minimaal Uefacup voetbal te halen.
Geplaatst 3 mei 200718 jr. Auteur Vitesse begint zonder transfer budget aan het seizoen. Ook heeft het een schuld van 16 Miljoen daarvoor betalen ze 165.000 per maand terug. Het eerste seizoen kunnen er dus geen grote aankopen worden gedaan. Daarom zal ik opzoek moeten gaan naar Free Transfers. Ook ga ik opzoek naar een aantal Coaches om mijn trainings schema op zo een hoog mogelijk niveau te krijgen.
Geplaatst 3 mei 200718 jr. Auteur Transfers Out : Het talent Rihairo Meulens vertrok voor een klein bedrag naar PSV, hij heeft redelijke stats maar kan bij mij voorlopig niet rekenen op een basis plek. Piet Velthuizen, misschien wat goedkoop verkocht maar ook hij kan bij mij niet rekenen op een plek bij de eerste 18. Ruud Knol was een van de lievelings spelers van de Fans en van de spelers, maar ik heb ze een waardige vervanger beloofd. Transfers in : In plaats van Ruud Knol werd voormalig speler van Sparta Prague : Petr Johana aangetrokken, Deze lange verdediger van 1m89 moet Ruud Knol doen vergeten. Hamdi Salihi zijn contract was afgelopen bij KF Tirana maar daarvoor moest helaas 700.000 euro voor worden neergelegd. Hij gaat samen met Danko Lazovic het spitsen duo vormen.
Geplaatst 4 mei 200718 jr. Auteur Feyenoord: De eerste wedstrijd van de competitie was tegen Feyenoord. We begonnen sterk en in de 35e minuut was het debutant Salihi die de score opende. In de 56e minuut was het Luigi Bruins die er met een rode kaart af ging. We gingen meer druk zetten en in de 68e minuut was het Lazovic die tegen zijn oude club scoorde. Tegen Ado ging het wat moeizamer. We kregen veel kansen en corners maar ze gingen er maar niet in. Toch was het in de 43e minuut Hersi die een rebound binnen tikte en de 3 punten bleven in Arnhem. Uit spelen bij Groningen is altijd lastig, Na 20 minuten was het verdient 1-0 voor FC Groningen door een kopbal van Nevland. Door wat Tactische veranderingen kregen we meer grip op het spel en was het in de 38e minuut Janssen met een afstand schot die de gelijk maker op zijn naam kreeg. In de 2e helft was het Vitesse dat het spel maakte. Fred Benson die net koud in het veld stond scoorde meteen een mooie solo. Helaas was het Meerdink in de 78e minuut met de gelijk maker. We staan na 3 wedstrijden 2e achter Ajax die al zijn wedstrijden heeft gewonnen. We moeten nu uit bij ons aartsrivaal NEC wat de belangrijkste wedstrijd is van het jaar voor de Fans van beide clubs.
Geplaatst 4 mei 200718 jr. Met salihi heb je een goede aankoop !! En een mooie overwinning op Feyenoord!
Geplaatst 4 mei 200718 jr. Benieuwd naar wat het word tegen NEC! Zet hem op. Ruud Knol is inderdaad nooit vast te houden, hij gaat altijd weg en je hebt nog een mooi bedrag gevangen voor hem en er een waardige vervanger voor gehaald. Ga dit zkr volgen, aangezien ik Vitesse-supporter ben! ;)
Geplaatst 4 mei 200718 jr. Velthuizen en Meulens weg :( Worden 2 fantastische spelers in Nederland kan ik je vertellen :) Veel succes :)
Geplaatst 4 mei 200718 jr. Auteur We moesten vandaag uitspelen tegen ons aartsrivaal Nec. We begonnen verdedigend met een 4-5-1 Tactiek. We lieten NEC het spel maken en wij loerde op de counter. Al vrij snel was daar Danko Lazovic die werd weggestuurd door Theo Janssen en een prachtige solo afronde. In de 23e minuut was het Janssen zelf die een vrije trap van 35 meter keihard in de kruizing schoot. Meteen zette we een verdedigende middenvelder erbij om de wedstrijd op slot te gooien, NEC kreeg in de 2e helft nog een rode kaart toen Danko Lazovic alleen op het doel afging, helaas ging de vrijetrap er niet in Eindstand 0-2. Deze overwinning betekend dat Vitesse na 4 wedstrijden prima mee doet om de eerste 5 plaatsen, en door een goed doelsaldo staan we zelfs eerste.
Geplaatst 4 mei 200718 jr. Netjes, uit tegen NEC is niet makkelijk. Omdat het een derby is maakt dat het nog eens moeilijker! Ga zo door!!! ;)
Geplaatst 4 mei 200718 jr. Auteur 5 Wedstrijden gespeeld waarvan 4 uitwedstrijden. Tegen Sparta thuis wonnen we vrij simpel met 2-1. Bij de bekerwedstrijd tegen ASWH kregen de belangrijkere spelers als Theo Janssen, Lazovic, Salihi rust. Maar toch wonnen we vrij simpel met 3-1. Daarna hadden we 3 moeilijke uitwedstrijden op het programma. Tegen heerenveen kwamen we goed weg met 0-0 want Afonso Alves kreeg een paar goede kansen op de 1-0. Tegen NAC Breda hadden we moeten winnen. Maar helaas scoorde jeugd international Maceo Rigters de 1-1. Tegen Roda JC uit waren we veruit de beste. We domineerde de hele wedstrijd en stonden de hele match met 2-0 voor, in de 93e minuut scoorde Roda de aansluitings treffer maar de Punten gingen toch mooi mee naar Arnhem. Nu wachten er 2 thuis wedstrijden die gewonnen moeten worden om aansluiting te houden met de Top 5. Daarna volgen er 3 erg moeilijke uitwedstrijden tegen AZ, PSV en Ajax. Daarom moeten we zorgen dat we onze thuis wedstrijden winnen. Ook de beker wedstrijd tegen MVV moet gewonnen worden.
Geplaatst 4 mei 200718 jr. Auteur RKC Thuis werd redelijk gemakkelijk gewonnen met 2-1 en we konden ons klaar gaan maken op de topper tegen AZ omdat de wedstrijd tegen Heracles verplaatst werd. In Alkmaar liepen we al snel tegen een 3-0 achterstand op, in de 10e minuut was het Dembele die een corner binnen kopte. Daarna waren het Arveladse en Schaars die de 2 en 3-0 binnen tikte. Toch kwamen we terug in de wedstrijd. We hadden alles op de aanval gezet en dit had een goed effect. 2 minuten na de 3-0 was het Petr Johana die de 3-1 maakte en vlak na rust was het Danko Lazovic die de 3-2 binnen schoot. Daarna kregen we volop kansen om de 3-3 te maken, maar helaas scoorde AZ op de counter de 4-2. Excelsior Thuis was geen probleem er werd simpel gewonnen met 2-0 met weer een goal van Petr Johana die met zijn 1m89 gevaarlijk is bij corners. Ook de 2-0 kwam uit een dood spelmoment. Een vrije trap van Theo Janssen. Na het 4-2 verlies in Alkmaar hebben we besloten om verdedigend en op de counter in Eindhoven te beginnen. Dit werkte zijn vruchten af want het was Hamdi Salihi die in de 76e minuut de enige treffer van de wedstrijd op zijn naam mocht zetten. Enige min puntje van deze wedstrijd is dat Theo Janssen er voor 2 a 3 maanden niet bij zal zijn. Bij Heracles en MVV werd simpel gewonnen beide met 2-0. We gingen toch met een angstig gevoel richting Amsterdam. Ajax stond voor deze wedstrijd 1e dus waren toren hoog favoriet. Maar als we deze wedstrijd zouden winnen zouden we op 1 komen te staan. Dus het was een beladen wedstrijd die gedomineerd werd door Ajax. Toch kregen ze niet echt kansen want wij speelde 1 op 1 met 3 verdedigende middenvelders. vlak voor rust was het Youssouf Hersi die tegen zijn oude club scoorde. Vitesse nam brutaal de punten mee naar Arnhem en staat na 14 wedstrijden aan kop!
Geplaatst 5 mei 200718 jr. Auteur Na de reeks van 5 gewonnen wedstrijden met onder andere de toppers tegen Ajax en PSV kwam er een mindere periode. Van de laatste 4 wedstrijden werden er 0 gewonnen, 2x thuis gelijk gespeeld en uit 2x verloren. Dit komt onder andere door dat Theo Janssen, Salihi, Swerts, Lazovic en Mads Junker geblesseerd zijn. Het team is daarom hard toe aan de winterstop maar we moeten proberen om de restrerende 5 wedstrijden zo min mogelijk schade op te lopen. Competitie na 18 speelronde :
Geplaatst 5 mei 200718 jr. Netjes hoor! Ga zo door.. PS: Mag k een screenshot van je selectie zien!? ;)
Geplaatst 6 mei 200718 jr. Oké wel goede selectie, is het misschien niet handig Anders Due te verkopen aangezien hij aardig wat geld kan opleveren ;)
Geplaatst 6 mei 200718 jr. Auteur Ja ik ben bezig met het aanbieden van spelers etc. Yakubu is verkocht voor 2.1 mil en daarvoor heb ik al een vervanger gevonden. Heb net een contract aan geboden aan Mark Wilson van Celtic omdat ik toch meer een echte vleugel verdediger zoek.