Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Laten jullie je doelman weleens vrije trappen op het vijandige doel nemen?

Heb je een nieuwe Chilavert, Ceni of Butt ontdekt?

Zet het hier!

Bij mij werkt het wel. Ik zit nu in 2011 en ik heb Joris Delle gekocht en die ramt alle vrije trappen erin!:mrgy:

EDIT: Ik dacht dat Joris Delle een regen was, maar dat is hij niet. In het begin is hij 15 of 16 jaar en hij speelt bij FC Metz in Frankrijk, maar dan is hij nog niet fantastisch.

Geplaatst
  • Auteur

Zet het hier!

Bij mij werkt het wel. Ik zit nu in 2011 en ik heb Joris Delle gekocht en die ramt alle vrije trappen erin!:mrgy:

EDIT: Ik dacht dat Joris Delle een regen was, maar dat is hij niet. In het begin is hij 15 of 16 jaar en hij speelt bij FC Metz in Frankrijk, maar dan is hij nog niet fantastisch.

Geplaatst
  • Auteur

Zet het hier!

Geplaatst

heb ik nooit gedaan maar ik zal het zeker en vast eens uitproberen

Geplaatst
  • Auteur

Maar zorg wel dat je een SNELLE keeper hebt:P

Anders kun je de gevolgen wel raden:P

Geplaatst

:-D ja , inderdaad

cech zal wel goed zijn zeker?

Geplaatst
  • Auteur

Als snelheid en eerste meters 15 of meer is dan is ie wel goed qua snelheid, en als uittrappen ook rond de 15 is (of erboven) dan is hij ook wel goed in vrije trappen.

Bij mij is Cech er een goede voor.

Geplaatst

Ik neem dat risico niet, ik heb genoeg veldspelers die goed een vrije trap kunnen nemen hoor, ik waag me er niet aan een keeper te pakken anders is mijn Boruc nooit op tijd terug bij zijn goal.

Geplaatst

in vrienschappelijke kan je het toch eens proberen

Geplaatst
in vrienschappelijke kan je het toch eens proberen

Dat zou inderdaad kunnen ja.

Geplaatst

Hey, cool. Het werkt. :D Enyeama heeft net twee keer gescoord.

Één keer tegen Charlton en één keer tegen Aston Villa.

Voortaan neemt hij de vrije trappen. Balazs Dzsudzsak bakt er niks van.

Enyeama_Scoort.jpg

Edit:

Enyeama_Scoort2.jpg

Tot nu toe heeft hij vier keer gescoord. :D

Drie keer in de competitie en één keer in de League Cup.

Vier goals in ongeveer 9 wedstrijden. Niet slecht.

Negen wedstrijden geleden liet ik Enyeama pas vrije trappen nemen.

In het begin wilde 't niet lukken. Nu pas scoort ie erop los. De laatste vier wedstrijden. :D

Geplaatst

Van Zwam heeft bij mij 'ns gescoord, omdat ik voor de lol hem in de spits zette en ja het werkte. Vrije trappen laten nemen door de keeper heb ik nog niet geprobeerd.

Geplaatst

Ik ben Sparta en heb Kenneth Vermeer van Ajax gehuurd. Heb hem ook vrije trap laten nemen. Eerste keer gelijk raak!

Geplaatst

Ik heb Boruc een half seizoen alle penalty's en vrije trappen laten nemen, maar dat laat ik hem nooit meer doen. In totaal heeft hij 0 keer gescoord.. Het heeft me meer doelpunten gekost, ook niet echt heel veel maja.. Met Boruc was het geen succes.

Geplaatst

Trouwens, als je keeper niet zo goed kan trappen en de bal wordt uitverdedigend, dan is het inderdaad gevaarlijk, want dan krijg je van die afstandsschoten op je doel. Enyeama trapt ze bij mij altijd over de muur. Óf over 't doel, óf in het doel. Het komt weinig voor dat de bal weer terug in 't spel komt. Ik had in het begin wel zo'n tegendoelpunt gehad van Tevez (West Ham) vanaf 70 meter. Wel balen. :P In dezelfde wedstrijd nog had Hugo Almeida (mijn Leeds) van 70 meter gescoord omdat de keeper mee naar voren ging in blessuretijd. ;D

Geplaatst

Enyeama-de-meester.jpg

Ok, dan kun je wel zeggen: "Tegen MK Dons is het makkelijk", maar het is wel een keeper hè?! Twee goals, twee assists. Enyeama ownt. :P Twee assists op Hugo Almeida, die alle ballen richting het doel kopt, hattrickje gemaakt tegen MK Dons, weeeeeee.

Geplaatst
Ik heb Boruc een half seizoen alle penalty's en vrije trappen laten nemen, maar dat laat ik hem nooit meer doen. In totaal heeft hij 0 keer gescoord.. Het heeft me meer doelpunten gekost, ook niet echt heel veel maja.. Met Boruc was het geen succes.

Thanks voor de tip, ik heb Boruc bij Tottenham. Twijfelde al een tijdje of ik hem het wel moest laten doen, is dus niet verstandig?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.