Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik speel met Metallurg Donetsk en ik kan maar moeilijk scoren, mijn spitsen krijgen kans op kans maar ze willen er maar niet in, terwijl ze voor afwerken 15/16/18 hebben. Erg irritant, en vooral als er op de counter dan ook de 0-1 valt. :wall: Kan iemand helpen? Hieronder paar screens:

tacktiekwa2.jpg

teaminstructiehe4.jpg

Spelersinstructies niet veel bijzonders naar mijn inzien, sommige spelers hebben geen instructies. Anderen weer een paar, als jullie eentje willen hoor ik het wel. (y)

Geplaatst
  • Auteur

Ik speel met Metallurg Donetsk en ik kan maar moeilijk scoren, mijn spitsen krijgen kans op kans maar ze willen er maar niet in, terwijl ze voor afwerken 15/16/18 hebben. Erg irritant, en vooral als er op de counter dan ook de 0-1 valt. :wall: Kan iemand helpen? Hieronder paar screens:

tacktiekwa2.jpg

teaminstructiehe4.jpg

Spelersinstructies niet veel bijzonders naar mijn inzien, sommige spelers hebben geen instructies. Anderen weer een paar, als jullie eentje willen hoor ik het wel. (y)

Geplaatst
  • Auteur

tacktiekwa2.jpg

teaminstructiehe4.jpg

Geplaatst

Misschien is de zelfbeheersing erg laag. Ik wil wel een paar wedstrijdstatistieken van 5 wedstrijden. Hiermee bedoel ik dan het overzicht waarin je kan zien hoeveel schoten je hebt, hoeveel schoten op doel etc.

Geplaatst
  • Auteur
Misschien is de zelfbeheersing erg laag. Ik wil wel een paar wedstrijdstatistieken van 5 wedstrijden. Hiermee bedoel ik dan het overzicht waarin je kan zien hoeveel schoten je hebt, hoeveel schoten op doel etc.

Cherkassy (Amateurclub) - Metallurg 0-2

Schoten op doel: 5

Schoten niet op doel: 4

Metallurg - Vorskla 0-0

Schoten op doel: 1

Schoten niet op doel: 14

Odessa - Metallurg 2-1

Schoten op doel: 3

Schoten niet op doel: 4

Fredrikstadt - Metallurg (UEFA Cup) 2-1

Schoten op doel: 3

Schoten niet op doel: 5

Zelfbeheersing is van de meeste 15.

Geplaatst
  • Auteur
Zijn er veel schoten van afstand?

Jep

Passing direcht en breedte op breed.

Probeer dat eens 5 wedstrijden.

Zal het proberen :thumb:

Geplaatst
  • Auteur
Passing direcht en breedte op breed.

Probeer dat eens 5 wedstrijden.

Tavria - Metallurg 0-0

Shaktar - Metallurg 4-0

Nafkom (Amateur) - Metallurg 0-0, penaltys gewonnen

Kryvvbas - Metallurg 0-2

Metallurg - Arsenal Kharkiv 1-0

Metallurg - Mariupol 0-0

Wat me opvalt is dat het defensief nu minder loopt en veel te makkelijk gehad, dat er minder kansen worden gecreëerd en verder gaat het scoren nog steeds niet van harte..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.