Geplaatst 30 april 200718 jr. Volgens mij heb ik hier ergens iets gezien over een extra tabelletje in het teamscherm waar dan het aantal assists komt te staan, naast het aantal wedstrijden en doelpunten. Ik weet alleen niet meer waar. Iemand die het weet?:*)
Geplaatst 30 april 200718 jr. Auteur Volgens mij heb ik hier ergens iets gezien over een extra tabelletje in het teamscherm waar dan het aantal assists komt te staan, naast het aantal wedstrijden en doelpunten. Ik weet alleen niet meer waar. Iemand die het weet?:*)
Geplaatst 30 april 200718 jr. Auteur Volgens mij heb ik hier ergens iets gezien over een extra tabelletje in het teamscherm waar dan het aantal assists komt te staan, naast het aantal wedstrijden en doelpunten. Ik weet alleen niet meer waar. Iemand die het weet?:*)
Geplaatst 30 april 200718 jr. Volgende keer moet je zo'n vraag hier posten. Ik geloof dat je dit topic bedoelt. Waar je het kunt downloaden weet ik niet.
Geplaatst 30 april 200718 jr. Auteur Oh sorry wist niet dat dat bestond. Zal het volgende keer doen. Bedankt voor de link, ondanks dat ik nog niet weet waar ik het kan downloaden:P