Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik ben uiteraard al een tijdje bezig met FM2007. Helaas lukt het mij alleen niet om fatsoenlijke seizoenen te draaien. Natuurlijk weet ik wel prijzen te winnen, maar ik wil graag meer winnen! Continue, met welke training die ik dan ook gebruik, krijg ik veel rode pijlen. Ik kan mij herinneren dat dit bij de oude FM's gewoon slecht nieuws betekende. Helaas ontkom ik aan deze negatieve trainingseffecten niet in FM2007. Zijn er nu gewoon dan geen goede trainingen? Of vergeet ik iets? Ik heb alle aangeboden trainingen op het forum van Managers United overigens al geprobeerd. Het is en blijft vrijwel altijd rood.

Voorbeeld;

Ik koop een jong talent van 16 jaar. Hij schijnt volgens mijn scouts een wonderkind te zijn, maar zijn statistieken willen maar niet omhoog. Het blijft alleen maar rood. Dit terwijl jonge spelers zich toch moeten ontwikkelen.

Wie kan mij wat tips geven? Een training aanraden? Of iets dergelijks.

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben uiteraard al een tijdje bezig met FM2007. Helaas lukt het mij alleen niet om fatsoenlijke seizoenen te draaien. Natuurlijk weet ik wel prijzen te winnen, maar ik wil graag meer winnen! Continue, met welke training die ik dan ook gebruik, krijg ik veel rode pijlen. Ik kan mij herinneren dat dit bij de oude FM's gewoon slecht nieuws betekende. Helaas ontkom ik aan deze negatieve trainingseffecten niet in FM2007. Zijn er nu gewoon dan geen goede trainingen? Of vergeet ik iets? Ik heb alle aangeboden trainingen op het forum van Managers United overigens al geprobeerd. Het is en blijft vrijwel altijd rood.

Voorbeeld;

Ik koop een jong talent van 16 jaar. Hij schijnt volgens mijn scouts een wonderkind te zijn, maar zijn statistieken willen maar niet omhoog. Het blijft alleen maar rood. Dit terwijl jonge spelers zich toch moeten ontwikkelen.

Geplaatst
  • Auteur

Voorbeeld;

Geplaatst

De Training van Boes bevalt mij zeer goed, kijk maar eens bij "Downloads".

Geplaatst
  • Auteur
De Training van Boes bevalt mij zeer goed, kijk maar eens bij "Downloads".

Zoals eerder aangegeven, niet lullig bedoelt overigens, heb ik elke training van Managers United inmiddels geprobeerd. Dus ook die van Boes. Daarom ben ik ook bang dat ik iets vergeet, het is namelijk bij vrijwel elke training het geval. Veel spelers blijven negatieve resultaten behalen met trainingen. Erg jammer, want veel spelers zijn in het begin van het seizooen 2006/2007 gewoon op z'n best. Na een x-aantal maanden krijg ik allemaal rode pijlen...

Ik heb overigens de originele versie en gebruik de patch 7.0.2 en de laatste update van Managers United...

Geplaatst
  • Auteur

Ik zit nu bij een game met Ajax, net in het begin. Daar heb je al aardig wat goede trainers. Daar komt ook nog eens bij dat ik mijn staf heb versterkt met 2 nieuwe trainers. 1 x wereldklasse assistent en 1x continentaal trainer. Daar kan het dus ook niet aan liggen. Denk ik.

Geplaatst
Niemand een idee verder?

Probeer het aantal sterren per training onderdeel (tactisch, doelman, balcontrole, ...) zo hoog mogelijk te krijgen. Ik speel meestal met 1 trainer per onderdeel die dan minstens al 4 sterren moet opleveren. Werkt goed naar mijn zin, met gewone standaard training (y)

Geplaatst

Misschien een domme suggestie, maar voeg je de spelers wel toe aan die schema's :cab:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.