Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

NHL

V. Espinal

Recommended Posts

Stanley Cup Playoffs zijn ook weer begonnen, mijn Boston Bruins hebben in het reguliere seizoen alle records zowat gebroken..dus ik hoop echt op een nieuwe Stanley Cup! Zou een mooie afsluiter zijn voor de carrière van mijn favoriete speler Patrice Bergeron!

Op 19-4-2023 om 19:41 zei Steels:

Stanley Cup Playoffs zijn ook weer begonnen, mijn Boston Bruins hebben in het reguliere seizoen alle records zowat gebroken..dus ik hoop echt op een nieuwe Stanley Cup! Zou een mooie afsluiter zijn voor de carrière van mijn favoriete speler Patrice Bergeron!

First Round Game 7 OT Loss :cry:

Ja, dat is wel verrassend. Zitten wat foeilelijke teams nog in hoor. Hoop nu op Oilers of Stars. Niet dat dit nu geweldige teams zijn, maar ik gun McDavid/Draisaitl wel een titel en anders Tyler Seguin wel.

57 minuten geleden zei Grote Ree:

Nog meer mensen die het WK ijshockey volgen? Vanavond is de finale, een toch wel enigszins verrassende, met Zwitserland die het tegen host Tsjechië op moet nemen.

Dat de VS verloor, dat kan, die hadden geen superteam. Maar Canada.... schandalig dat ze niet wonnen

Ja, zonde, had het de Oilers wel gegund, zeker na die achterstand. Helaas niets kunnen zien van deze pot i.v.m. ochtenddienst, maar wel twee duels gekeken in m'n nachtdienst. Waren op zich best aardige potjes.

Het is al een heel stuk beter geworden de laatste jaren.

Vandaag 63 goals in 9 wedstrijden. Net de laatste periode van de Blues in San Jose gekeken, 1-4 achter, vlak voor tijd de 4-4 en in OT meteen de winnende. Sharks gaan dik laatste worden, ondanks Macklin Celebrini

Voor het eerst is er een goalie met een assist en een goal in de NHL

'Nedeljkovic, who made 40 saves in the game, became the first goalie in NHL history with a goal and an assist in a game. He is also the first goal to score in the NHL, the American Hockey League (twice) and the ECHL.'

https://www.nhl.com/news/topic/short-shifts/penguins-bench-reaction-nedeljkovic-goalie-goal