Satyr Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Nu live op ESPN, Jets - Senators. De Sens hebben vandaag wat verloren zoon Ryan Dzingle terug gehaald, voor Paquette en Galchenyuk. Niks spectaculairs, geen idee waarom de Sens een oude speler (28, maar die andere twee zijn jonger) halen terwijl ze een rebuild willen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Galchenyuk is ook een beetje in een neerwaartse spiraal terecht gekomen. Dzingle is niets bijzonders, Paquette is voor de breedte wel OK maar niks bijzonders. Vind de Sens sowieso een gaar team. Voorkeur gaat hier uit naar de Caps en de Oilers, al heb ik ook wel sympathie voor een hoop andere ploegen. Overigens leuk dat Sprong daar nu wat wedstrijdjes meepikt, maar vraag me af of hij na Covid nog in de NHL speelt. Is het toch nét niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Matige wedstrijd so far. Hier trouwens voornamelijk de Penguins, Ducks, Oilers en Red Wings die ik vol. Ook de Islanders volg ik met interesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Penguins fan hier, en ik juich voor Arizona in het Westen. Verder hoop ik vooral op veel uitslagen als 5-5 en OT/SO Hekel aan de Rangers en de Bruins. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 14 minuten geleden zei Satyr: Penguins fan hier, en ik juich voor Arizona in het Westen. Verder hoop ik vooral op veel uitslagen als 5-5 en OT/SO Hekel aan de Rangers en de Bruins. Ja, Rangers, Islanders, Senators, Canadiens en Kings vind ik dan weer een beetje saai. De rest vind ik wel OK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Hier, een goed YT kanaal over ijshockey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 februari 2021 Share Geplaatst 13 februari 2021 Verrassende zege van de Sens. Ging er richting het einde eigenlijk vanuit dat we de OT in zouden gaan, maar dit was ook een leuk einde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 (bewerkt) De Sens waren slecht, zoals verwacht, maar de Jets waren ook niks. Mooi dat Ottawa 'm won. Vanavond Pens - Caps live op ESPN 14 februari 2021 bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 2 uur geleden zei Satyr: De Sens waren slecht, zoals verwacht, maar de Jets waren ook niks. Mooi dat Ottawa 'm won. Vanavond Pens - Caps live op ESPN ESPN 4 dan zeker? Heb alleen dat eredivisie pakket helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 4 minuten geleden zei neva: ESPN 4 dan zeker? Heb alleen dat eredivisie pakket helaas. ESPN 5 Die ga ik vanavond ook kijken @Satyr Heerlijk potje verwacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Oh, ik heb geen idee welke, ik heb ze allemaal. Ik verwacht een pak slaag @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 23 uur geleden zei neva: Overigens leuk dat Sprong daar nu wat wedstrijdjes meepikt, maar vraag me af of hij na Covid nog in de NHL speelt. Is het toch nét niet. Speelt zometeen in ieder geval niet. Welnee @Satyr. Positief zijn. Gewoon een 3-1 overwinning Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Jammer. Was er al bang voor. Hathaway weer, pfff.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 februari 2021 Share Geplaatst 14 februari 2021 Lekkere overwinning van de Penguins hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 @007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 (bewerkt) @Satyr; aangezien jij ook al jarenlang van de CM/FM bent, heb heb je EHM wel eens geprobeerd? https://store.steampowered.com/app/301120/Eastside_Hockey_Manager/ Vind hem zelf bij vlagen best wel tof. 15 februari 2021 bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 7 minuten geleden zei neva: @Satyr; aangezien jij ook al jarenlang van de CM/FM bent, heb heb je EHM wel eens geprobeerd? https://store.steampowered.com/app/301120/Eastside_Hockey_Manager/ Vind hem zelf bij vlagen best wel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 2 minuten geleden zei Satyr: Ah. Zou jou eens in de steamlijst moeten zetten denk Hier alweer even geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 Heb je een tactiek nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 Hmm, had er toentertijd wel één. Maar die slachtte de game toen, met elk jaar zo'n 75 wins. Heb jij een "normale"? Zit ook wel te denken om hem weer eens op te starten wel. Speel je met de TBL roosters? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 9 minuten geleden zei neva: Speel je met de TBL roosters? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 5 minuten geleden zei Satyr: Welk team ben je en welk jaar zit je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 11 minuten geleden zei neva: Welk team ben je en welk jaar zit je? Columbus, 2025/26. Ik ga altijd begin oktober op vakantie en simuleer het seizoen tot 1 april, dan stel ik de scouting in op de Draft, dan ga ik weer op vakantie tot 7 juni (einde play-offs) en speel dan zelf weer tot begin oktober. De draft en speler aantrekken is leuker dan die 82 wedstrijden spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 Draft is inderdaad hoogtepuntje van het jaar. Weet alleen wel dat op het moment dat die jonkies van nu er uit zijn en de échte Regens komen, het vaak een beetje uit balans is allemaal, qua spelers en alles. Maar goed, is al aantal jaar geleden dat ik het zo ver heb gespeeld, maar zal een dezer dagen er weer eens voor gaan zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 februari 2021 Share Geplaatst 15 februari 2021 Komt daar net als FM ieder jaar een nieuwe versie van? Of hoe moet ik dat een beetje vergelijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten