Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

NHL

V. Espinal

Aanbevolen berichten

Nu live op ESPN, Jets - Senators.

De Sens hebben vandaag wat verloren zoon Ryan Dzingle terug gehaald, voor Paquette en Galchenyuk. Niks spectaculairs, geen idee waarom de Sens een oude speler (28, maar die andere twee zijn jonger) halen terwijl ze een rebuild willen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Galchenyuk is ook een beetje in een neerwaartse spiraal terecht gekomen. Dzingle is niets bijzonders, Paquette is voor de breedte wel OK maar niks bijzonders. Vind de Sens sowieso een gaar team.

Voorkeur gaat hier uit naar de Caps en de Oilers, al heb ik ook wel sympathie voor een hoop andere ploegen. Overigens leuk dat Sprong daar nu wat wedstrijdjes meepikt, maar vraag me af of hij na Covid nog in de NHL speelt. Is het toch nét niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Satyr:

Penguins fan hier, en ik juich voor Arizona in het Westen. Verder hoop ik vooral op veel uitslagen als 5-5 en OT/SO

Hekel aan de Rangers en de Bruins.

Ja, Rangers, Islanders, Senators, Canadiens en Kings vind ik dan weer een beetje saai. De rest vind ik wel OK. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei neva:

Welk team ben je en welk jaar zit je?

Columbus, 2025/26. Ik ga altijd begin oktober op vakantie en simuleer het seizoen tot 1 april, dan stel ik de scouting in op de Draft, dan ga ik weer op vakantie tot 7 juni (einde play-offs) en speel dan zelf weer tot begin oktober. De draft en speler aantrekken is leuker dan die 82 wedstrijden spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Draft is inderdaad hoogtepuntje van het jaar. Weet alleen wel dat op het moment dat die jonkies van nu er uit zijn en de échte Regens komen, het vaak een beetje uit balans is allemaal, qua spelers en alles. Maar goed, is al aantal jaar geleden dat ik het zo ver heb gespeeld, maar zal een dezer dagen er weer eens voor gaan zitten :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites