Geplaatst 27 april 200718 jr. er is me iets opgevallen, na 1 jaar waren een behoorlijk aantal spelers helemaal niet vooruit gegaan(talenten), als voorbeeld neem ik Babel, precies dezelfde statistieken, en nu heb ik bij een nieuwe game hem en dan gaat ie opeens wle omhoog en is ie aant einde stuk beter, dit heb ik overigens met heel veel jonge spelers, hoe komt dit?
Geplaatst 27 april 200718 jr. Auteur er is me iets opgevallen, na 1 jaar waren een behoorlijk aantal spelers helemaal niet vooruit gegaan(talenten), als voorbeeld neem ik Babel, precies dezelfde statistieken, en nu heb ik bij een nieuwe game hem en dan gaat ie opeens wle omhoog en is ie aant einde stuk beter, dit heb ik overigens met heel veel jonge spelers, hoe komt dit?
Geplaatst 27 april 200718 jr. Auteur er is me iets opgevallen, na 1 jaar waren een behoorlijk aantal spelers helemaal niet vooruit gegaan(talenten), als voorbeeld neem ik Babel, precies dezelfde statistieken, en nu heb ik bij een nieuwe game hem en dan gaat ie opeens wle omhoog en is ie aant einde stuk beter, dit heb ik overigens met heel veel jonge spelers, hoe komt dit?
Geplaatst 27 april 200718 jr. spelen ze wedstrijden (in het eerste)? als ca=pa dan geen groei meer blessures remmen groei
Geplaatst 27 april 200718 jr. speel jezelf met Babel of ben je een andere club, want als spelers bij een aNDERE CLUB zitten dan waar jij trainer bent, willen ze soms totaal niet verbeteren
Geplaatst 27 april 200718 jr. Auteur ik speel zelf met babel bij de Spurs en bij ajax ging ie nooit omhoog en bij mij wel en bij beide clubs staat ie in de basis