Geplaatst 23 april 200718 jr. hey, Ik ben nu manager van chelsea en me -18elftal heeft nu 4 keer achter elkaar de titel gepakt in -18 groep 4. Wat houdt die groep 4 in? en bestaat er ook een groep 3 2 1 en waarom blijf ik maar in groep 4 zitten? En dezelfde vraag stel ik over me reserve ploeg:) groetjes,, Vinpower :W
Geplaatst 23 april 200718 jr. Auteur hey, Ik ben nu manager van chelsea en me -18elftal heeft nu 4 keer achter elkaar de titel gepakt in -18 groep 4. Wat houdt die groep 4 in? en bestaat er ook een groep 3 2 1 en waarom blijf ik maar in groep 4 zitten? En dezelfde vraag stel ik over me reserve ploeg:) groetjes,, Vinpower :W
Geplaatst 23 april 200718 jr. Auteur hey, Ik ben nu manager van chelsea en me -18elftal heeft nu 4 keer achter elkaar de titel gepakt in -18 groep 4. Wat houdt die groep 4 in? en bestaat er ook een groep 3 2 1 en waarom blijf ik maar in groep 4 zitten? En dezelfde vraag stel ik over me reserve ploeg:) groetjes,, Vinpower :W
Geplaatst 23 april 200718 jr. In nederland is het wel zo dat als je bijv met Top Oss promoveert, dat je jeugd dan ook hoger komt te spelen.. Niet realistisch, want in het echt is dat ook niet zo.
Geplaatst 23 april 200718 jr. Auteur Ik bedoel meer, als ze eerste worden in groep 4 dat ze promoveren naar groep 3 en dan steeds door promoveren, dat ze bijvoorbeeld in de FA cup mogen meespelen ofzo... maar dat is dus niet het geval?
Geplaatst 23 april 200718 jr. Nee, dat zijn gewoon op regio ingedeelde groepen. Daar is geen promotie/degradatie van toepassing.
Geplaatst 23 april 200718 jr. je moet je van tevoren aan melden in Engeland en dan wordt er geloot zonder dat jij dat ziet in welke poule je komt grote kans dat je aan het einde van het seizoen niet meer in poule 4 zit maar bijv in 2
Geplaatst 23 april 200718 jr. Okee, maar toen ik Atletico Madrid had kreeg ik niet eens het bericht om aan te melden. Of moet je dat zelf doen?
Geplaatst 23 april 200718 jr. In je eerste seizoen krijg je niet de optie om je aan te melden; je bent standaard aangemeld.
Geplaatst 30 april 200718 jr. ik had een x bij een team, barcelona volgens mij dat je zelf mocht bepalen dat je mee doet aan die competitie
Geplaatst 11 mei 200718 jr. Ik speel met az zit nu in mijn 2de seizoen. bij mij is het wel zow dat de reserves die ingedeeld zijn in 3 groepen degraderen en promovere. Jong psv was bij mij in Groep 1 laatse geworden en die spelen nu in reserves Groep 2. dat vind ik wel vet zo heeft Quick Boys reserves de titel gepakt in reserves groep 3 en zitten die nu ook in Reserves groep 2 Ik heb zelf Leiding over team nemen aangevink bij mijn reserves ik speel daar met allemaal gehaalde talenten, die ik overal haal bij nac, rbc, groningen. en de spelers die in men eerste niet aan de bak komen laat ik dan meedoen.
Geplaatst 11 mei 200718 jr. Maar in nederland is het ook weer zo dat als je reserves van Top Oss laatste worden in poule 2, terwijl het 1e elftal promoveert dan promoveren je reserves automatisch mee naar Poule 1.;)