Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik heb een vraagje, kan je fm via een usb-stick spelen...

Zo ja, hoeveel MB/GB moet die usb-stick minimaal hebben...

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Lekker op je werk FM'en:banana: :mrgy:

Geplaatst

Hmm gewoon installeren op USB en dan crack erover en dan moet ie het doen. Hoeveel MB/GB je nodig hebt weet ik niet.

Geplaatst

De vraag is of FM iets wegschrijft in het register :)

Geplaatst

Tuurlijk kan dit niet. Een USB stick heeft geen processor and shit, dus dat kan je vergeten. Je kunt wél de ISO op je usb zetten en dan met Deamon Tools mounten en dan gewoon installeren.

moet trouwens in helpdesk.

Geplaatst

Een usb is een "kleine harde schijf" dus heeft geen processor nodig, je installeert fm erop en neemt het mee. Het enige wat problemen kan opleveren is diablo zegt dat het mischien iets wegschrijft naar het register ofzo

Geplaatst
Tuurlijk kan dit niet. Een USB stick heeft geen processor and shit, dus dat kan je vergeten. Je kunt wél de ISO op je usb zetten en dan met Deamon Tools mounten en dan gewoon installeren.

moet trouwens in helpdesk.

pillekes gepakt? :cab:

Geplaatst

Zou schitterend geweest zijn moest dit kunnen... jammer genoeg gaat dat blijkbaar niet (wel ergens logisch natuurlijk)
Geplaatst

Als je niet per se gehecht bent aan fm 2007 zou het wel kunnen denk ik, ik denk dat het met cm 01/02 wel lukt. Dan maak je ff een image van je cd, en zet je die er gelijk op de usb stick.

Het hangt er maar net van af hoe saai je werk (of school, maar dan ken je denk ik cm 01/02 niet en zal je geen intresse hebben) is.

Geplaatst

Helaas is dit niet mogelijk misgien dat je gewoon het schijfje mee naar je werk kan nemen om nog te spelen he.

Geplaatst

En of het mogelijk is, maar hoe mag ik jullie niet vertellen, en jullie zijn allemaal heeeel fout bezig :LO:

Geplaatst
ISO maken van je cd en die op je usb zetten, installeren op pc

Als dat op zijn werk is, kan hij dat wss niet installeren. Als het een beetje een deftige systeembeheerder is toch :cab:

Geplaatst
En of het mogelijk is, maar hoe mag ik jullie niet vertellen, en jullie zijn allemaal heeeel fout bezig :LO:

Hoezo??

Geplaatst

Hoezo op gedeelte 1

want het is illigaal die manier van mij

Hoezo op gedeelte 2

ik las verkeerd my bad.

Geplaatst

Het moet zo...

1. Zet op die USB-stick het ISO-bestand en de overige bestanden als die erbij staan(Ong 800 MB)

2. Zet Deamon-tools op je USB(30MB max)

Daarna unmounten, installeren en FM staat erop. Het lukt dus gewoon wél, itt eerdere berichten hier.. Op school had ik het eens geprobeert, 1 jaar geleden ofzo..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.