Geplaatst 21 april 200718 jr. 21. April 2007 Bromwich Albion - In alle cafe's werd er gisteren gespeculeerd over wie dit seizoen bij WBA het roer overgaat nemen. Er kwamen wat bekende namen voorbij maar vooral ook veel onbekende namen, onder wie Mathieu Pijnenburg, deze onervaren manager werd gisteren aangewezen als de perfecte man voor dit elftal. Clubinformatie West Bromwich Albion Land: Engeland Stad: Bromwich Albion Divisie: Championship Reputatie: Nationaal Voorzitter: Jeremy Peace Aartsrivalen: Wolves Financien: Ok Geschatte Waarde: 25,5 mil Stadion: The Hawthorns Capaciteit: 30500 zitplaatsen Prognose: 4e JP: Meneer Pijnenburg, Welkom bij de club mijn naam is Jeremy Peace. Ik zal je eerst even een rondleiding geven door de club. Allereerst wat zijn je eigen verwachtingen van dit seizoen? MP: Ik denk dat we al een sterk team hebben maar ik wil de selectie toch in de breedte nog wat uitbreiden en een enkele betere speler er bij proberen te halen. Verder verwacht ik te promoveren naar de Premier League. JP: Ik ben blij dat je al optimistisch bent. We stellen dit seizoen 5,5 miljoen vrij voor transfers, ik denk dat je hier wel mee vooruit kunt. Volgende keer de Voorbereiding ------------------------------------------------- Ik ben trouwens niet van plan er een echt verhaal van te maken want daar ben ik niet sterk in, ik zal wel proberen het via photoshop aantrekkelijk te maken.
Geplaatst 21 april 200718 jr. Auteur 21. April 2007 Bromwich Albion - In alle cafe's werd er gisteren gespeculeerd over wie dit seizoen bij WBA het roer overgaat nemen. Er kwamen wat bekende namen voorbij maar vooral ook veel onbekende namen, onder wie Mathieu Pijnenburg, deze onervaren manager werd gisteren aangewezen als de perfecte man voor dit elftal. Clubinformatie West Bromwich Albion Land: Engeland Stad: Bromwich Albion Divisie: Championship Reputatie: Nationaal Voorzitter: Jeremy Peace Aartsrivalen: Wolves Financien: Ok Geschatte Waarde: 25,5 mil Stadion: The Hawthorns Capaciteit: 30500 zitplaatsen Prognose: 4e JP: Meneer Pijnenburg, Welkom bij de club mijn naam is Jeremy Peace. Ik zal je eerst even een rondleiding geven door de club. Allereerst wat zijn je eigen verwachtingen van dit seizoen? MP: Ik denk dat we al een sterk team hebben maar ik wil de selectie toch in de breedte nog wat uitbreiden en een enkele betere speler er bij proberen te halen. Verder verwacht ik te promoveren naar de Premier League. JP: Ik ben blij dat je al optimistisch bent. We stellen dit seizoen 5,5 miljoen vrij voor transfers, ik denk dat je hier wel mee vooruit kunt. Volgende keer de Voorbereiding ------------------------------------------------- Ik ben trouwens niet van plan er een echt verhaal van te maken want daar ben ik niet sterk in, ik zal wel proberen het via photoshop aantrekkelijk te maken.
Geplaatst 21 april 200718 jr. Auteur 21. April 2007 Bromwich Albion - In alle cafe's werd er gisteren gespeculeerd over wie dit seizoen bij WBA het roer overgaat nemen. Er kwamen wat bekende namen voorbij maar vooral ook veel onbekende namen, onder wie Mathieu Pijnenburg, deze onervaren manager werd gisteren aangewezen als de perfecte man voor dit elftal. Clubinformatie West Bromwich Albion Land: Engeland Stad: Bromwich Albion Divisie: Championship Reputatie: Nationaal Voorzitter: Jeremy Peace Aartsrivalen: Wolves Financien: Ok Geschatte Waarde: 25,5 mil Stadion: The Hawthorns Capaciteit: 30500 zitplaatsen Prognose: 4e JP: Meneer Pijnenburg, Welkom bij de club mijn naam is Jeremy Peace. Ik zal je eerst even een rondleiding geven door de club. Allereerst wat zijn je eigen verwachtingen van dit seizoen? MP: Ik denk dat we al een sterk team hebben maar ik wil de selectie toch in de breedte nog wat uitbreiden en een enkele betere speler er bij proberen te halen. Verder verwacht ik te promoveren naar de Premier League. JP: Ik ben blij dat je al optimistisch bent. We stellen dit seizoen 5,5 miljoen vrij voor transfers, ik denk dat je hier wel mee vooruit kunt. Volgende keer de Voorbereiding ------------------------------------------------- Ik ben trouwens niet van plan er een echt verhaal van te maken want daar ben ik niet sterk in, ik zal wel proberen het via photoshop aantrekkelijk te maken.
Geplaatst 21 april 200718 jr. Auteur Ik ga in het vervolg de wedstrijden wat uitgebreider laten zien, Ik denk nl. zelf dat de voorbereiding niet zo heel boeiend is vandaar. Volgende Keer Transfers
Geplaatst 21 april 200718 jr. Mooie presentatie van de club, voorbereiding en van de transfers. Veel succes bij WBA en als je in de competitie ook zo goed gaat spelen als de voorbereiding, dan zal het een 'gemakkelijk' seizoen worden.
Geplaatst 21 april 200718 jr. mooi gedaan met Photoshop, :clap: ik denk dat je wel kampioen moet kunnen worden met W.B.A, KUTGW:thumb: