Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Daar was ik dan. In het bergachtige Oostenrijk, bij een club die opgekocht is door een groot bedrijf. Niet dat Red Bull verkeerd is hoor, verre van. Maar de laatste tijd was ik een beetje depressief. Mijn computer was gecrashed en alle gegevens waren weg ook van Salzburg. Die ik zeker zal gaan missen zijn de talenten die mijn scouts in verre landen hadden gescout, tacktieken om te slagen in de competitie, en bovenal mijn evaluatie's van vele spelers.

imaccrash.jpg

Sommige familieleden en vrienden wisten hier van en leefden met me mee omdat het me zoveel werk heeft gekost. Maar jammer genoeg is het verhaal naar de media gekomen en is het nu nummer 1 nieuws in Oostenrijk. Gek natuurlijk maar die Oostenrijkers skieen op dit moment niet hebben ze niks om over te schrijven. Ook de fans treurden met me mee, omdat ze nu wisten dat het een stuk moeilijker zou gaan met Salburg want al die geheime informatie over de tegenstanders is er niet meer.

Op een dag werd ik benaderd door een fan, hij vroeg of ik even met hem kon spreken, ik vond het goed en liep met hem mee. Hij vertelde zeer enthiousast over wat ik voor werk heb verricht bij Salzburg en ook dat hij met mij mee treurde. Ik stond op het punt weg te gaan want dit had ik al zo vaak gehoord, maar toen kwam hij met iets aan wat ik nog nooit had gehoord...

Geplaatst
  • Auteur

Daar was ik dan. In het bergachtige Oostenrijk, bij een club die opgekocht is door een groot bedrijf. Niet dat Red Bull verkeerd is hoor, verre van. Maar de laatste tijd was ik een beetje depressief. Mijn computer was gecrashed en alle gegevens waren weg ook van Salzburg. Die ik zeker zal gaan missen zijn de talenten die mijn scouts in verre landen hadden gescout, tacktieken om te slagen in de competitie, en bovenal mijn evaluatie's van vele spelers.

imaccrash.jpg

Sommige familieleden en vrienden wisten hier van en leefden met me mee omdat het me zoveel werk heeft gekost. Maar jammer genoeg is het verhaal naar de media gekomen en is het nu nummer 1 nieuws in Oostenrijk. Gek natuurlijk maar die Oostenrijkers skieen op dit moment niet hebben ze niks om over te schrijven. Ook de fans treurden met me mee, omdat ze nu wisten dat het een stuk moeilijker zou gaan met Salburg want al die geheime informatie over de tegenstanders is er niet meer.

Op een dag werd ik benaderd door een fan, hij vroeg of ik even met hem kon spreken, ik vond het goed en liep met hem mee. Hij vertelde zeer enthiousast over wat ik voor werk heb verricht bij Salzburg en ook dat hij met mij mee treurde. Ik stond op het punt weg te gaan want dit had ik al zo vaak gehoord, maar toen kwam hij met iets aan wat ik nog nooit had gehoord...

Geplaatst
  • Auteur

imaccrash.jpg

Geplaatst

Leuk dat je weer een nieuwe novelle start, hopelijk wordt hij net zo goed als de vorige!

Geplaatst
  • Auteur

Daar stond ik dan, aan de grond genageld stond ik nog steeds te luisteren naar de fan. Nog steeds kan ik het niet geloven en denk dat dit allemaal maar een flauwe grap is.

Nadat hij was uitgepraat zei hij dat ik mee kon gaan en dat ik het kon zien. Het aanbod was natuurlijk erg aantrekkelijk, maar ik vond het nog steeds erg gevaarlijk om het te doen. Steeds denkend wat hij nou allemaal heeft gezegd, liep ik met deze totale vreemde mee.

Eenmaal aangekomen voor zijn huis, aarzelde ik nog even. Ik vond het nogal griezelig omdat ik niet wist wat me daarbinnen te wacht zou staan. Het huis opzich was zeer normaal, maar toch voelde ik me er niet goed bij. Ik vermande mezelf en ging naar binnen.

Eenmaal binnen gekomen in zijn zeer mooi ingerichte woonkamer, vroeg hij of ik hem zou volgen naar het kamertje waar het zich dan allemaal zou gaan afspelen. Hij leidde me naar het kleine kamertje, en ik zag het staan. Het was het betoverendste wat ik ooit had gezien,

zou hij dan toch niet gelogen hebben?

Geplaatst

LEUK echt boeiend gebracht:)(geen sarcasme)

Geplaatst
  • Auteur

Er ging van alles door mijn hoofd heen, wat zou dit voor de mensheid betekenen, zou deze machine uberhaupt werken? Allemaal vragen die snel genoeg beantwoord zouden zijn.

De man bedacht opeens dat hij zich nooit had voor gesteld, en deed dat dus onmiddelijk. Hij bleek André Einstein te zijn. de kleinzoon van de wereldberoemde Albert Einstein. Ik schok me dood en langzaam viel alle puzzelstukjes in elkaar. Vandaar dat hij dit kon bouwen!

Hij legde alles uit, wat er zou gaan gebeuren en bovenal wat mij zou overkomen. Ik kreeg nog tijd om vragen te stellen en ik deed dit ook. Veel vragen waren best onnozel en daaruit bleek alweer dat ik veel fantasie had. Maar de realiteit is natuurlijk anders en ik moest die onder ogen zien dat al die verhaaltjes natuurlijk niet kloppen.

Nadat ik mijn vragen had gesteld, zei de man dat hij niet aansprakkelijk was voor alle gevolgen en dien. Ik ging akkoord en deed mijn ''speciale'' pak aan die hij had gemaakt.

Ik ging voor de machine staan. Klaar om deze rare dag aftesluiten, klaar om voorgoed van deze tijd te verdwijnen....

Geplaatst

Vet man, ik heb al een idee wat er gaat gebeuren :D .. zeer orgineel als ik het goed heb gedacht :) blijf hem volgen.

Geplaatst
  • Auteur

@bertus Het is eigenlijk een vervolg van me oude novelle: De Crash van me computer is er ook in verwerkt, maar dan op een andere manier. En dank je. ;)

@B.Tro Hij wordt minstens zo goed als me vorige, denk wel beter!

@jj1 Thnx man

Geplaatst

Ik hoop dat de resultaten hetzelfde blijven als bij die andere Managertoday, daar ging het zeker niet slecht. Zou cool zijn als je dat voort kunt zetten.

Geplaatst

Kicks verhaal Jelle, goed geschreven met mooie eindzinnen. Ga zo door!

Geplaatst
  • Auteur

@ ghoolie Thnx man

@ Podolski resultaten boeit me niet, als ik hem maar leuk heb en uitdagingen heb

@ Fiorekees Thnx m8, Die eindzinnen maken het interresanter, iniedergeval dat heb ik altijd evaren

Geplaatst
  • Auteur

Ik stapte de legendarische machine in, klaar om te wachten wat komen gaat. Deze tijdmachine zal mijn leven gaan veranderen en alles weer beter gaan. Het plan was om 2 dagen terug te gaan in de tijd en dan kan ik voorkomen dat mijn computer chrashde.

Altans dat was het plan. Nadat ik weg was gezapt, bleek André een fout te hebben gemaakt. In plaats van 2 dagen terug de tijd in te reizen was het 2 jaar geworden. En stond ik weer aan het begin van mijn carriére als manager.

Ik stond weer voor het stadion van Kopenhagen, de dag voordat ik mijn contract zou ondertekenen. Ik wist wat er ging gebeuren, zometeen zou er een taxi komen en die zou me naar het hotel brengen, waar ik me gereed zou maken voor morgen.

Toen ik eenmaal in de taxi zat, zag ik fans schreeuwen om mij als manager. En ik wist al wat er zou gaan gebeuren, morgen zou ik mijn eerste contract als manager ondertekenen. Er viel weer die vlaag van blijdschap over me heen die ik 2 jaar terug ook had, maar deze keer kwam er ook eentje van onrust bij...

Geplaatst
  • Auteur

Het is nu al weer 3 dagen geleden dat ik in de tijdmachine ben gestapt, ik ben op dit moment in Nederland want de voorbije dagen heb ik vele mensen teleurgesteld. Ik ben niet teruggegaan naar Kopenhagen. Ik weet namelijk al wat er allemaal gaat gebeuren, en ik denk daarbij dat sommige het beter kunnen gaan doen dan mijzelf.

Gelukkig waren er nog meer clubs geinterresseerd in mij. Jammer genoeg zijn ze allemaal in het hoge noorden, ik zou wel eens naar het zonnige zuiden willen gaan.

Maar desondanks besluit ik maar op bezoek te gaan bij de club die mij het meest aanspreekt.

2 dagen later

Ik zit rond de tafel met de bestuursleden van mijn potentiele club. Ze hebben opzich niet veel te bieden, maar ik weet dat de supporters dit meer dan goed zullen maken.

Het contract viel wel tegen, van een club als dit had ik wel wat meer verwacht. Ik kreeg het volgende voorgeschoteld

Contract van Jelle Zwanenburg.

Salaris: 26.000 euro

Transfer: 1.450.000 euro

Loonbudget: 560.000 euro

extra informatie:

Loonlast is op dit moment 560.000 euro.

Verwachtingen:

Kampioen worden.

Minimaal in de finale beker staan.

Europees overwinteren.

Ik besloot het maar te ondertekenen want ik had er een goed voorgevoel bij.

Ik ben klaar, klaar om voor deze club door het vuur te gaan...

Geplaatst

Celtic is helemaal geen slechte club Managertoday en de uitslagen daar gaat het ook helemaal niet om eigenlijk, als je pc gecrasht is he hoe kun je dan nu al een nieuwe club hebben? Op de PC van je ouders kon het spel niet zei je in de vorige novelle van je.

Geplaatst
  • Auteur

Speel het al weer op me eigen computer. Toen we met de computer naar dixons gingen, kregen we 2 schijfjes mee waarmee we de computer moesten formateren.

Toen heeft het een hele nacht (kon eerder maar ik was er niet bij toen ik de 2de schijf erin moest stoppen) geduurd, de volgende ochtend (voordat ik naar school ging) heb ik mijn computer weer de basis dingen gegeven (norton, Internet ect) en toen ik terug kwam van school heb ik FM er weer op gezet.

Nu heb ik bijna niks meer op me pc staan.

op me achtergrond staat nu nog alleen, Prullenback, Internet, FM, Norton, Limewire en Photo pos pro.

terwijl ik eerste 3 rijen had. :-D

vind het eigenlijk best netjes zo. :p

Geplaatst
  • Auteur

Lol, kom er nu ook al weer achter dat De mul belgisch is. Laat maar :-D

Geplaatst

Het laatste clublogo voor de uefa cup/CL kan ik niet plaatsen, je ziet bij Werder in de poule, Real Madrid, jij en wie is die laatste?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.