Geplaatst 20 april 200718 jr. Get out! You're Fired! Na al aardig wat kleine ruzietjes met het bestuur en de supporters was dit het einde van mijn loopbaan in Engeland. dit is inmiddels 6 jaar en 3 maanden geleden. Wat heb je in die tussen tijd gedaan hoor ik jullie al vragen, eerlijk gezegd niet veel, ik schaamde me na mijn laatste optreden in het betaalde voetbal en ben ik eens gaan oefenen op de Computer om manager te worden. En ik voel dat ik er nu wel klaar voor ben. Maar dan hebben we nog een probleem wie wil deze onbekende kneus nou als Manager bij zijn club ?! Nou ik ben dus werkloos eens gaan rondzoeken en ik zag op internet staan dat "Club Tecos UAG B" een manager zoekt, Verder nog wat nationale teams zoals onder meer VS en Mexico. Vanaf toen ben ik massaal solicitaties gaan schrijven met als ervaring "Football Manager speler". Zoals je al kunt raden werd ik bij alle Nationale Elftallen direct afgewezen, maar "Club Tecos UAG B" zag blijkbaar wel iets in mij zitten en wou eens met mij rond de tafel gaan zitten, Daar zat ik dan met een Tolk en de Voorzitter van de club. Hij viel direct met de deur in huis binnen en maakte zijn peuk uit en smeet een contract voorstel voor mijn neus. Ondertussen was ik net mijn gezicht een beetje schoon te maken want die voorzitter vond het blijkbaar nodig om bij elk woord mij helemaal onder te spugen. Dit waren de contract voorstellen: Transferbudget: 12,910 euro Loonlasten: 14,750 euro per week Salaris: 975 euro per week Contractduur: Juni 2009 Een vette pot hebben ze hier dus niet. Ik vroeg mezelf af of ik het hiermee ga redden, maar als ik even nadenk heb ik geen andere keus met mijn uitkering kom ik nog slechter rond dus ja, Ik zei tegen de voorzitter oke wanneer kan ik beginnen? Misschien had ik dit beter niet kunnen vragen want terwijl hij morgen zegt zit heel mijn gezicht weer onder de spuug. Informatie: Land: Mexico Clubnaam: Tecos UAG B Sinds: 1971 Stadion: Estadio Tres de Marzo Capaciteit: 31,000 Competitie Mexicaanse 2e divisie Jullie zullen wel denken waarom heeft zon kleine club zo veel capaciteit, dat is om dat ik het B team ben van Tecos UAG die in de Mexicaanse 1e Divisie speelt. Wat kan ik verder nog kwijt, Ik heb een team vol mislukkelingen als ik het zo bekijk maar ik zal de "topspelers" even vermelden: Samuel Ochoa (spits, 19 jaar) Cesar Adame (Verdedigende Middenvelder, 28 jaar) Digeo Jimenez (Vedediger Links, 20 jaar) Nu resten mij nog een aantal dingen: - Een assistent Manager zoeken - Proberen ooit in de toekomst de jeugd accomodatie te verbeteren (Is op het moment gebrekkig, en aan trainingsaccomodatie hoeven ze niet eens te denken want die hebben we niet) Screens op aanvraag
Geplaatst 20 april 200718 jr. Auteur Get out! You're Fired! Na al aardig wat kleine ruzietjes met het bestuur en de supporters was dit het einde van mijn loopbaan in Engeland. dit is inmiddels 6 jaar en 3 maanden geleden. Wat heb je in die tussen tijd gedaan hoor ik jullie al vragen, eerlijk gezegd niet veel, ik schaamde me na mijn laatste optreden in het betaalde voetbal en ben ik eens gaan oefenen op de Computer om manager te worden. En ik voel dat ik er nu wel klaar voor ben. Maar dan hebben we nog een probleem wie wil deze onbekende kneus nou als Manager bij zijn club ?! Nou ik ben dus werkloos eens gaan rondzoeken en ik zag op internet staan dat "Club Tecos UAG B" een manager zoekt, Verder nog wat nationale teams zoals onder meer VS en Mexico. Vanaf toen ben ik massaal solicitaties gaan schrijven met als ervaring "Football Manager speler". Zoals je al kunt raden werd ik bij alle Nationale Elftallen direct afgewezen, maar "Club Tecos UAG B" zag blijkbaar wel iets in mij zitten en wou eens met mij rond de tafel gaan zitten, Daar zat ik dan met een Tolk en de Voorzitter van de club. Hij viel direct met de deur in huis binnen en maakte zijn peuk uit en smeet een contract voorstel voor mijn neus. Ondertussen was ik net mijn gezicht een beetje schoon te maken want die voorzitter vond het blijkbaar nodig om bij elk woord mij helemaal onder te spugen. Dit waren de contract voorstellen: Transferbudget: 12,910 euro Loonlasten: 14,750 euro per week Salaris: 975 euro per week Contractduur: Juni 2009 Een vette pot hebben ze hier dus niet. Ik vroeg mezelf af of ik het hiermee ga redden, maar als ik even nadenk heb ik geen andere keus met mijn uitkering kom ik nog slechter rond dus ja, Ik zei tegen de voorzitter oke wanneer kan ik beginnen? Misschien had ik dit beter niet kunnen vragen want terwijl hij morgen zegt zit heel mijn gezicht weer onder de spuug. Informatie: Land: Mexico Clubnaam: Tecos UAG B Sinds: 1971 Stadion: Estadio Tres de Marzo Capaciteit: 31,000 Competitie Mexicaanse 2e divisie Jullie zullen wel denken waarom heeft zon kleine club zo veel capaciteit, dat is om dat ik het B team ben van Tecos UAG die in de Mexicaanse 1e Divisie speelt. Wat kan ik verder nog kwijt, Ik heb een team vol mislukkelingen als ik het zo bekijk maar ik zal de "topspelers" even vermelden: Samuel Ochoa (spits, 19 jaar) Cesar Adame (Verdedigende Middenvelder, 28 jaar) Digeo Jimenez (Vedediger Links, 20 jaar) Nu resten mij nog een aantal dingen: - Een assistent Manager zoeken - Proberen ooit in de toekomst de jeugd accomodatie te verbeteren (Is op het moment gebrekkig, en aan trainingsaccomodatie hoeven ze niet eens te denken want die hebben we niet) Screens op aanvraag
Geplaatst 20 april 200718 jr. Auteur Get out! You're Fired! Na al aardig wat kleine ruzietjes met het bestuur en de supporters was dit het einde van mijn loopbaan in Engeland. dit is inmiddels 6 jaar en 3 maanden geleden. Wat heb je in die tussen tijd gedaan hoor ik jullie al vragen, eerlijk gezegd niet veel, ik schaamde me na mijn laatste optreden in het betaalde voetbal en ben ik eens gaan oefenen op de Computer om manager te worden. En ik voel dat ik er nu wel klaar voor ben. Maar dan hebben we nog een probleem wie wil deze onbekende kneus nou als Manager bij zijn club ?! Nou ik ben dus werkloos eens gaan rondzoeken en ik zag op internet staan dat "Club Tecos UAG B" een manager zoekt, Verder nog wat nationale teams zoals onder meer VS en Mexico. Vanaf toen ben ik massaal solicitaties gaan schrijven met als ervaring "Football Manager speler". Zoals je al kunt raden werd ik bij alle Nationale Elftallen direct afgewezen, maar "Club Tecos UAG B" zag blijkbaar wel iets in mij zitten en wou eens met mij rond de tafel gaan zitten, Daar zat ik dan met een Tolk en de Voorzitter van de club. Hij viel direct met de deur in huis binnen en maakte zijn peuk uit en smeet een contract voorstel voor mijn neus. Ondertussen was ik net mijn gezicht een beetje schoon te maken want die voorzitter vond het blijkbaar nodig om bij elk woord mij helemaal onder te spugen. Dit waren de contract voorstellen: Transferbudget: 12,910 euro Loonlasten: 14,750 euro per week Salaris: 975 euro per week Contractduur: Juni 2009 Een vette pot hebben ze hier dus niet. Ik vroeg mezelf af of ik het hiermee ga redden, maar als ik even nadenk heb ik geen andere keus met mijn uitkering kom ik nog slechter rond dus ja, Ik zei tegen de voorzitter oke wanneer kan ik beginnen? Misschien had ik dit beter niet kunnen vragen want terwijl hij morgen zegt zit heel mijn gezicht weer onder de spuug. Informatie: Land: Mexico Clubnaam: Tecos UAG B Sinds: 1971 Stadion: Estadio Tres de Marzo Capaciteit: 31,000 Competitie Mexicaanse 2e divisie Jullie zullen wel denken waarom heeft zon kleine club zo veel capaciteit, dat is om dat ik het B team ben van Tecos UAG die in de Mexicaanse 1e Divisie speelt. Wat kan ik verder nog kwijt, Ik heb een team vol mislukkelingen als ik het zo bekijk maar ik zal de "topspelers" even vermelden: Samuel Ochoa (spits, 19 jaar) Cesar Adame (Verdedigende Middenvelder, 28 jaar) Digeo Jimenez (Vedediger Links, 20 jaar) Nu resten mij nog een aantal dingen: - Een assistent Manager zoeken - Proberen ooit in de toekomst de jeugd accomodatie te verbeteren (Is op het moment gebrekkig, en aan trainingsaccomodatie hoeven ze niet eens te denken want die hebben we niet) Screens op aanvraag
Geplaatst 20 april 200718 jr. Leuk dat er eens iemand in een onbekend land (qua voetbal) begint, veel succes...
Geplaatst 20 april 200718 jr. Auteur Na me te hebben voorgesteld aan het team gingen we direct door naar het trainingsveld, ik wou de "kwaliteiten" wel eens zien. En niets was minder waar, precies wat ik er van verwacht had EEN WAARDELOOS TEAM De doelstelling is dan ook tegen degradatie vechten in de laagste competitie van Mexico. Volgens de Media gaan we 22e worden van de 24 deelnemende ploegen. Dit beloofd een leuk seizoen te worden :moop:. De enige die een bal fatsoenlijk wist te raken was Samuel Ochoa de 19 jarige spits - verwacht er niet te veel van - vergeleken met de rest kan hij goed voetballen, maar ja wat stelt het rest van het team nou voor, de meesten kunnen nog niet eens veters strikken en de andere hebben hun broek verkeerd om aan. Welkom in de wereld van Mexico hoor ik mezelf hardop denken. 3 dagen na mijn aanstelling in Mexico kan ik al meteen aan de bak we hebben een aantal vriendschappelijke wedstrijden voor de deur, alsvolgt: Tigres B Tecos R.S. Zacatecas Laat ik eens beginnen met een kleine analyse van Tigres B. Tigres B word verwacht rond de 10e plaats te eindigen in de zelfde competitie als waar ik in voetbal. Het Team word als Ambitieus gezien de club word geschat op zo'n 18,75 miljoen. De Topspeler is Waltar Gaitan. Om een lang verhaal kort te maken wij zijn duidelijk de underdog. De wedstrijd: Na nog geen minuut te hebben gevoetbald lag de bal al in de netten (voor de duidelijkheid, Onze netten) Martinez mijn Keeper was nog naar zijn moeder aan het zwaaien toen Cerda hem genadeloos om zn oren schoot. 0-1 een leuk begin van de match! Via Samuel Ochoa wisten we in de 18e minuut terug te komen naar 1-1 maar dit feestje was 9 minuten later al voorbij nadat Gomez de 1-2 binnen knalde. Het werd nog erger want het duurde nog zo'n 35 sec. of de 1-3 lag ook al in mijn doel te kijken. Mijn routinier op het middenveld Adame wist met een redelijke combinatie het net aan de overzijde van het veld te vinden en dus stond het weer 2-3. Gomez die dacht ik zal vandaag mijn 2e ook nog eens scoren en ja hoor het gebeurde 2-4. Toen het moment in de 76e moment, Alvarado mijn rechter vedediger wou schieten maar struikelde hierdoor over zijn eigen voet heen en de tranen schoten in zijn ogen, de scheidsrechter kreeg hier door medelijden en gaf ons de kans om de bal vanaf 11 meter het doel in te jassen. Dit gebeurde door die zelfde Alvarado die nu niet over zijn voet struikelde. Mijn spelers waren zelf redelijk blij en hebben trots naar de 64 toeschouwers geklapt alsof ze kampioen zijn geworden. Ik heb ze ook na de wedstrijd maar verteld dat ik zelf niet ontevreden was maar dat ik wel meer ga verwachten in het vervolg met name over de verdediging. De wedstrijd tegen het grote Tecos werd met 1-3 verloren. Er werd gelukkig wel gescoord door mijn spits Samuel Ochoa. De 3e wedstrijd van de voorbereiding tegen R.S. Zacatecas werd ook weer 3-4 zoals de 1e wedstrijd, hierin waaren de doelpunten van mijn Tecos B verdeeld over: Samuel Ochoa 2x en Hernandez 1x Ochoa die dus na 3 wedstrijden al 4 keer heeft gescoord is zover mijn enige lichtpuntje in de selectie. Inmiddels hebben ook 4 spelers mijn club versterkt: Onorato Pedicini: Deze 25-jarige VM heeft sinds 2002 niet meer gevoetbalt en kan ook vrij weinig, hij heeft redelijk veel doorzettingsvermogen en dit kan goed uitpakken voor het team moraal. Carlos Jara: 29 jaar en een VM hij heeft technisch een aantal puntjes waar we op kunnen bouwen en mentaal is hij zeer goed. Ook hij heeft sinds 2003 niet meer gevoetbalt. Dmytro Brovkin: 21 jarige Oekrainer. Deze Aanvaller had inmiddels een jaar niet gevoetbalt en wou bij ons wel een balletje komen trappen. Brovkin met het Dinamo Kiev verleden gaat bij mij 550 euro per week verdienen. Een Topsalaris dus! Colin Little: Deze oude rot van 33-jaar denkt hier meer te kunnen verdienen dan bij zijn inmiddels oudeclub Altrincham, dat heeft hij dus mooi mis want op het contract stond wel dat hij 3 keer zoveel gaat verdienen als bij zijn oude club maar hij weer gelukkig niet dat hier de belastingen 4 keer zo hoog zijn.
Geplaatst 20 april 200718 jr. Auteur sorry admins verwijder dit topic maar deze club is toch niet wat ik er van had verwacht ik zie nu ook bij de tips staan kijk eerst of je de club leuk vind ik ga nu een andere club kiezen en kijken of ik die club leuker vind
Geplaatst 20 april 200718 jr. Ga er mee door, trek je terug en kies een nieuwe club en ga door met deze novelle!
Geplaatst 20 april 200718 jr. Auteur tsja dat was mijn bedoeling ik wil eens werkloos proberen te spelen maar alleen die club was vrij :( en op dit moment is er geen andere club anders zou ik er mee doorgaan.
Geplaatst 20 april 200718 jr. doe Terugtrekken > en dan Manager toevoegen, kan je ook club naar keuze doen. Anders start nieuwe game op!
Geplaatst 20 april 200718 jr. Auteur ik ben nu nieuw spel begonnen weer werkloos zit nu bij WBA ik kijk even of het iets is en dan begin ik wel novelle met wat photoshop werk erbij :)