Geplaatst 19 april 200718 jr. Daar zat ik dan bij Celta met een schamele 1 miljoen transferbudget na goede verkoop van antonio nunez voor 6 miljoen aan Betis, Guayre aan Stade Rennes voor 3 miljoen, Yago voor 1,5 aan vilarreal, Guintairos voor 0,5 miljoen aan gimnastic en jesus perera aan athletic voor 7 miljoen en pablo garcia terug naar real madrid gestuurd. had ik eindelijk wat geld om spelers aan te trekken ik zat krap in de spitsen dus heb ik een bod van 10 miljoen op saviola geboden waarnaar 10 clubs naar zijn hand hengelden maar Celta trainer Koetzz won de strijd en had nu in de spits Fernando Baiano en saviola een goed koppel zou je zeggen. Ook werd Eduardo aangetrokken voor 2,6 miljoen van hem werd veel verwacht, ook kwamen binnen talenten als Miguel Julio, Millan, Pardo, Mera,bocanegra en Pina allemaal een grote toekomst voor hun. De gehuurde Tamas werd aangekocht voor ene bedrag van 1,6 miljoen aangekocht. En fellype gabriel voor 3,8 miljoen. Zo stond er een sterke selectie: Keepers: Esteban Pinto Mera Verdedigers: Angel Pina Lequi Tamas Lucas Placente Constreras Middenvelders: Nene Vayrynen Fellype Gabriel Jorge Borja Oubina Iriney Bocanegra Canobbio Eduardo De Ridder Aanvallers: Fernando Baiano Saviola Pardo en eventueel een paar middenvelder die ook als aanvaller kunnen dienen Vol vertrouwen werd de 1e oefen wedstrijd tegen Germinal beerschot antwerpen gespeelt die wedstrijd werd Germinal van de mat gespeelt en won celta met 2-0 Maar de 2e oefenwedstrijd ging het al mis tegen valladolid werd verloren met 2-1 een forse tegenvaller aan het begin van het seizoen. Toen kon de Competitie beginnen Ahtletic-Celta Opstelling: Esteban, Lucas(uit 74), Tamas, Lequi, Placente,Nene, Borja Oubina( bles 2), Eduardo,Cannobio( uit 45), Saviola, Fabiano Wissels: Iriney(in 2), De Ridder(in 45, Gabriel (in 74) Doelpuntenmakers: 42. Saviola 0-1 74. Luis Prieto (pen) De wedstrijd was in handen van Celta maar atletic kwame er met een gelukje van af als ik meer wedstrijden gespeelt heb komen er meer uitslagen en meer nieuws
Geplaatst 19 april 200718 jr. Auteur Daar zat ik dan bij Celta met een schamele 1 miljoen transferbudget na goede verkoop van antonio nunez voor 6 miljoen aan Betis, Guayre aan Stade Rennes voor 3 miljoen, Yago voor 1,5 aan vilarreal, Guintairos voor 0,5 miljoen aan gimnastic en jesus perera aan athletic voor 7 miljoen en pablo garcia terug naar real madrid gestuurd. had ik eindelijk wat geld om spelers aan te trekken ik zat krap in de spitsen dus heb ik een bod van 10 miljoen op saviola geboden waarnaar 10 clubs naar zijn hand hengelden maar Celta trainer Koetzz won de strijd en had nu in de spits Fernando Baiano en saviola een goed koppel zou je zeggen. Ook werd Eduardo aangetrokken voor 2,6 miljoen van hem werd veel verwacht, ook kwamen binnen talenten als Miguel Julio, Millan, Pardo, Mera,bocanegra en Pina allemaal een grote toekomst voor hun. De gehuurde Tamas werd aangekocht voor ene bedrag van 1,6 miljoen aangekocht. En fellype gabriel voor 3,8 miljoen. Zo stond er een sterke selectie: Keepers: Esteban Pinto Mera Verdedigers: Angel Pina Lequi Tamas Lucas Placente Constreras Middenvelders: Nene Vayrynen Fellype Gabriel Jorge Borja Oubina Iriney Bocanegra Canobbio Eduardo De Ridder Aanvallers: Fernando Baiano Saviola Pardo en eventueel een paar middenvelder die ook als aanvaller kunnen dienen Vol vertrouwen werd de 1e oefen wedstrijd tegen Germinal beerschot antwerpen gespeelt die wedstrijd werd Germinal van de mat gespeelt en won celta met 2-0 Maar de 2e oefenwedstrijd ging het al mis tegen valladolid werd verloren met 2-1 een forse tegenvaller aan het begin van het seizoen. Toen kon de Competitie beginnen Ahtletic-Celta Opstelling: Esteban, Lucas(uit 74), Tamas, Lequi, Placente,Nene, Borja Oubina( bles 2), Eduardo,Cannobio( uit 45), Saviola, Fabiano Wissels: Iriney(in 2), De Ridder(in 45, Gabriel (in 74) Doelpuntenmakers: 42. Saviola 0-1 74. Luis Prieto (pen) De wedstrijd was in handen van Celta maar atletic kwame er met een gelukje van af als ik meer wedstrijden gespeelt heb komen er meer uitslagen en meer nieuws
Geplaatst 19 april 200718 jr. Auteur Daar zat ik dan bij Celta met een schamele 1 miljoen transferbudget na goede verkoop van antonio nunez voor 6 miljoen aan Betis, Guayre aan Stade Rennes voor 3 miljoen, Yago voor 1,5 aan vilarreal, Guintairos voor 0,5 miljoen aan gimnastic en jesus perera aan athletic voor 7 miljoen en pablo garcia terug naar real madrid gestuurd. had ik eindelijk wat geld om spelers aan te trekken ik zat krap in de spitsen dus heb ik een bod van 10 miljoen op saviola geboden waarnaar 10 clubs naar zijn hand hengelden maar Celta trainer Koetzz won de strijd en had nu in de spits Fernando Baiano en saviola een goed koppel zou je zeggen. Ook werd Eduardo aangetrokken voor 2,6 miljoen van hem werd veel verwacht, ook kwamen binnen talenten als Miguel Julio, Millan, Pardo, Mera,bocanegra en Pina allemaal een grote toekomst voor hun. De gehuurde Tamas werd aangekocht voor ene bedrag van 1,6 miljoen aangekocht. En fellype gabriel voor 3,8 miljoen. Zo stond er een sterke selectie: Keepers: Esteban Pinto Mera Verdedigers: Angel Pina Lequi Tamas Lucas Placente Constreras Middenvelders: Nene Vayrynen Fellype Gabriel Jorge Borja Oubina Iriney Bocanegra Canobbio Eduardo De Ridder Aanvallers: Fernando Baiano Saviola Pardo en eventueel een paar middenvelder die ook als aanvaller kunnen dienen Vol vertrouwen werd de 1e oefen wedstrijd tegen Germinal beerschot antwerpen gespeelt die wedstrijd werd Germinal van de mat gespeelt en won celta met 2-0 Maar de 2e oefenwedstrijd ging het al mis tegen valladolid werd verloren met 2-1 een forse tegenvaller aan het begin van het seizoen. Toen kon de Competitie beginnen Ahtletic-Celta Opstelling: Esteban, Lucas(uit 74), Tamas, Lequi, Placente,Nene, Borja Oubina( bles 2), Eduardo,Cannobio( uit 45), Saviola, Fabiano Wissels: Iriney(in 2), De Ridder(in 45, Gabriel (in 74) Doelpuntenmakers: 42. Saviola 0-1 74. Luis Prieto (pen) De wedstrijd was in handen van Celta maar atletic kwame er met een gelukje van af als ik meer wedstrijden gespeelt heb komen er meer uitslagen en meer nieuws
Geplaatst 19 april 200718 jr. Mooie club! Mss kan je beter wat werken met vet etc en wat quote's want het is wat onoverzichtelijk. Maar ik blijf hem volgen! :thumb:
Geplaatst 19 april 200718 jr. Auteur Een week later stond de topper Celta- Valencia op het programma Opstelling: Esteban, Lucas, Tamas, Lequi, Placente, Nene, Iriney, Eduardo, Canobbio, Fernando Baiano(uit 45 Bojan), Saviola wissels: Bojan( in 45) Valencia was deze wedstrijd de betere maar Esteban toonde het publiek een paar mooie reddingen. Een goed resultaat na deze wedstrijd stond Celta niet voor niets 4e:checkit: maar de spelers moesten zich concentreren voor de volgende wedstrijd om er ook een goed resultaat eruit te halen deze moest ook gespeeld worden in Valencia alleen tegen Levante. met de vertrouwde opstelling die zo goed ging tegen Valnecia werd ook in de wedstrijd tegen Levante gebruikt Opstelling: Esteban, Lucas, Tamas, Lequi, Placente(uit 45), Nene, Borja Oubina, Eduardo, Canobbio, Fernando Baiano, Saviola wissels: Bojan(in 45 Uit 52 Bles) Fellype Gabriel(in 52) :( alleen Levante werd onderschat en we kregen aan de broek De coach schoot uit zijn sloffen naar de wedstrijd en Lucas was daar niet van gediend en liet het ook merken, de coach legde hem een straf op van 1 wedstrijd wissel :D Voor de volgende wedstrijd heeft de trainer aan de training gesleuteld en hebben er grote veranderingen in het trainingschema, omdat de trainer niet tevreden was heeft hij hem zwaarder gemaakt en met succes de speler skills groeide al binnen de kortste keren en de trainer werd weer redelijk tevreden over de trainingsresultaten. :thumb: Op papier moest het een makkie worden Celta tegen Varteks en dat was het ook terwijl Celta veel kansen mistte wonnen ze wel ruim Opstelling: Esteban, Lucas, Tamas, Lequi, Placente, Nene, Borja Oubina, Eduardo, Canobbio, Fernando Baiano( uit 45), Saviola wissels: Bojan(in 45) Celta Reisde met en goed gevoel terug naar spanje in de aanloop voor de volgende wedstrijd tegen Barcelona Bij Celta komt de ontslagen Descarga de gelederen versterken in de verdediging:banana: Tegen Barcelona was de opstelling bijna precies hetzelfde als normaal Esteban,Lucas,Tamas, Lequi, Placente, Nene(uit 45), Borja Oubina, Eduardo, Canobbio, Fernando Baiano, Saviola Wissels: Fellype Gabriel(in 45) De onvrede heerste bij celta na het gelijkspel tegen Barcelona want vooral Celta liet goed spel zien en kreeg de meeste kansen. de volgende wedstrijd volgde en celta keek vroeg tegen een achterstand aan maar ze voerden strijdt en wonnen de wedstrijd uiteindleijk ook nog:m: Celta trad vandaag op in het rood Opstelling: Esteban, Lucas, Tamas, Lequi, Placente, Nene(uit 45), Borja Oubina, Eduardo, Cannobio, Fernando Baiano, Saviola(uit 45) Wissels: Fellype Gabriel(in 45) Bojan( in 45) Na de goede trugkomst moesten de spelers snel de spelersbus in want het was al laat en over 3 dagen stond het volegnde duel alweer te wachten
Geplaatst 19 april 200718 jr. Probeer je screens uit te knippen (Alleen de uitslag bijvb) En probeer hoofdlettetrs te gebruiken Maar mooi resultaat tegen Valencia ;)
Geplaatst 19 april 200718 jr. Mischien moet je niet al je goede spelers verkopen! De rest is wel oké denk aan je zinsopbouw en spelling! :)
Geplaatst 19 april 200718 jr. Auteur De nummer 2 Atletico kwam op bezoek bij ons Celta we probeerden hier een punt uit te slepen voor de wedstrijd vertelde de jonge bojan dat hij erg tevreden is met zijn plek in het 1e elftal, en ik zei dat ik ook erg tevreden met hem ben vayrynen mag opdraven voor zijn 1e wedstrijd en ook Bocanegra maakt zijn debuut opstelling: Esteban, Lucas, Tams, Lequi, Placente, Nene, Borja Oubina, Eduardo, Vayrynen(uit45), Fernando Baiano, Saviola wissels:Bocanegra(in45) Goals: geen tevreden gingen ook de supporters van Celta naar huis Morgen waarscheinlijk meer, opmerkingen voor een mooiere novelle zeg het maar.
Geplaatst 19 april 200718 jr. En probeer screens te maken waarbij de personen die op msn komen niet op staan... verder succes...
Geplaatst 19 april 200718 jr. Die MSN-dingen staan niet echt charmant bij een novelle. Probeer dat volgende keer voorkomen;)
Geplaatst 20 april 200718 jr. Ziet er nog niet echt super uit, maar ik weet zeker dat dit snel veranderd. Leuke club trouwens. Veel succes.
Geplaatst 20 april 200718 jr. Auteur De 2e wedstrijd tegen Varteks moest gespeelt worden Celta kon rustig aan doen omdat ze de vorige wedstrijd met 4-1 gewonnen hadden 28 September 2006 Celta-Varteks 2-0 Opstelling Celta: Esteban, Angel, Tamas, Lequi, Placente, Nene, Borja Oubina, Eduardo( uit 45), Canobbio, Fernando Baiano, Saviola Wissels: Bocanegra(in45) Celta gaat door naar de groepsronde van de Uefa Cup De Loting van de Uefa cup zag er goed uit voor celta de poule was: Celta Dinamo Kiev Atromitos Lille Rode Ster November begon goed met deze loting waarna ook een goede prestatie tegen Real Madrid neer werd gezet 4 November Real Madrid-Celta 0-2 Opstelling: Esteban, Descarga, Tamas, Lequi, Placente, Nene, Borja Oubina, Eduardo(uit20 Bles), Canobbio, Fernando Baiano, Saviola Wissels:Bocanegra(in 20) De wedstrijd lag in handen van Celta en zette deze keer de kansen om in doelpunten. Toch was er een tegenvaller Eduardo blesseerde zich in een duel met Salgado en had gescheurde kruisbanden, hij moets wachten tot minstens januari voor zijn rentree Celta steeg weer na de 4e plek die stond voor voorronde Champions league. Toen moest de wedstrijd tegen Betis gespeeld worden. 10 November 2006 Celta-Betis 0-4 Opstelling: Esteban, Descarga, Tamas, Lequi, Placente(uit 45), Nene, Borja Oubina, Bocanegra(uit 62 Rood)Canobbio, Fernando Baiano, Saviola Wissels: Bojan(in45) We waren teleurgesteld omdat we hier 3 punten wouden pakken alleen waren we het allemaal eens dat Rafael sobis niet te stoppen was en dat we uit moesten kijken naar de volgende wedstrijd. 15 November 2006 Osasuna-Celta 2-2 opstelling:Esteban, Angel, Tamas, Pina, Placente, De Ridder, Borja Oubina, Fellype Gabriel, Canobbio(uit 45), Fernando Baiano, Saviola Wissels: Vayrynen(in45) Celta en Osasuna mochtene allebei niet klagen met het gelijkspel De volegnde wedstrijd moets tegen Sevilla gespeeld worden wetend dat hun 1e staan gingen we vol aan de bak. 22 November 2006 Celta-Sevilla 3-0 Opstelling: Esteban, Angel, Tamas, Pina( uit 43 rood), Placente, De Ridder, Borja Oubina, Fellype Gabriel, Canobbio, Fernando Baiano(uit44), Saviola Wissels: Pablo Constreras(in44) En de winst was weer ruim verdiend Celta stoot de nummer 1 van hun plaats en staat nu zelf 6e. Na de wedstrijd hoorden we een supporter zeggen ''Doei, en bedankt voor de punten'' Celta had deze week een rustig weekje waarnaar ze daarna tegen Ecija moesten aantreden dit moest natuurlijk een makkie worden. 25 Oktober 2006 Ecija-Celta 0-4 Opstelling:Mera, Descarga Tamas, Pina, Angel, De Ridder, Borja Oubina, Bocanegra, Canobbio, Fernando Baiano(uit 45 Rood), Saviola Wissels: geen Mera maakte vandaag zijn debuut en goed ook hij speelde de sterren van de hemel hoe rustig hij bleef, en dat terwijl hij pas 16 jaartjes is Dit was het weer( Tips voor een betere mooiere novelle zeg het maar mishcien akn ik er iets mee)
Geplaatst 20 april 200718 jr. Auteur Natuurlijk hoopten de supporters van celta dat hun team zo blijft presteren. Dus heeft het bestuur 1,8 miljoen in de club gestopt om wat schulden af te lossen 29 Oktober 2006 Celta-Gimnastic 1-1 Opstelling: Mera, Lucas, Tamas, Constreras, Angel, De Ridder, Borja Oubina, Bocanegra, Canobbio(uit45), Fernando Baiano, Saviola Wissels:Bojan(in45) Maar daar moeten de spelers natuurlijk niet aaan denken maar voetballen dat ze niet zo goed voetbalden door de finaciele problemen maar de de coach denk daar anders over, de spelers moeten maandagochtend om 9 uur een straftraining afwerken omdat ze niet naar behoren presteren vind de coach. Een paar dagen later moet Celta alweer tegen Atromitos deze wedstrijd begon slecht maar de eind score was redelijk 2 November 2006 Celta-Atromitos 4-1 Opstelling: Mera, Lucas, Tamas, Constreras, Pina(uit45), De Ridder, Borja Oubina, Bocanegra, Canobbio, Fernando Baiano(uit45), Saviola Wissels:Bojan(in45), Angel(in45) De 1e wedstrijd van de Uefa cup is in een goede uitstand geeindigt, waar de rest al 2 wedstrijdne hebben gespeelt heeft celta er nog maar 1 en staan ze al 1e:D Daarna moest de wedstrijd tegen deportivo worden afgewerkt. 5 November 2006 Celta-Deportivo 4-3 Opstelling: Pinto(uit 45), Lucas, Tamas, Constreras, Lequi, De Ridder, Borja Oubina, Bocanegra, Canobbio(uit45), Fernando Baiano, Saviola Wissels:Mera(in45), Vayrynen(in45) Pinto werd gewisseld in de rust en Mera kwam erin omdta pinto 2 grote uitkomblunders maakte en uiteindelijk een 3 had. De wedstrijd daarna was tegen Ecija de coach nam een wedstrijd rust en was op vakantie in Frankrijk 8 November 2006 Celta-Ecija 0-0 Opstelling: Pinto, Lucas, Tamas, Constreras, Lequi, Angel, Borja Oubina, Bocanegra, Canobbio, Fernando Baiano, Saviola Wissels:geen Koetzz heeft een speler binnegehengeld Benoit Costil komt in de winterstop de keepers positie versterken 19 november 2006 Villarreal-Celta 1-1 Opstelling: Esteban, Lucas, Tamas, Constreras, LequiDe Ridder, Borja Oubina, Bocanegra, Canobbio(uit45), Fernando Baiano, Saviola Wissels:Vayrynen (in45)