Geplaatst 19 april 200718 jr. Zo’n 2 dagen geleden ben ik, samen met wat vrienden, begonnen aan een FM Challenge. We zijn met zes man. Nou ja, vijf mannen en een vrouw. Het is de bedoeling om te kijken wie het verst gaat schoppen met allemaal hetzelfde team. We zouden eerst Portsmouth nemen, echter speelt die al op een hoog niveau. Dus hebben we gekozen voor Juventus. Een prachtige club, met schitterende geschiedenis en veel fans. In mijn novelle houd ik me voornamelijk bezig met het verslagen geven. Screenshots komen er later wel bij. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Ik zal reageren met laatste ontwikkelingen per maand, wekenlijks à dagenlijks gaat wat veel tijd kosten. Tijd vliegt met FM. En natuurlijk de feitjes die ik weet van mijn tegenstanders in deze FM Challenge. ;)
Geplaatst 19 april 200718 jr. Auteur Zo’n 2 dagen geleden ben ik, samen met wat vrienden, begonnen aan een FM Challenge. We zijn met zes man. Nou ja, vijf mannen en een vrouw. Het is de bedoeling om te kijken wie het verst gaat schoppen met allemaal hetzelfde team. We zouden eerst Portsmouth nemen, echter speelt die al op een hoog niveau. Dus hebben we gekozen voor Juventus. Een prachtige club, met schitterende geschiedenis en veel fans. In mijn novelle houd ik me voornamelijk bezig met het verslagen geven. Screenshots komen er later wel bij. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Ik zal reageren met laatste ontwikkelingen per maand, wekenlijks à dagenlijks gaat wat veel tijd kosten. Tijd vliegt met FM. En natuurlijk de feitjes die ik weet van mijn tegenstanders in deze FM Challenge. ;)
Geplaatst 19 april 200718 jr. Auteur Zo’n 2 dagen geleden ben ik, samen met wat vrienden, begonnen aan een FM Challenge. We zijn met zes man. Nou ja, vijf mannen en een vrouw. Het is de bedoeling om te kijken wie het verst gaat schoppen met allemaal hetzelfde team. We zouden eerst Portsmouth nemen, echter speelt die al op een hoog niveau. Dus hebben we gekozen voor Juventus. Een prachtige club, met schitterende geschiedenis en veel fans. In mijn novelle houd ik me voornamelijk bezig met het verslagen geven. Screenshots komen er later wel bij. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Ik zal reageren met laatste ontwikkelingen per maand, wekenlijks à dagenlijks gaat wat veel tijd kosten. Tijd vliegt met FM. En natuurlijk de feitjes die ik weet van mijn tegenstanders in deze FM Challenge. ;)
Geplaatst 19 april 200718 jr. Mooi gedaan met de krantenknipsels!! Toffe club ook... Veel succes op de weg naar de Serie A
Geplaatst 19 april 200718 jr. Auteur Babelfish gebruikt? ;) Nee, gewoon een andere standaard vertaalsite. Italiaans is niet mijn sterkste kant, eerder Engels of Frans. :) Mooi gedaan met de krantenknipsels!! Toffe club ook... Veel succes op de weg naar de Serie A ThanQ. We zullen zien...
Geplaatst 19 april 200718 jr. Klote vertaalt. :cab: Klinkt echt heel dom, maar dat neemt niet weg dat dit een echt heel goed begin is! :thumb:
Geplaatst 19 april 200718 jr. ja idd, je moet er zelf geen italiaans voor doen om te zien dat het niet klinkt. toch heel veel succes met de mooiste club ter wereld!
Geplaatst 19 april 200718 jr. Auteur LoL... Is gewoon voor 't oog. Je denkt toch niet dat ik die hele lap tekst nog ga controleren op spel- en taalfouten?! Ennieweejj. FM Challenge Ik moet nog beginnen met de beker, maar heb al vernomen dat van mijn tegenstanders eentje er al uit ligt. De andere hebben het wel gehaald tot de volgende ronde of moeten nog beginnen. Aangezien we nog geen limiet hebben gesteld aan deelnemers, doen er binnenkort nog 2 mensen mee. Dat maakt niet zoveel uit, de winnaar is al bekend. Toch?
Geplaatst 20 april 200718 jr. Babelfish gebruikt? ;) Nee, gewoon een andere standaard vertaalsite. Italiaans is niet mijn sterkste kant, eerder Engels of Frans. :) Uh...ik had het over het stuk in het Engels... Anyway, veel succes. 8)
Geplaatst 22 april 200718 jr. Auteur Het is tijd voor een nieuwe update, zoals het hoort. De FM Challenge is trouwens een klein succesje geworden. Er doen al wat meer mensen mee, maar nog niets van groot belang om te vertellen. Ik heb trouwens over na zitten denken, wat een leuke en unieke manier is om mijn novelle te doen. Dus zal eens kijken wat er van kan maken... _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Managers Journal Juventus heeft natuurlijk een heel gebeuren achter de rug. Vandaar dat het een uitdaging is om deze club weer terug aan de top te brengen. Wie kan dat nu beter doen dan ik? Echt een rustig begin zat er niet in. Er waren niet genoeg staffleden voor het kaliber van deze club. Alles is natuurlijk beter dan niets en daar kwam ik dan ook snel genoeg achter. Na het ontslaan van fysios, gezien er echt belachelijk veel aanwezig waren. Vertrok superscout Roberto Bettega naar Chelsea, zijn afkoopsom was €160.000,- Al moest ik toch nog nieuwe scouts aannemen, Bettega is een groot verlies. Later vertrok ook Giancarlo Corrandini, mijn assistent manager, naar tegenstander Treviso. Daar zou hij de rol als manager vervullen. Corrandini had een afkoopsom van €575.000,- Er waren verder met transfers ook heel wat mensen die "wanted" waren en met een Board die niet echt dezelfde visie heeft, was het dan ook moeilijk om aanbiedingen onder controle te hebben. Een bod van Chelsea op Trezequet, een bod van B. Munchen op Buffon en enkele aanbiedingen op Chiellini had ik zelf in de hand. Allemaal onder controle. Echter greep de voorzitter in, toen Real Madrid een bod van 24,5 miljoen accepteerde op Camoranesi. Ik wilde hem 100% behouden voor de club, dus moest hem een nieuw contract aanbieden. Met dat nieuwe contract wist ik hem te behouden voor de club, echter heeft elk voordeel ook zijn nadeel. Het nadeel is dat mijn wagebudget gelijk minder was geworden. Behoorlijk balen natuurlijk. Ik heb heel juli en augustus zitten zoeken naar een oplossing. Ik ben nu tevreden over mijn selectie, ongeacht de huidige blessures, dus denk dat we het wel gaan halen. Wellicht versterking in januari? _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Transfer Vision Er valt weinig uit te leggen. Nigel de Jong is gehaald, omdat hij talentvol is. Al zou dat echt geen prioriteit voor Juve moeten zijn, dan toch. Verder had ik nog iemand nodig voor op de linker flank, vandaar Legear. Roger was een nodige (goedkope) transfer, voor aanvallende impulsen vanaf centraal mid. Zaccardo is gehaald, omdat ik geen vertrouwen had in wat er reeds was bij Juve. Verder is Alimirón een goedkope vervanger voor Kovac en Felice Piccolo. Uitgaande transfers valt weinig aan op te merken. Ik had gewoon geld nodig, dus accepteerde bijna alles. De loans verklaren dan ook waarom ik geen te kort heb in mijn huidige selectie. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Overige Screens _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Vragen? Laat het me weten. Je kan hier wat neerzetten of berichtje sturen natuurlijk. Tips enz. zijn ook welkom. :oops:
Geplaatst 22 april 200718 jr. Als je hier niet in het eerste seizoen kampioen mee wordt doe je iets niet goed, de aanval is nog wel het sterkste, daar hoef je ook geen aankopen voor te doen.