Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

#1 The Beginning

Daar zit ik dan. In de 45 graden in Qatar. Waarom ben ik hier verdomme heen gegaan. Ik zweet me de pestpokke, de airco in me hotel is stuk en niemand spreekt Engels, erg aantrekkelijk. Tegenover me zit een dikke moderne sjeik. Mooie witte doeken met gouden lijnen erover heen heeft hij aan. Hij heeft twee butlers mee genomen die hem bedienen en werkelijk van alles maar dan ook van alles voorzien. Het mooie is dat dit volgens mij de enige gast in heel Qatar is die Engels kan praten, teminste wat voor hun doen goed is. Maar goed ik dwaal af. Ik stel me even voor, je kent het wel. Gezeik over de befaamde koetjes en kalfjes. Ik zeg dat ik Mike heet maar de sjeik heeft daar alle moeite mee. Het komt er uit als iemand die staat te kotsen mijn naam roept. Maar daar ga ik geen aandacht aanverspillen aan verkeerde uitspraken. Wij zijn hier voor zaken!

Deze sjeik heeft erg veel interesse om een Engelse club te kopen maar heeft er weinig verstand van voetbal zo te horen. Ik merk dit aan hem omdat het enige wat elke drie minuten er weer uit komt is: ´I want to buy Man utd! Mister Arabji, thats impossible because mister Blazer have already bought is. Na tien minuten heb ik het eindelijk een beetje uit zijn hoofd gepraat. Which club do you think you can train well? Ik antwoord dat ik het liefst mijn oude liefde wil, Leeds United. Leeds zit in de problemen en samen kunnen wij ze er weer boven op brengen.

Dit gesprek is van alweer een jaar geleden. Ik had 11 maanden niks van hem gehoord tot hij me gister belde met één bericht. I keep it short, come to Elland Road i will meet you there, bye. Ongelofelijk, hoe kortaf kan je zijn. Maar toch ben ik nog zo gek om te gaan ook, want dit is tenslotte mijn kans om trainer van een gerenomeerde club te worden.

Next: The Meeting

Hoop dat jullie het leuk vinden, morgen meer!

Graag Comments!

Geplaatst
  • Auteur

#1 The Beginning

Daar zit ik dan. In de 45 graden in Qatar. Waarom ben ik hier verdomme heen gegaan. Ik zweet me de pestpokke, de airco in me hotel is stuk en niemand spreekt Engels, erg aantrekkelijk. Tegenover me zit een dikke moderne sjeik. Mooie witte doeken met gouden lijnen erover heen heeft hij aan. Hij heeft twee butlers mee genomen die hem bedienen en werkelijk van alles maar dan ook van alles voorzien. Het mooie is dat dit volgens mij de enige gast in heel Qatar is die Engels kan praten, teminste wat voor hun doen goed is. Maar goed ik dwaal af. Ik stel me even voor, je kent het wel. Gezeik over de befaamde koetjes en kalfjes. Ik zeg dat ik Mike heet maar de sjeik heeft daar alle moeite mee. Het komt er uit als iemand die staat te kotsen mijn naam roept. Maar daar ga ik geen aandacht aanverspillen aan verkeerde uitspraken. Wij zijn hier voor zaken!

Deze sjeik heeft erg veel interesse om een Engelse club te kopen maar heeft er weinig verstand van voetbal zo te horen. Ik merk dit aan hem omdat het enige wat elke drie minuten er weer uit komt is: ´I want to buy Man utd! Mister Arabji, thats impossible because mister Blazer have already bought is. Na tien minuten heb ik het eindelijk een beetje uit zijn hoofd gepraat. Which club do you think you can train well? Ik antwoord dat ik het liefst mijn oude liefde wil, Leeds United. Leeds zit in de problemen en samen kunnen wij ze er weer boven op brengen.

Dit gesprek is van alweer een jaar geleden. Ik had 11 maanden niks van hem gehoord tot hij me gister belde met één bericht. I keep it short, come to Elland Road i will meet you there, bye. Ongelofelijk, hoe kortaf kan je zijn. Maar toch ben ik nog zo gek om te gaan ook, want dit is tenslotte mijn kans om trainer van een gerenomeerde club te worden.

Graag Comments!

Geplaatst
  • Auteur

#1 The Beginning

Graag Comments!

Geplaatst

Je begin is kort maar wel bondig!!

Leeds zou een leuke en originele club zijn, de uitdaging om opnieuw richting Premier League te gaan is ook vrij groot!!

Ben benieuwd

Geplaatst
  • Auteur

#2 The Meeting

Daar ben ik dan. Ik sta voor een prachtige accomodatie gemaamd: Elland Road. Hier heeft Leeds United aardig wat prachtige momenten mee gemaakt. Zo´n 15 jaar geleden werden ze hier nog zelfs kampioen in. Hoe kan het dat zo´n prachtige club met een stadion waarin 40.000 toeschouwers passen zo is afgezakt naar de kelder van de Championship. Verdomme! Ik ben al tien minuten te laat en sta ik hier een beetje te dag dromen.

Ik parkeer me auto dubbel en sprint naar het stadion. Daar staat sjeik Arabji al samen met Ken Bates, de voorzitter van Leeds. Ik verontschuldig me even voor me timing en we gaan beginnen. Meneer Bates wil graag Arabji als investeerder hebben maar hij wilt zijn trainer behouden. Wise is namelijk een soort held in Leeds en heeft een goede band met de voorzitter. Daar zit ik dan, voor lul naar Elland Road gereist om hier afgewezen te worden. Sjeik Arabji denkt na en zegt het volgende:´If you want that, it´s fine but you can´t spend my money´. Wat een opluchting, hij houdt voet bij stuk. Bates vraagt over hoeveel geld het precies gaat. Daarop antwoord Arabji:´All your deps I will pay, and the transferbudget will be around 25 million euro´s´. De financieel directeur die erbij zit laat van de schrik zijn glas vallen en kijkt uit zijn ogen alsof hij net zijn verloren zoon terug ziet. De stemming van Bates veranderd ineens van het ene op het andere moment. Zijn toon gaat van ge-irriteerd en kortaf naar vriendelijk. Hij besteld nog een dure fles champagne en is zichtbaar blij.

De sjeik denkt dat de deal is geweigerd en wilt opstaan. Tot hij ineens de verlossende woorden hoord:´I accept your deal´. De sjeik is blij, Bates is blij maar ik zit met gemengde gevoelens. Ken Bates zit duidelijk niet op me te wachten. Hij zal waarschijnlijk er alles aan doen om me eruit te werken. Maar dat maakt mij niets uit. Ik ben hier maar voor één ding en dat is Leeds United weer terug brengen naar de Premier League.

Twee dagen daarna wordt de deal officieel beklonken en teken ik een een-jarig contract.

Next: De Selectie

Hint en tips zijn altijd welkom

Geplaatst
  • Auteur

#3 De Selectie

Me voorstellen, hoe ga ik dan doen? Doe ik het op de normale manier of iets apart. Ga ik ze gelijk conditie training geven of een partijtje om kennis te maken? Wat een vragen gaan er door me heen. Het zal wel komen omdat dit de eerste keer is.

Vijf minuten later sta ik er dan. Mezelf voor te stellen aan de spelersgroep. Ze nemen het goed op en komen me zelfs één voor één een hand schudden. Nog nooit mee gemaakt in Nederland. Na de training, heb maar voor de partij vorm gekozen, heb ik een afspraak met de technische staf en de technische directeur. Dit gaat onder andere over de spelers die aangetrokken gaan worden. Hoe we gaan spelen en de doelstellingen.

De tactiek is al snel duidelijk. We gaan proberen om met een 4-3-3 variant het kick en rush voetbal in de Championship naar ons voordeel om te zetten. Dit houd in dat we op zoek moeten naar buitenspelers. Ik wil ook een ervaren centrale verdediger. Ook zijn we stiekem op zoek naar een keeper maar die mag niet veel kosten.

De doelstellingen zijn duidelijk, promoveren maakt niet uit hoe. Liefst via kampioenschap natuurlijk. Wij moeten ons nog wel versterken anders lukt dit in geen honderd jaar.

Next: De oefenwedstrijden

Geplaatst
[´All your deps I will pay, and the transferbudget will be around 25 miljoen euro´s´.

twenty-five miljoen? -> million :cab:

Verder vind ik het leuk en boeiend geschreven, ga zo door!

Geplaatst
  • Auteur
Lekker! Breng ze terug naar de Premier League!

Dat is wel mijn bedoeling :mrgy:

Geplaatst
  • Auteur
[´All your deps I will pay, and the transferbudget will be around 25 miljoen euro´s´.

twenty-five miljoen? -> million :cab:

Verder vind ik het leuk en boeiend geschreven, ga zo door!

Foutje, heb het verbeterd :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Breaking News

´The first dutch player is a fact´ en´World-class goalkeeper signed at Leeds´ zijn enkele quotes die werden geschreven in de Engelse tabloids. Leeds heeft namelijk Ronald Waterreus weten te strikken. ´Hij was transfervrij en paste perfect in het plaatje´ wist de trainer van Leeds United te meldden. Hij zal met Neil Sullivan de concurrentiestrijd moeten aangaan voor de positie van eerste keeper. Ook is Waterreus gehaald vanwege zijn karakter. Hij straalt onverzettelijkheid uit en wilt gewoon niet verliezen. Dat wil ik zien. De voorzitter van Leeds reageerde ook enthousiast. ´Dit is een echte aanwinst, hij heeft de laatste 4 jaar Champions League gespeeld en dat zegt wel wat natuurlijk´.

Zelf vond Waterreus dit een logische stap. Engeland is een land waar je altijd wilt voetballen, en dit is nog een club met een geweldige historie en een doelstelling waar ik graag mijn steentje aan wil bijdragen.

Voor Tony Warner betekent dit het einde op Elland Road. Hij was geleend van Fulham en keert per direct terug. Naar verluidt mogen ook Richard Cresswell en Rui Marques Lees United verlaten.

Geplaatst
  • Auteur

Breaking News

Ik zat wat te surfen op het internet en toen kwam ik op de BBC een prachtig stuk tegen over mijn aankomen.

Nugent

Een goede spits die altijd die altijd werkt maar ook goed kan voetballen. Ik denk dat hij één van de belangrijkste pionen zal zijn op de weg naar promotie. Het is een all round spits. Kan goed koppen, wat toch nodig is in de Championship en is erg atletisch. Hij moet samen met David Healy het spitsenkoppel gaan vormen.

Waterreus

Een goede keeper die op hoog niveau heeft gekeept en ook nog eens een echte leider is. Dat is iets wat Leeds United miste tot voorheen. Ook is hij een motivator voor het team. Hij zal waarschijnlijk een basisplaats krijgen maar zelfs als tweede keeper kan hij belangrijk zijn.

Gary Naysmith

Koopje uit Everton. Goede linksback, vele malen beter als Crainey die nu in het tweede mag gaan spelen en als stand in voor deze man uit Everton. Hij heeft veel ervaring en is ook volgens mijn scouts veel beter als Crainey.

Leeds is nog op zoek naar een aanvallende middenvelder die zowel rechts als links kan spelen. Verder verlaten Carole en Hayden Foxe Leeds United. Leeds zal hier een kleine 200.000 Euro voor binnen krijgen.

#4 De Oefenwedstrijden

Pumarin-Leeds 0-2

Goede wedstrijd waar Nugent gelijk liet zien dat hij geweldig kan voetballen. Hij maakte ook nog een goal.

Yeclano-Leeds 0-3

Goed gevoetbald en mooie goals en weer de nul gehouden. Begint er goed uit te zien. Healy (2 keer) en weer Nugent maakte de goals.

Murcia-Leeds 1-0

Goede ploeg uit Spanje. Zij hadden slechts één kans en maakte die ganadeloos af. Wij verloren hier terecht.

Lorca-Leeds 0-0

Harde wedstrijd, daarom haalde ik in de rust mijn gehele basisteam eruit die tegen de kraker in Birmingham voluit moet gaan. Wel twee blessures, Westlake (belangrijke schakel op middenveld) en Rothory (goed talent maar nog niet goed genoeg voor basisplaats). Ook haald Nugent waarschijnlijk Birmingham uit niet.

Over het algemeen zijn wij, als technische staf tevreden over de behaalde resultaten en het vertoonde spel. Wij hebben alleen maar uitwedstrijden gespeeld en denken dat we in thuiswedstrijden nog sterker kunnen spelen met het publiek erachter.

Next: De Topper

Wat vinden jullie ervan? Wat kan ik verbeteren? Zegt u het maar.

Geplaatst

Ik vind het wel goed gepresenteerd al moet je gewoon de images laten zien en niet dat je eerst moet klikken etc. Zonde van de blessures. Hoelang zijn ze geblesseerd?

Geplaatst
  • Auteur

Borriello een maand, Lewis ook een maand. Dat voel je wel zeg. Ik moet nu met jeugdspelers gaan spelen omdat ik een niet al te brede selectie heb. Zonde want zo begint het seizoen gelijk kut.

Geplaatst

Waterreus is voor een club als Leeds een uitstekende keeper om heel eerlijk te zijn, laten we hopen dat het wat wordt dit jaar.

Geplaatst
  • Auteur

Doordat mijn save niet meer opende heb ik opnieuw moeten beginnen. Niet erg want alleen de oefenwedstrijden waren gespeeld. Ik heb wel iets andere aankopen gedaan dus dan moet je even in de ge-edite versie kijken

Geplaatst
  • Auteur

#5 Leeds-Birmingham

Voorbeschouwing

De eerste wedstrijd van het seizoen en gelijk een hele moeilijke. Misschien wel dé kraker van de Championship. We krijgen bezoek van de heren uit Birmingham. Een goed voetballende ploeg met een spits die erg goed is. Zijn naam is Jerome, speelt in Jong Engeland en is daar ´het koningskoppel samen met de gebleseerde Nugent.

Er was voor de wedstrijd veel gepraat in de pers van Steve Bruce zijn kant. De trainer van Birmingham zou Leeds wel even verslaan alsof het niets was. Het was belachelijk de uitspraken die hij deed. Enkele quotes:´Wij verslaan ze met minimaal drie goals verschil´ en ´Als Leeds zou degraderen dan zou ik ze totaal niet missen´. Het kwam er op neer dat hij een erge hekel aan Leeds United FC had. Raar vind ik wat het is toch één van de mooiere teams in Engeland.

Wij hebben een iets aangepaste opstelling omdat bepaalde aankopen nog in de afrondende fase zitten en omdat wij veel blessures hebben. Maar wij willen toch minimaal één punt. Anders lopen wij direct al achter de feiten aan.

Blessures: Nugent, Butler, Westlake, Rothory

Vermoedelijke opstelling: Waterreus; Kelly, Kilgallon, Butler, Naysmith; Stone, Westlake, Nicholls, Lewis; Healy, Nugent.

Dit is al met mijn nieuwe game. Ik zal later in de middag even de oefenwedstrijden bijwerken. Dan klopt het allemaal weer helemaal.

Geplaatst

heerlijke ploeg leeds. succes! speelde er op de allereerste football manager veel mee. nog met de gouden tijd van mills, robinson, kewell, bakke, smith, viduka,...succes man!

Geplaatst
  • Auteur

#5 Leeds-Birmingham

De Wedstrijd

De introtune van Leeds gaat, de spelers komen het veld op en de supporters gaan uit hun dak. Een typische voetbalmiddag in de Engelse Championship. Misschien nog wel mooier als in de Premier League. Het stadion is goed gevult. Het geeft een prachtige ambiance.

De eerste helft is een felle helft waar beide teams hard werken en goed voetbal laten zien. Maar na één minuut is het al raak. Clemence rond een corner af die afgeslagen is. Twaalf minuten later scoorde de eerder genoemde Clemence nog een keer. Dit keer rond hij een goede aanval af door hem hard onder Waterreus door te schieten. Over en uit en op naar de volgende wedstrijd dan maar. Tot er in de negentwintigste minuut een goal van Horsfield uit de lucht komt vallen. De bal valt goed en hij ramt hem keihard in de netten. Ruim tien minuten later krijgen wij een vrije trap op 17 meter van de goal. Die wordt prachtig afgerond door Lewis, onze Amerikaanse international.

De tweede helft gaat traag van start. Beide teams lijken de kat uit de boom te kijken. Maar de kansen die er zijn, zijn voor Leeds United. Maar in de 65ste minuut mag Gray alleen op de keeper aflopen. Hij schiet, maar Waterreus tikt hem over. Wat een held. Maar in de 84ste minuut schrik ik van een overtreding van Nicholls. Hij trekt iemand aan zijn shirt en heeft al geel en ontvangt zijn tweede. Nog een kleine 10 minuten met tien man. We krijgen het nu te verduren. Veel aanvallen van Birmingham achter elkaar. Wat een kansen maar gelukkig hebben wij Waterreus. Een counter van onze kant. Crainey gaat diep, legt hem terug op Derry. Die schiet snoeihard op de binnenkant van de paal. De scheids fluit af. Mooie wedstrijd die eindigt in 2-2 waar beide ploegen wel mee kunnen leven.

Next: Waar blijft die creatieve buitenspeler?

Geplaatst
  • Auteur

Waar blijft mijn creatieve buitenspeler?

Ik loop boos met mij AA´tje in mijn hand omhoog om eens te gaan praten met de technisch directeur. Ik wil aankloppen maar de deur gaat al open. Ik verwachte je al. Ow, zeg ik. Waarom dat dan als ik vragen mag? Omdat jij niet tevreden ben met je selectie. Inderdaad ben ik dat niet. Ik heb geen buitenspelers. Ik heb Stone maar die speelt ook geen heel seizoen maar aangezien hij ook al dik in de derig is. Ja dat is waar maar wie wil je hebben dan. Ik antwoord: ´Ik heb een lekker spelertje zien lopen bij Leicester´.

Deze speler heet Peters, komt uit Canada en is snel, heeft loopvermogen en een redelijk voorzet. Nog een voordeel, hij kan van zowel rechts als linksbuiten spelen. Hoeveel hij moet kosten, zo rond de 800.000 Euro dus valt mee. We zullen kijken maar we beloven niets.

Twee dagen later kreeg ik een mailtje. Het is geregeld vanmiddag om vier uur persconferentie. Ik heb wel door dat ze hier niet echt van de lange antwoorden zijn. Eenmaal aangekomen op de persconferentie zitten de heren daar al op me te wachten. Na het algemene perspraatje gaan we even wat drinken in een lokale pub om kennis te maken met dit talent. Goede jongen met veel ambitite. Dit zou wel eens de revelatie van het seizoen kunnen worden.

Ook zoekt Leeds nog een centrale verdediger want Butler is op het zijspoor geraakt vanwege een twee maanden durende blessure.

Next: Mijn onverwachte laatste versterking

Geplaatst
  • Auteur

#6 Mijn onverwachte laatste versterking

Ik zit hier rustig op een terras met een met een ´English cup of Thea´ in mijn hand. Een licht briesje en een mooi na-zomer zonnetje. Ja het weer hierzo is altijd een verrassing. Zo kan het op het ene moment super weer zijn en het andere moment met bakken uit de hemel komen. Maar op het moment is het mooi en daar moet je dan maar even van genieten denk ik zelf.

Voor me zie ik de traditionele bussen langs rijden. Aan de linkerkant natuurlijk. Dat is toch iets waaraan ik moest wennen en het heeft me ook aardig wat boetes gekost. Dan rijd ik met me domme kop gewoon de rechterbaan op en laat dan net als ik me wilt verbeteren een politie om het hoekje staan. Nu gaat alles goed.

In het midden van mijn vaste Engelse Pub staat een bankje met wat dagelijkse kranten. Ik pak de Daily News en pak alleen het sportdeel. De rest boeit me eigenlijk weinig tot niets. Er staan een aantal stories over bijvoorbeeld Liverpool tegen Chelsea voor de Community Shield. Een mooie 2-0 overwinning voor de club van Dirk Kuyt. Toch wel een beetje verrassend tegen het sterrenensemble van Chelsea.

Maar één stuk krijgt meteen de aandacht van mij, ´Edrissa Sonko can go´. Dit is een sterke verdediger van Reading die een groot aandeel had in de promotie van Reading vorig jaar. Een kopsterke verdediger die een spits totaal uit de wedstrijd kan spelen. Die hebben wij nodig. Nadat de transfer van O´Brien was afgeketst gaan we onze pijlen op Sonko richten.

Over de transfersom waren de clubs het snel eens en de speler bleek zijn eisen ook bij te stellen. Leeds weigert om boven de één miljoen per jaar te betalen als salaris. Hij bereikte het plafond maar voor zo´n speler maak ik wel een uitzondering. Het verrassende was dat hij ook naar Wigan kon maar hij koos voor Leeds. Een man naar me hard dus.

´Dit is een man die ons kampioen kan maken´ zijn mijn laatste gedachten voor ik naar huis ga van de persconferentie.

Next: De wedstrijden

Commentaar?

Geplaatst

Sonko is toch veel beter dan O'Brien zeg, ik denk dat je hier een stuk verstandiger aangedaan hebt als wanneer je die andere vriend zou hebben binnengehaald.

Geplaatst
  • Auteur

Inderdaad. Hij haald constant achten maar kan niet te veel verklappen voor ik de uitslagen neer zet. Waarschijnlijk ga ik het doen in een kwartaal update. Dus telkens 10 wedstrijden met nieuws ertussen door.

Geplaatst
  • Auteur

KAMPIOENEN!!!

Wat een prachtige rondrit is dit. Wat veel wit, wat een supporters wat een feest. Wij zijn gewoon kampioen geworden met drie punten verschil op Ipwich. Mijn aankopen hebben het waar gemaakt, ook Leroy Lita die voor 6 miljoen euro in de winterstop werd overgenomen. Hij scoorde bij zijn debuut 4 goals en is sindsdien direct één van de publiekslievelingen geworden. Maar wat een seizoen, nieuw record neer gezet door 7 wedstrijden de nul te houden. In de FA Cup Bolton en Charlton uitgeschakeld waarna we in het Emirates Stadium mochten spelen tegen Arsenal, wel verloren maar een prachtige ervaring. Wat een seizoen, het begon redelijk en stonden een lange tijd tweede. In een slechte periode van Ipwich kwamen wij op een gegeven moment zelfs 12 punten voor. Dit hebben wij nog bijna weggeven maar alles is toch goed gekomen.

Stand:

1: Leeds, 87 punten

2: Ipwich, 84 punten

3: Norwich, 79 punten

Het nieuwe seizoen

De doelstelling is duidelijk, handhaving in de Premiership. Dit is een mooi streven maar zelf wil ik toch iets meer. Ik wil rond de 14e plaats komen te staan op de eindlijst wat een fantastische plaats voor ons is natuurlijk. Om deze doelstelling tot werkelijkheid te laten komen kregen we een goed budget tot onze beschikking en gingen daarmee aan de slag. Veel spelers die het niveau niet aan zouden kunnen in onze ogen mochten vertrekken.

De volgende spelers mochten vertrekken:

Butler

Goede stand-in maar komt tekort.

Cresswell

Was belangrijk maar hij moest weg omdat we te veel spitsen kregen omdat wij een zeer verleidelijk aanbod hadden (zie aankopen).

Richardson

Goede stand-in Kelly maar meer niet.

Moore

Kwam helemaal niet in het plaatje voor.

Lewis

Belangrijk maar kwam kwaliteit te kort .

Stone

Te oud en kwam kwaliteit te kort.

Sullivan

Waterreus wordt tweede keeper, zijn contract wordt niet verlengt.

Crainey

Contract liep af, beide kanten wilden niet verlengen

Foxe

Te slecht kan ik kort over zijn

Blake

Teveel salaris voor te weinig kwaliteit

Gregan

Te oud en te weinig kwaliteit.

De spelers die erbij kwamen:

Ben Foster

Veelbelovende keeper met goede kwaliteiten, heeft dit al bewezen wij Watford. Wordt eerste keeper met Waterreus als goede stand-in.

Luke Young

Werd gehaald omdat Charlton degradeerde. Wordt de vaste rechtsback met cultheld Kelly achter hem.

Serginho

Wordt stand-in linksback achter Naysmith. Werd gratis gehaald dus is altijd mooi.

Johan Vogel

Moest weg bij Ac Milan en bij ons een onmisbare pion op het middenveld. Zeer belangrijke speler gaat dit worden, vooral voor de balans.

Ireland

Zeer groot talent weggekaapt van Manchester City. Dit wordt een hele grote. Zal dit seizoen zijn minuten maken maar wordt geen basis.

Kieron Richardson

Ook een groot talent die we hebben gekocht van Manchester United. Kon weg daar en wij hebben daar slim op ingespeeld. Zal uiterraard een basisplaats krijgen.

Recoba

Moest weg en is voor ons een speler die het verschil kan en ook zeker gaat maken.

Solskjear

Man voor de breedte met veel ervaring en kwaliteiten.

ALAN SMITH

Wat een held, mocht weg voor acht miljoen bij Manchester United. Hij kon naar Portsmouth (nummer twee van vorig seizoen) en naar West Ham maar koos voor zijn geliefde Leeds. Wordt aanvoerder en zal zeer belangrijk worden daar twijfel ik niet aan.

De Selectie

fmselectieip6.png

Sonko op request

sonkpoat3.png

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.