Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Elke keer als ik Football Manager opstart, of van skin verwissel, krijg ik de volgende foutmelding:

4bnvj1w.jpg

Als ik dan op OK klik kan ik wel gewoon Football Manager spelen, maar het is hele erg onhandig. Ik heb 7.02, maar bij 7.01 had ik deze foutmelding ook al.

Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen..?

Alvast bedankt

ABCkingsideABC

Geplaatst

Elke keer als ik Football Manager opstart, of van skin verwissel, krijg ik de volgende foutmelding:

4bnvj1w.jpg

Als ik dan op OK klik kan ik wel gewoon Football Manager spelen, maar het is hele erg onhandig. Ik heb 7.02, maar bij 7.01 had ik deze foutmelding ook al.

Alvast bedankt

ABCkingsideABC

Geplaatst

4bnvj1w.jpg

Alvast bedankt

ABCkingsideABC

Geplaatst

Maakt toch niks uit je kan Football manager toch gewoon spelen.

Geplaatst

Als je dit niet meer wilt: gewoon fm opnieuw installeren ;) Dit probleem had ik ook.

Geplaatst

Waarschijnlijk ergens iets gedownload (kits, skin ...) waarbij een verkeerde config.xml zat.

Oftewel alle bestanden met de naam config.xml open doen en voor "record>" een "<" toevoegen en alles zou moeten werken.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.