Geplaatst 17 april 200718 jr. Hey, ik had even een vraag over de snelheid waarin wedstrijden worden gespeeld. De snelheid is namelijk erg langzaam; lange ballen zijn lang in de lucht, er wordt sloom geschoten, enz. Ik heb namelijk net de patch geïnstalleerd en dus dacht ik dat het daar aan lag. Patch verwijderd en nog steeds het zelfde. Match speed staat ook gewoon normaal. Hoe kan je dit weer normaal laten verlopen?
Geplaatst 17 april 200718 jr. Auteur Hey, ik had even een vraag over de snelheid waarin wedstrijden worden gespeeld. De snelheid is namelijk erg langzaam; lange ballen zijn lang in de lucht, er wordt sloom geschoten, enz. Ik heb namelijk net de patch geïnstalleerd en dus dacht ik dat het daar aan lag. Patch verwijderd en nog steeds het zelfde. Match speed staat ook gewoon normaal. Hoe kan je dit weer normaal laten verlopen?
Geplaatst 17 april 200718 jr. Auteur Hey, ik had even een vraag over de snelheid waarin wedstrijden worden gespeeld. De snelheid is namelijk erg langzaam; lange ballen zijn lang in de lucht, er wordt sloom geschoten, enz. Ik heb namelijk net de patch geïnstalleerd en dus dacht ik dat het daar aan lag. Patch verwijderd en nog steeds het zelfde. Match speed staat ook gewoon normaal. Hoe kan je dit weer normaal laten verlopen?
Geplaatst 21 april 200718 jr. Dat skin veranderen helpt dat ook als het meestal traag doet, want bij mij is dat ook zo maar dan gaat het na een tijdje weer goed en snel. En dan gaat het weer langzaam. Erger me er dood aan. Kan natuurlijk ook aan me pc liggen, die doet laatste ook beetje idioot. Paar weken terug deed me spel het gwn vlot en lekker snel en nu doe ik over alles 2x zo lang:moop:
Geplaatst 13 april 200817 jr. Zelfde probleem hier. Het spel werkt verder perfect maar alleen de hoogtepunten gaan tergend lanzaam.
Geplaatst 14 april 200817 jr. Gaat de rest van het spel wel gewoon snel? Het kan aan de computer zelf liggen en dan hoeft het niet aan Football Manager te liggen. Dat balkje moet je anders is proberen in de tegengestelde richting te zetten. Ik weet niet zeker, stottert hij dan of gaat hij gewoon langzaam? Het kan zijn dat je geen patch hebt, dat kan je dus allemaal effetjes proberen.