Geplaatst 15 april 200718 jr. De transfers Transfers in Nakamura: Ik zocht een goede speler voorop het middenveld, en met Nakamura heb ik goede ervaringen. Hunt: Ik had hard een rechtsback nodig, en het liefst een Engelse, daarom haalde ik Hunt. Doudin: Groot talent, en ik kon nog wel een extra spits gebruiken Transfers uit Er waren geen uitgaande transfers. Tactiek/opstelling Premier League Eindstand Na een schitterend seizoen, waarin we lang meestreden om de titel, zijn we uiteindelijk tweede geworden. Dat betekent dat we ons direct plaatsen voor de Champions League! Gespeelde wedstrijden 1 Gespeelde wedstrijden 2 Statistieken Aan de statistieken van de spelers is wel te zien dat het een schitterend seizoen is geweest. Vooral Nakamura en Carew speelden geweldig! Ze gaven beide veel assists en scoorden veel. Barry, Sorensen, en Mellberg speelden dit seizoen bijna elke wedstrijd en lieten daarin een heel goede indruk na. Volgende update FA Cup League Cup Reacties gewenst! Screens op aanvraag
Geplaatst 15 april 200718 jr. Auteur De transfers Transfers in Nakamura: Ik zocht een goede speler voorop het middenveld, en met Nakamura heb ik goede ervaringen. Hunt: Ik had hard een rechtsback nodig, en het liefst een Engelse, daarom haalde ik Hunt. Doudin: Groot talent, en ik kon nog wel een extra spits gebruiken Transfers uit Er waren geen uitgaande transfers. Tactiek/opstelling Premier League Eindstand Na een schitterend seizoen, waarin we lang meestreden om de titel, zijn we uiteindelijk tweede geworden. Dat betekent dat we ons direct plaatsen voor de Champions League! Gespeelde wedstrijden 1 Gespeelde wedstrijden 2 Statistieken Aan de statistieken van de spelers is wel te zien dat het een schitterend seizoen is geweest. Vooral Nakamura en Carew speelden geweldig! Ze gaven beide veel assists en scoorden veel. Barry, Sorensen, en Mellberg speelden dit seizoen bijna elke wedstrijd en lieten daarin een heel goede indruk na. Volgende update FA Cup League Cup Reacties gewenst! Screens op aanvraag
Geplaatst 15 april 200718 jr. Auteur De transfers Transfers in Nakamura: Ik zocht een goede speler voorop het middenveld, en met Nakamura heb ik goede ervaringen. Hunt: Ik had hard een rechtsback nodig, en het liefst een Engelse, daarom haalde ik Hunt. Doudin: Groot talent, en ik kon nog wel een extra spits gebruiken Transfers uit Er waren geen uitgaande transfers. Tactiek/opstelling Premier League Eindstand Na een schitterend seizoen, waarin we lang meestreden om de titel, zijn we uiteindelijk tweede geworden. Dat betekent dat we ons direct plaatsen voor de Champions League! Gespeelde wedstrijden 1 Gespeelde wedstrijden 2 Statistieken Aan de statistieken van de spelers is wel te zien dat het een schitterend seizoen is geweest. Vooral Nakamura en Carew speelden geweldig! Ze gaven beide veel assists en scoorden veel. Barry, Sorensen, en Mellberg speelden dit seizoen bijna elke wedstrijd en lieten daarin een heel goede indruk na. Volgende update FA Cup League Cup Reacties gewenst! Screens op aanvraag
Geplaatst 15 april 200718 jr. Prima prestaties zeg, ben benieuwd naar de FA en League Cup! Graag een screentje van je held Nakamura en welke skin gebruik je trouwens? Succes verder!
Geplaatst 15 april 200718 jr. Prima prestaties! ben ook benieuwd naar de FA cup.. mag ik een screen van Doudin??
Geplaatst 15 april 200718 jr. Auteur Prima prestaties zeg, ben benieuwd naar de FA en League Cup! Graag een screentje van je held Nakamura en welke skin gebruik je trouwens? Succes verder! De skin die ik gebruik is de Evolution Skin, die is hier te downloaden. Hier is de screen van Nakamura: Prima prestaties! ben ook benieuwd naar de FA cup.. mag ik een screen van Doudin?? Beide spelers zijn nu op vakantie, daarom zijn ze nu wat minder dan normaal, vooral Doudin.
Geplaatst 17 april 200718 jr. Jammer dat je Agbonlahor hebt misbruikt. Een geweldige aanvaller, Engelsman, eigen jeugd... en potentieel international.. succes
Geplaatst 18 april 200718 jr. Mooie, overzichtelijke topic. Verder ook nog goede prestaties. Hopelijk komen er meer updates en wordt het zo een lange novelle.
Geplaatst 18 april 200718 jr. Auteur mag ik mischien een screentje van je team instructies? Verder bedankt voor de reacties, volgende update komt waarschijnlijk vanavond of morgen.
Geplaatst 20 april 200718 jr. Auteur Carling Cup 2e ronde 3e ronde 4e ronde Kwartfinale Halve finale thuis Halve finale uit Conclusie We maakten een redelijk goed seizoen door in de League Cup en ik ben tevreden met de halve finale, al had ik hem natuurlijk ook wel willen winnen. We hadden veel geluk in de loting omdat we geen enkele topclub zijn tegengekomen en vooral tgen kleine clubs hebben gespeeld. FA Cup 3e ronde 4e ronde 4e ronde replay Conclusie In de FA Cup kwamen we al wel snel een topclub tegen en daardoor vlogen we er al in de 4e ronde uit. Op Old Trafford speelden we verdiend 0-0 tegen Manchester United, maar thuis werden we na verlenging verdiend uitgeschakeld. Screens op aanvraag. Reacties gewenst!
Geplaatst 22 april 200718 jr. Auteur AS Roma Aan het begin van het tweede seizoen nam ik ontslag bij Aston Villa omdat ik een nieuwe uitdaging wilde. Na driekwart jaar zonder club te hebben gezeten werd ik uiteindelijk benaderd door AS Roma. Ik accepteerde het meteen en werd dus manager van AS Roma! Ik trof de volgende selectie aan: Tactiek/opstelling Serie A Eindstand Toen ik bij de club aankwam stonde ze twaalfde na negentwintig wedstrijden, dat is natuurlijk veel te laag voor een club als AS Roma. Maar dankzij een sterke serie en een makkelijk programma hebben we ons uiteindelijk nog weten te plaatsen voor de Champions League. De door mij gespeelde wedstrijden: Coppa Italia Mijn voorganger had zich geplaatst voor de finale van de Coppa en het was aan mij om die te winnen. Dat lukte na een overwinning op uitgoals over twee wedstrijden. In de thuiswedstrijd waren wij een stuk beter en wonnen we dan ook verdiend. De uitwedstrijd was een stuk minder goed maar door de twee uitgoals winnen we de Coppa! Reacties gewenst! Screens op aanvraag.
Geplaatst 23 april 200718 jr. Jeffrey, lees iets verder dan je neus lang is. Mooie prestaties, probeer bij Roma is 442 met een blok op het middenveld, zo scoorde Klose bij mij 63 goals in 57 wedstrijden..
Geplaatst 23 april 200718 jr. Ziet er goed uit tot nu toe! Is wel een beetje een vreemdelingenlegion geworden daar.. hoop je wat Italiaans talent kunt en wilt halen.. Succes!!
Geplaatst 23 april 200718 jr. Ik neem aan dat het in dat blokje niet 'na negen' moet zijn maar 'met nog negen'? Verder goed teruggekomen
Geplaatst 24 april 200718 jr. Ik moet zeggen dat je niet over een heel slechte selectie beschikt, sterker nog zo een goede zie je maar zelden.
Geplaatst 24 april 200718 jr. Waarom speel je met je CV met 'n pijltje naar achter?? heeft dat een reden?? voor de rest leuk ga zo door.
Geplaatst 24 april 200718 jr. Blijft een leuke, overzichtelijke novelle. Stap vooruit met vertrek naar AS Roma. Veel succes daaro.