Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Aston%20Villa.gif

De transfers

Transfers in

4i6et20.png

Nakamura: Ik zocht een goede speler voorop het middenveld, en met Nakamura heb ik goede ervaringen.

Hunt: Ik had hard een rechtsback nodig, en het liefst een Engelse, daarom haalde ik Hunt.

Doudin: Groot talent, en ik kon nog wel een extra spits gebruiken

Transfers uit

Er waren geen uitgaande transfers.

Tactiek/opstelling

47955r7.png

Premier League

premier%20league1.gif

Eindstand

4gg3sat.png

Na een schitterend seizoen, waarin we lang meestreden om de titel, zijn we uiteindelijk tweede geworden. Dat betekent dat we ons direct plaatsen voor de Champions League!

Gespeelde wedstrijden 1

Gespeelde wedstrijden 2

Statistieken

2vv8hn8.png

Aan de statistieken van de spelers is wel te zien dat het een schitterend seizoen is geweest. Vooral Nakamura en Carew speelden geweldig! Ze gaven beide veel assists en scoorden veel. Barry, Sorensen, en Mellberg speelden dit seizoen bijna elke wedstrijd en lieten daarin een heel goede indruk na.

Volgende update

• FA Cup
  • League Cup

Reacties gewenst!

Screens op aanvraag

Geplaatst
  • Auteur

Aston%20Villa.gif

De transfers

Transfers in

4i6et20.png

Nakamura: Ik zocht een goede speler voorop het middenveld, en met Nakamura heb ik goede ervaringen.

Hunt: Ik had hard een rechtsback nodig, en het liefst een Engelse, daarom haalde ik Hunt.

Transfers uit

Tactiek/opstelling

47955r7.png

Premier League

premier%20league1.gif

Eindstand

4gg3sat.png

Na een schitterend seizoen, waarin we lang meestreden om de titel, zijn we uiteindelijk tweede geworden. Dat betekent dat we ons direct plaatsen voor de Champions League!

Gespeelde wedstrijden 1

Gespeelde wedstrijden 2

Statistieken

2vv8hn8.png

Aan de statistieken van de spelers is wel te zien dat het een schitterend seizoen is geweest. Vooral Nakamura en Carew speelden geweldig! Ze gaven beide veel assists en scoorden veel. Barry, Sorensen, en Mellberg speelden dit seizoen bijna elke wedstrijd en lieten daarin een heel goede indruk na.

Volgende update

• FA Cup
  • League Cup

Reacties gewenst!

Screens op aanvraag

Geplaatst
  • Auteur

Aston%20Villa.gif

De transfers

Transfers in

4i6et20.png

Transfers uit

Tactiek/opstelling

47955r7.png

Premier League

premier%20league1.gif

Eindstand

4gg3sat.png

Gespeelde wedstrijden 1

Gespeelde wedstrijden 2

Statistieken

2vv8hn8.png

Volgende update

• FA Cup
  • League Cup

Reacties gewenst!

Screens op aanvraag

Geplaatst

Prima prestaties zeg, ben benieuwd naar de FA en League Cup! Graag een screentje van je held Nakamura en welke skin gebruik je trouwens?

Succes verder!

Geplaatst

Prima prestaties!

ben ook benieuwd naar de FA cup..

mag ik een screen van Doudin??

Geplaatst
  • Auteur
Prima prestaties zeg, ben benieuwd naar de FA en League Cup! Graag een screentje van je held Nakamura en welke skin gebruik je trouwens?

Succes verder!

De skin die ik gebruik is de Evolution Skin, die is hier te downloaden.

Hier is de screen van Nakamura:

nakamuraqc6.png

Prima prestaties!

ben ook benieuwd naar de FA cup..

mag ik een screen van Doudin??

doudinnr3.png

Beide spelers zijn nu op vakantie, daarom zijn ze nu wat minder dan normaal, vooral Doudin.

Geplaatst

Mooie, overzichtelijke topic. Verder ook nog goede prestaties. Hopelijk komen er meer updates en wordt het zo een lange novelle.

Geplaatst
  • Auteur
mag ik mischien een screentje van je team instructies?

452ioed.png

Verder bedankt voor de reacties, volgende update komt waarschijnlijk vanavond of morgen.

Geplaatst
  • Auteur

Carling Cup

carling_cup.jpg

2e ronde

villashmptncb9.png

3e ronde

3erondelcow0.png

4e ronde

4erondeaz1.png

Kwartfinale

qtrfinalelchh7.png

Halve finale thuis

halvefinlcthuisxy2.png

Halve finale uit

halvefinlcuittm1.png

Conclusie

We maakten een redelijk goed seizoen door in de League Cup en ik ben tevreden met de halve finale, al had ik hem natuurlijk ook wel willen winnen. We hadden veel geluk in de loting omdat we geen enkele topclub zijn tegengekomen en vooral tgen kleine clubs hebben gespeeld.

FA Cup

fa-cup.jpg

3e ronde

3erondefacx3.png

4e ronde

4erondefafa5.png

4e ronde replay

4erondefareplaycv7.png

Conclusie

In de FA Cup kwamen we al wel snel een topclub tegen en daardoor vlogen we er al in de 4e ronde uit. Op Old Trafford speelden we verdiend 0-0 tegen Manchester United, maar thuis werden we na verlenging verdiend uitgeschakeld.

Screens op aanvraag.

Reacties gewenst!

Geplaatst
  • Auteur

AS Roma

roma_logo_8995.gif

Aan het begin van het tweede seizoen nam ik ontslag bij Aston Villa omdat ik een nieuwe uitdaging wilde. Na driekwart jaar zonder club te hebben gezeten werd ik uiteindelijk benaderd door AS Roma. Ik accepteerde het meteen en werd dus manager van AS Roma!

Ik trof de volgende selectie aan:

29bzm1k.png

Tactiek/opstelling

2hnpevp.png

Serie A

SerieA_Logo.jpg

Eindstand

4gppcvp.png

Toen ik bij de club aankwam stonde ze twaalfde na negentwintig wedstrijden, dat is natuurlijk veel te laag voor een club als AS Roma. Maar dankzij een sterke serie en een makkelijk programma hebben we ons uiteindelijk nog weten te plaatsen voor de Champions League.

De door mij gespeelde wedstrijden:

447jgd2.png

Coppa Italia

Coppa_Italia_0911_06(3).jpg

coppaitaliayp7.png

Mijn voorganger had zich geplaatst voor de finale van de Coppa en het was aan mij om die te winnen. Dat lukte na een overwinning op uitgoals over twee wedstrijden. In de thuiswedstrijd waren wij een stuk beter en wonnen we dan ook verdiend. De uitwedstrijd was een stuk minder goed maar door de twee uitgoals winnen we de Coppa!

Reacties gewenst!

Screens op aanvraag.

Geplaatst

Jeffrey, lees iets verder dan je neus lang is.

Mooie prestaties, probeer bij Roma is 442 met een blok op het middenveld, zo scoorde Klose bij mij 63 goals in 57 wedstrijden..

Geplaatst

Ziet er goed uit tot nu toe! Is wel een beetje een vreemdelingenlegion geworden daar.. hoop je wat Italiaans talent kunt en wilt halen..

Succes!!

Geplaatst

Ik neem aan dat het in dat blokje niet 'na negen' moet zijn maar 'met nog negen'? Verder goed teruggekomen

Geplaatst

Ik moet zeggen dat je niet over een heel slechte selectie beschikt, sterker nog zo een goede zie je maar zelden.

Geplaatst

Waarom speel je met je CV met 'n pijltje naar achter?? heeft dat een reden??

voor de rest leuk ga zo door.

Geplaatst

Blijft een leuke, overzichtelijke novelle. Stap vooruit met vertrek naar AS Roma. Veel succes daaro.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.