Geplaatst 15 april 200718 jr. Kweetnie of dit voorkan komen in Fm.. dat je bestuur opstapt en een (rijkere) man ervoor terugkomt.. Bij weergave en geluid staat iets met Board Takeover dat kan je aanvinken of niet heeft dat wat met bestuursovername te maken? Tnks.:checkit:
Geplaatst 15 april 200718 jr. Auteur Kweetnie of dit voorkan komen in Fm.. dat je bestuur opstapt en een (rijkere) man ervoor terugkomt.. Bij weergave en geluid staat iets met Board Takeover dat kan je aanvinken of niet heeft dat wat met bestuursovername te maken? Tnks.:checkit:
Geplaatst 15 april 200718 jr. Auteur Kweetnie of dit voorkan komen in Fm.. dat je bestuur opstapt en een (rijkere) man ervoor terugkomt.. Bij weergave en geluid staat iets met Board Takeover dat kan je aanvinken of niet heeft dat wat met bestuursovername te maken? Tnks.:checkit:
Geplaatst 15 april 200718 jr. Dit hoort inderdaad in 'Helpdesk'. Daarom verplaatst. En volgens mij heeft dat ook met bestuurs overname te maken.
Geplaatst 15 april 200718 jr. Ik zou eigenlijk ook wel weten wat het effect is als ik het bestand zou aanvinken
Geplaatst 16 april 200718 jr. C:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2007\data\db\701\edt\board_takeover_valid_types.edt Daar kun je het lezen. Is denk over welke manier clubs al dan niet worden overgenomen
Geplaatst 17 april 200718 jr. Hier meer over de boardtakeovers http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=9808