Spring naar bijdragen

Featured Replies

Geplaatst

Ik ben zelf met een game Ajax, Psv , Feyenoord en Az..

Nu is het jaar 2007 afgelopen en ik speel in de eredivisie en met ook europees..

Maar begin 2008 hoef ik geen competitie wedstrijden meer te spelen.. ik heb geen schema meer ik moet alleen beker en europeese wedstrijden.. raar tog? :moop:

Dus wat is de probleem zit me game al zo vroeg vol?

wat kan ik het beste doen?

Geplaatst
  • Auteur

Nu is het jaar 2007 afgelopen en ik speel in de eredivisie en met ook europees..

Maar begin 2008 hoef ik geen competitie wedstrijden meer te spelen.. ik heb geen schema meer ik moet alleen beker en europeese wedstrijden.. raar tog? :moop:

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

Illegale Game?

Geplaatst

Heeft niet veel met legaal of illegaal te maken,ik heb dit probleem ook maar dan in 2025.(Ja ik heb het spel legaal)

@Rodrigo:Even de regels lezen en dan zal je wel zien dat hulp bij illegale praktijken verboden is ;)

Geplaatst
  • Auteur

Okee maar als jij dat probleem in 2025 krijgt en ik in begin 2008.. wat is het verschil dan. oftwel het probleem dat i het zo snel krijg..

Geplaatst
  • Auteur

okee ik begin wel overnieuw..

Maar zal het niet komen door omdat ik 4 teams heb gekozen en het meer geheugen kost ofso?

want ik wil graag nu met Lyon, Marsseile,Monaco en PSg beginne.krijg ik niet met zelfde verhaal te maken?

Geplaatst

Is dat alleen in de Nederlandse Competitie? En is het verholpen met 7.0.2?

Geplaatst
  • Auteur
Nee hoor,gewoon zoals ik al zei,een bug in het spel.

In myn gesavede game of in mijn hele Football manager?

Geplaatst
  • Auteur
Is dat alleen in de Nederlandse Competitie? En is het verholpen met 7.0.2?

Dat wilk ook wel s weten?

Geplaatst
Nee hoor,gewoon zoals ik al zei,een bug in het spel.

In myn gesavede game of in mijn hele Football manager?

In je gesavede game.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.