Geplaatst 14 april 200718 jr. Naam van de download: Evolution 1.1 Omschrijving van de download: Mooie donkere skin met veel extra's, zoals andere match balls en morale icons, die je ook zelf weer kan verwijderen. Bron/Maker: oscar7 Downloadlink: Klik! Screenshot (indien van toepassing): Screenshot 1 Screenshot 2 Screenshot 3
Geplaatst 14 april 200718 jr. Auteur Naam van de download: Evolution 1.1 Omschrijving van de download: Mooie donkere skin met veel extra's, zoals andere match balls en morale icons, die je ook zelf weer kan verwijderen. Bron/Maker: oscar7 Downloadlink: Klik! Screenshot (indien van toepassing): Screenshot 1 Screenshot 2 Screenshot 3
Geplaatst 14 april 200718 jr. Auteur Naam van de download: Evolution 1.1 Omschrijving van de download: Mooie donkere skin met veel extra's, zoals andere match balls en morale icons, die je ook zelf weer kan verwijderen. Bron/Maker: oscar7 Downloadlink: Klik! Screenshot (indien van toepassing): Screenshot 1 Screenshot 2 Screenshot 3
Geplaatst 15 april 200718 jr. Ik download hem ook maar is, de skin die ik nu heb begint me te vervelen.
Geplaatst 4 mei 200718 jr. ik heb hem gedownload en in de map gestoken maar ik weet niet hoe je het dan in FM kunt zien kan iemand me heel dringend helpen aub?
Geplaatst 4 mei 200718 jr. ik heb hem gedownload en in de map gestoken maar ik weet niet hoe je het dan in FM kunt zien kan iemand me heel dringend helpen aub? In de map evolution_1.1 zitten ook 2 mappen, namelijk evolution en evolution_right. Die moet je kopieren naar de map skins en dan doet hij het als het goed is ;)
Geplaatst 6 mei 200718 jr. Zalige skin, met veel extra's die het perfect maken. Is tot nu toe mijn lievlingsskin
Geplaatst 30 mei 200718 jr. HELP! weet iemand hoe je uit die klote full screen mode komt dan zou het nog wel eens leuk zijn om te gebruiken
Geplaatst 4 juni 200718 jr. HELP! weet iemand hoe je uit die klote full screen mode komt dan zou het nog wel eens leuk zijn om te gebruiken Op je bureaublad bij je FM icoontje, rechtermuisknop, eigenschappen en dit: "-windowed -small_window" achter de exe zetten. (Zonder aanhalingstekens uiteraard).
Geplaatst 17 augustus 200717 jr. lukt nie he ik krijg m via raphidshare niet goed binnen. Hij vind m op een een of andere manier niet. Ik krijg dan de pagina te zien of ik zelf wat wil plaatsen
Geplaatst 18 augustus 200717 jr. evolution_right staat er bij mij niet in heeft iemand een oplossing?
Geplaatst 7 september 200717 jr. Vind het de mooiste skin die ik tot nu al gezien heb !!! .. Vanaf ik thuiskom download ik hem meteen !!!!!! Chapeau !! _O_
Geplaatst 8 september 200717 jr. Op screen 2 zie je dat je als je naar je team gaat dat het kolommetje moreel erbij staat .. maar bij mij is dit niet zo .. Weet iemand hoe dat komt en me kan helpen ?
Geplaatst 9 september 200717 jr. HELP! weet iemand hoe je uit die klote full screen mode komt dan zou het nog wel eens leuk zijn om te gebruiken Dat krijg ik ook en ik kan het ook niet weghalen er is geen button ofzo te zien om het te kunnen weg halen