Spring naar bijdragen

Op wat voor systeem spelen jullie football manager?

Featured Replies

Geplaatst

op wat voor systeem spelen jullie football manager eingelijk ben ik wel is benieuwd ik zelf op amd 4200+ 1gb :P

Geplaatst
  • Auteur

op wat voor systeem spelen jullie football manager eingelijk ben ik wel is benieuwd ik zelf op amd 4200+ 1gb :P

Geplaatst
  • Auteur

Geplaatst

AMD Athlon met 256 mb RAM. Best wel ernstig ja, ik weet. :cab:

Geplaatst

Ach, ik een pentium shit en 512 MB, boeiend. ;c

Geplaatst

Overclocked pentium 4 4.9 ghz en 1 gig ram 8) Geforce 7900GT maar dat heb je niet nodig.

Standaard 18 competities selecteren 8)

Geplaatst

oef, Mystery, lekker hoor.

Ik heb een best oud pc; Pentium 4 2.6 ghz, 1024 mbram en een ati videokaart.

Geplaatst

Pentium IV 2,4 Ghz

1 GB intern geheugen

(verder niet belangrijk: Geforce 6600GT 256MB)

Geplaatst

Overigens wel vervelend: M'n Geforce 7900GT maakt een geweldig kabaal, terwijl ik hem niet eens nodig heb tijdens FM. Ik ga eens kijken voor een andere koeler die een beetje kan dempen :cab:

Geplaatst

Ach, zal ik me er dan ook maar eens in mengen.

AMD Athlon 64 3000+

6800 GT

2x 512 mb

Gewoon een prima speeltje, inmiddels al weer 3 jaar oud. Maar waar ik hem voor gebruik, loopt alles nog vloeiend.

Geplaatst

AMD Athlon 64 3700+

2048 MB Ram

8800 GTS

Geplaatst

2 maanden oude Dell Dimension

2.4 gHz Intel Dual Core

2x1024 GB RAM (binnenkort denk ik nog 2x1024 erbij

nVidia 7900GT of GS, dat weet ik ff niet meer.

Geplaatst
Overclocked pentium 4 4.9 ghz en 1 gig ram 8) Geforce 7900GT maar dat heb je niet nodig.

Standaard 18 competities selecteren 8)

18 competities :O Dat lijkt me best wel tof, blijft gewoon snel gaan maar wel lekker veel competities _O_ Ik speel op een Medion geen flauw idee wat de rest is, maar hij doet het :)

Geplaatst

Intel Dual Core 1,83 Ghz.

2048 GB I.G.

256 Shared videokaart.

selecteer altijd 20 landen, en 30 competities, loopt zo soepel als het maar kan!!

Geplaatst

Waar kan je trouwens je systeem zien ?

Geplaatst

Op je kast.......of als je naar bureaublad gaat.....vervolgens rechtsklikken op deze computer,, eigenschappen...effe w8en,, dan staat het er rechtsonder :)

Geplaatst

1.2GHZ 512MB ram (weet ik, lekker oud, maar over een weekje heb ik een nieuwe ;) )

Maarre, wat voor computer heb ik nodig die echt GOED is voor Football Manager? Geef maar wat specs, bijv. hoeveel gig ram heb ik nodig en dual core en die shit enzo... Danku ;) Ik wil graag veel leagues selecteren :P

Geplaatst
Zoveel mogelijk :cab: Er is geen perfecte, hoe sneller hoe beter :cab:

Ja, daar heb ik veel aan :p Maar bijv. 2 GB inter ram is zat? En dual core proccessor?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.