Geplaatst 11 april 200718 jr. Goede dag, Ik heb sinds een paar maande het spel Football manager 2006. Het lijkt me een mooi spel met veel mogelijkheden. Mijn probleem is, als ik het spel begin blijft de datum en de tijd links boven in het scherm altijd op de zelfde tijd en datum staan. Behalve als als ik als coach op vakantie ga van een week en in die week valt een wedstrijd wordt die wedstrijd gespeelt. Ik kan ook nooit op de button doorgaan klikken, want die staat nooit opgelicht. Mijn vraag is wat doe ik aan het bovengenoemde probleem? Of wat doe ik verkeerd? Arnold
Geplaatst 11 april 200718 jr. Auteur Goede dag, Ik heb sinds een paar maande het spel Football manager 2006. Het lijkt me een mooi spel met veel mogelijkheden. Mijn probleem is, als ik het spel begin blijft de datum en de tijd links boven in het scherm altijd op de zelfde tijd en datum staan. Behalve als als ik als coach op vakantie ga van een week en in die week valt een wedstrijd wordt die wedstrijd gespeelt. Ik kan ook nooit op de button doorgaan klikken, want die staat nooit opgelicht. Mijn vraag is wat doe ik aan het bovengenoemde probleem? Of wat doe ik verkeerd? Arnold
Geplaatst 11 april 200718 jr. Auteur Goede dag, Ik heb sinds een paar maande het spel Football manager 2006. Het lijkt me een mooi spel met veel mogelijkheden. Mijn probleem is, als ik het spel begin blijft de datum en de tijd links boven in het scherm altijd op de zelfde tijd en datum staan. Behalve als als ik als coach op vakantie ga van een week en in die week valt een wedstrijd wordt die wedstrijd gespeelt. Ik kan ook nooit op de button doorgaan klikken, want die staat nooit opgelicht. Mijn vraag is wat doe ik aan het bovengenoemde probleem? Of wat doe ik verkeerd? Arnold
Geplaatst 11 april 200718 jr. Kun je ook niet om 'spatie' drukken om door te gaan? Anders zou ik het niet weten, nog nooit gehoord ook Illegaal of Legaal?