Geplaatst 11 april 200718 jr. Vraagje: in mijn Ajax spel wil Jaap Stam zich aan het eind van zijn carriere terugtrekken uit de voetballerij. Om hem toch in het spel te houden heb ik al aangegeven dat ik in hem een toekomstige scout zie. Hij geeft daarbij als reactie: Op dit moment in mijn carriere wil ik me helemaal richten op het voetbal. Hij geeft dus niet aan of ie uberhaupt scout of misschien trainer wil worden. Weet iemand of er een mogelijkheid bestaat om een speler, die zich wil terugtrekken uit de voetballerij, toch over te kunnen halen als scout of trainer verder te gaan?
Geplaatst 11 april 200718 jr. Auteur Vraagje: in mijn Ajax spel wil Jaap Stam zich aan het eind van zijn carriere terugtrekken uit de voetballerij. Om hem toch in het spel te houden heb ik al aangegeven dat ik in hem een toekomstige scout zie. Hij geeft daarbij als reactie: Op dit moment in mijn carriere wil ik me helemaal richten op het voetbal. Hij geeft dus niet aan of ie uberhaupt scout of misschien trainer wil worden. Weet iemand of er een mogelijkheid bestaat om een speler, die zich wil terugtrekken uit de voetballerij, toch over te kunnen halen als scout of trainer verder te gaan?
Geplaatst 11 april 200718 jr. Auteur Vraagje: in mijn Ajax spel wil Jaap Stam zich aan het eind van zijn carriere terugtrekken uit de voetballerij. Om hem toch in het spel te houden heb ik al aangegeven dat ik in hem een toekomstige scout zie. Hij geeft daarbij als reactie: Op dit moment in mijn carriere wil ik me helemaal richten op het voetbal. Hij geeft dus niet aan of ie uberhaupt scout of misschien trainer wil worden. Weet iemand of er een mogelijkheid bestaat om een speler, die zich wil terugtrekken uit de voetballerij, toch over te kunnen halen als scout of trainer verder te gaan?
Geplaatst 11 april 200718 jr. Als hij scout wil worden dan moet hij eerst een diploma scout halen. Heeft hij die dan kan je hem contracteren.
Geplaatst 11 april 200718 jr. Ik snap niet helemaal waarom je dat zou willen, de kans dat hij een flutscout is...
Geplaatst 11 april 200718 jr. Volgens mij kan je wel advies geven, maar hem niet echt overhalen. Je kunt hem wel overhalen niet te stoppen als speler in ieder geval.
Geplaatst 11 april 200718 jr. Volgens mij kan je hem enkel vragen zijn beslissing over zijn 'pensioen' te herzien. Met wat geluk stelt hij het nog een jaartje uit. Wat betreft zijn loopbaan kan je weinig doen, sowieso verdwijnt hij voorgoed uit het spel als hij geen staf functie aangaat (coach, scout, ...) en je kan hem niet dwingen
Geplaatst 2 mei 200718 jr. volgens mij is het ook een beetje te controleren wat een speler wil, of kan worden. Een speler met veel invloed en het vermogen om beslissingen te nemen, lijkt me eerder geschikt om manager/coach te worden dan een ander soort speler. En een (oudere) speler die vaak commentaar geeft voor een wedstrijd over 'gevaarlijke' spelers, of wanneer je een talent binnenhaalt meld dat het ventje een gouden toekomst voor zich heeft lijkt mij dus een goede scout te kunnen zijn...
Geplaatst 2 mei 200718 jr. volgens mij is het ook een beetje te controleren wat een speler wil, of kan worden. Een speler met veel invloed en het vermogen om beslissingen te nemen, lijkt me eerder geschikt om manager/coach te worden dan een ander soort speler. En een (oudere) speler die vaak commentaar geeft voor een wedstrijd over 'gevaarlijke' spelers, of wanneer je een talent binnenhaalt meld dat het ventje een gouden toekomst voor zich heeft lijkt mij dus een goede scout te kunnen zijn... Dat kan eigenlijk wel kloppen, ga het toch is probere
Geplaatst 2 mei 200718 jr. volgens mij is het ook een beetje te controleren wat een speler wil, of kan worden. Een speler met veel invloed en het vermogen om beslissingen te nemen, lijkt me eerder geschikt om manager/coach te worden dan een ander soort speler. En een (oudere) speler die vaak commentaar geeft voor een wedstrijd over 'gevaarlijke' spelers, of wanneer je een talent binnenhaalt meld dat het ventje een gouden toekomst voor zich heeft lijkt mij dus een goede scout te kunnen zijn... Maar daar hoef je niet altijd ''voetbalinzicht'' voor te hebben.. Als we de CL Finale tegen Man United spelen snap ik zelf ook wel dat we op C.Ronaldo moeten letten;)
Geplaatst 2 mei 200718 jr. VOlgensmij kun je een speler wel beinvloeden> jaap stam had bij mij: trekt zich terug uit voetbalwereld, Na een keer zeggen dat je coach in hem ziet had hij: trekt zich waarschijnlijk terug uit voetbalwereld na twee keer hetzelfde zeggen: blijft waarschijnlijk niet actief in voetbalwereld