Geplaatst 11 april 200718 jr. Ik heb met nicolas millan een echte dribbelaar in de voorhoede. Maar wat is nu eigelijk de beste instructies voor een goede dribbelaar? Ik heb lopen met bal op: vaak en aanvallende impulsen: vaak Maar dit heeft nog niet het gewenste effect. Heeft iemand wel al de ideale instructies gevonden?
Geplaatst 11 april 200718 jr. Auteur Ik heb met nicolas millan een echte dribbelaar in de voorhoede. Maar wat is nu eigelijk de beste instructies voor een goede dribbelaar? Ik heb lopen met bal op: vaak en aanvallende impulsen: vaak Maar dit heeft nog niet het gewenste effect. Heeft iemand wel al de ideale instructies gevonden?
Geplaatst 11 april 200718 jr. Auteur Ik heb met nicolas millan een echte dribbelaar in de voorhoede. Maar wat is nu eigelijk de beste instructies voor een goede dribbelaar? Ik heb lopen met bal op: vaak en aanvallende impulsen: vaak Maar dit heeft nog niet het gewenste effect. Heeft iemand wel al de ideale instructies gevonden?
Geplaatst 11 april 200718 jr. Ik geef mijn spitsen nooit aanvallende impulsen vaak, maar gemiddeld. Dat is namelijk in alle standaardtactieken van het spel het geval.
Geplaatst 11 april 200718 jr. Maak er een eenzame spits van. Dan heeft 'ie alle ruimte om te dribbelen.
Geplaatst 11 april 200718 jr. Hold up ball wil nog wel eens zin hebben. Daardoor heeft je team namelijk de tijd om zicht te reorganiseren na een aanval.
Geplaatst 11 april 200718 jr. Ik zou hem niet veel creatieve ruimte geven zodat hij zich meer aan zijn spelersinstructies (dus veel met de bal lopen) moet houden.
Geplaatst 11 april 200718 jr. Veel met bal lopen is niet altijd handig, daardoor raak je vaak sneller de bal kwijt, omdat de speler ook in een moeilijke situatie gaat lopen met de bal waar hij de bal beter terug naar een verdediger/middenvelder had kunnen passen. Ik zet het daarom liever op 'gevarieerd', zodat hij zelf de momenten uit kan kiezen.