Geplaatst 10 april 200718 jr. Hoi, Een vriend van me heeft daarstraks mijn pc geformatteerd. Nu ben ik vanalles opnieuw aan het installeren alsook fm. Bij het opstarten van fm krijg ik echter een foutmelding waarna het spel en de pc uitvallen, vervolgens start de pc opnieuw op. De foutmelding luidt als volgt: 'XML passing order. Not well-formed (invalid taken) at line of temporary_folder_in_user_data_folder.xml' Ik heb ondertussen al of keer het spel terug verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt allemaal niet, weet iemand raad? Merciekes!
Geplaatst 10 april 200718 jr. Auteur Hoi, Een vriend van me heeft daarstraks mijn pc geformatteerd. Nu ben ik vanalles opnieuw aan het installeren alsook fm. Bij het opstarten van fm krijg ik echter een foutmelding waarna het spel en de pc uitvallen, vervolgens start de pc opnieuw op. De foutmelding luidt als volgt: 'XML passing order. Not well-formed (invalid taken) at line of temporary_folder_in_user_data_folder.xml' Ik heb ondertussen al of keer het spel terug verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt allemaal niet, weet iemand raad? Merciekes!
Geplaatst 10 april 200718 jr. Auteur Hoi, Een vriend van me heeft daarstraks mijn pc geformatteerd. Nu ben ik vanalles opnieuw aan het installeren alsook fm. Bij het opstarten van fm krijg ik echter een foutmelding waarna het spel en de pc uitvallen, vervolgens start de pc opnieuw op. De foutmelding luidt als volgt: 'XML passing order. Not well-formed (invalid taken) at line of temporary_folder_in_user_data_folder.xml' Ik heb ondertussen al of keer het spel terug verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dat helpt allemaal niet, weet iemand raad? Merciekes!
Geplaatst 12 april 200718 jr. Dat komt bij mij ook maar als ik op 'oke/ok' klik gaat het gewoon verder ;).
Geplaatst 12 april 200718 jr. Verwijder de FM-bestanden in Mijn Documenten ook, als je dat nog niet gedaan hebt. Let er wel op dat je niet de savegames die je nog hebt, óók verwijdert. Daarna dus opnieuw installeren.
Geplaatst 13 april 200718 jr. Verwijder ook de hele map van Sports Interactive die hier staat: C:\Documents and Settings\\Application Data Daar kan je fout soms nog wel eens in blijven zitten. Als je FM dan weer opnieuw instaleerd leest hij weer die map en is het probleem nog niet verholpen.