Geplaatst 9 april 200718 jr. Wie ben ik? Waar ben ik? Hoe ben ik hier gekomen?. Vraag ik me af als ik wakker wordt. Ik sta op en veeg de blaadjes van mijn shirt, waarom lig ik hier in het bos? Wat is er allemaal gebeurd. Zoekend naar mijn portemonnee kom ik er achter dat die weg is samen met mijn mobiel. Het enige wat ik vind is een briefje in mijn kontzak. Ik vouw het briefje open en begin het te lezen. Hey jij. Eindelijk bijgekomen. Zoals we je al eerder zeiden jij hoort hier niet. We hebben je vaak genoeg gewaarschuwd maar ja. Wie niet luisteren, wil moet maar voelen. Getekend. R. Vreemd ik kan me niets herinneren van deze R. Ik kijk om me heen en zie alleen maar bomen. Maar wacht in de verte zie ik 2 lampen. Ik begin er heen te lopen. Eenmaal dichterbij zie ik dat het een auto is. Er zit niemand in. Ik kijk goed om me heen maar zie niemand. Ik loop naar de bestuurders kant van de auto en zie dat de sleutels in het contact zitten. En er ligt een papiertje op de stoel. Z’n zelfde als ik in mijn broekzak vond. Ik doe de deur open en pak het papiertje. Hey jij. Deze is auto is voor jou. Het is de bedoeling dat je op rot. Dit is de laatste waarschuwing voordat we je omleggen. Getekend. R. Aangeslagen stap ik in de auto en rij weg. Na een kwartier rijden kom ik bij een benzinepomp. Ik parkeerde de auto en liep naar binnen. Ik vroeg aan de caissière waar ik was. Na een kort gesprek met de caissière wist ik dat ik in België was. Tevens had ik de weg gevraagd richting de Nederlandse grens. Het bleek dat ik er niet ver vandaan was. Na een uur rijden kwam ik in de buurt van de grens. Toen er ineens een auto achter me reed. Ik werd een beetje zenuwachtig omdat ik wist dat deze auto mij al volgde vanaf de benzinepomp. Ik besloot om een beetje gas bij te geven. Maar die auto bleef achter mij aan. Toen zag ik een parkeerplek en om er zeker van te zijn dat die auto toevallig achter mij reed, besloot ik die parkeerplek op te gaan om te zien of die auto dat ook deed. Helaas voor mij bleef die auto achter me aan komen. Ik zette me auto in het parkeervak en zag dat ze achter me gingen staan. Hun portier ging open. Er kwamen 2 mannen in zwarte pakken uit de auto mijn kant op. Ze liepen nu te hoogte van mijn kofferbak. De man links ging met zijn hand richting zijn binnenzak. Ow god dacht ik bij me zelf hij heeft een pistool. De mannen kwamen steeds dichterbij De man die aan de rechterkant liep stond naast het portier en keek naar binnen. De man aan de linkerkant was mijn portier genaderd en keek ook naar binnen. Beide mannen gingen rechtop staan en keken elkaar aan. Hij is het echt zei de man rechts. Ja, dat zie ik ook wel. De man die aan mijn kant stond tikte op het raam. *Slik* wat moeten ze van me dacht ik bij me zelf. Ik draaide het raam op een klein kiertje open. Waarmee kan ik u helpen vroeg ik. Waarop de man antwoorden mag ik uw handtekening meneer Bakker. De hand in zijn binnenzak kwam te voorschijn met pen en papier Handtekening? Mag ik vragen waarom u mijn handtekening wilt? De man begon te lachen. De man aan de rechter kant kwam om de auto heen gelopen naar onze kant en vroeg wat er was. De man kwam eindelijk bij van het lachen en vroeg of ik meende wat ik zei. Ja, zei ik Kunt u mij vertellen wie ik ben? De mannen keken elkaar aan. Weet je niet meer wie je ben? Je maakt een grapje. Nee, echt niet het enige wat ik weet is dat ik ergens in een bos wakker ben geworden. Een van de mannen liep naar de auto en kwam terug met een krant. Hij gaf mij de krant en vertelde dat ik maar bij de Sport moest kijken. Ik las het artikel en schrok me rot.
Geplaatst 9 april 200718 jr. Auteur Wie ben ik? Waar ben ik? Hoe ben ik hier gekomen?. Vraag ik me af als ik wakker wordt. Ik sta op en veeg de blaadjes van mijn shirt, waarom lig ik hier in het bos? Wat is er allemaal gebeurd. Zoekend naar mijn portemonnee kom ik er achter dat die weg is samen met mijn mobiel. Het enige wat ik vind is een briefje in mijn kontzak. Ik vouw het briefje open en begin het te lezen. Hey jij. Eindelijk bijgekomen. Zoals we je al eerder zeiden jij hoort hier niet. We hebben je vaak genoeg gewaarschuwd maar ja. Wie niet luisteren, wil moet maar voelen. Getekend. R. Vreemd ik kan me niets herinneren van deze R. Ik kijk om me heen en zie alleen maar bomen. Maar wacht in de verte zie ik 2 lampen. Ik begin er heen te lopen. Eenmaal dichterbij zie ik dat het een auto is. Er zit niemand in. Ik kijk goed om me heen maar zie niemand. Ik loop naar de bestuurders kant van de auto en zie dat de sleutels in het contact zitten. En er ligt een papiertje op de stoel. Z’n zelfde als ik in mijn broekzak vond. Ik doe de deur open en pak het papiertje. Hey jij. Deze is auto is voor jou. Het is de bedoeling dat je op rot. Dit is de laatste waarschuwing voordat we je omleggen. Getekend. R. Aangeslagen stap ik in de auto en rij weg. Na een kwartier rijden kom ik bij een benzinepomp. Ik parkeerde de auto en liep naar binnen. Ik vroeg aan de caissière waar ik was. Na een kort gesprek met de caissière wist ik dat ik in België was. Tevens had ik de weg gevraagd richting de Nederlandse grens. Het bleek dat ik er niet ver vandaan was. Na een uur rijden kwam ik in de buurt van de grens. Toen er ineens een auto achter me reed. Ik werd een beetje zenuwachtig omdat ik wist dat deze auto mij al volgde vanaf de benzinepomp. Ik besloot om een beetje gas bij te geven. Maar die auto bleef achter mij aan. Toen zag ik een parkeerplek en om er zeker van te zijn dat die auto toevallig achter mij reed, besloot ik die parkeerplek op te gaan om te zien of die auto dat ook deed. Helaas voor mij bleef die auto achter me aan komen. Ik zette me auto in het parkeervak en zag dat ze achter me gingen staan. Hun portier ging open. Er kwamen 2 mannen in zwarte pakken uit de auto mijn kant op. Ze liepen nu te hoogte van mijn kofferbak. De man links ging met zijn hand richting zijn binnenzak. Ow god dacht ik bij me zelf hij heeft een pistool. De mannen kwamen steeds dichterbij De man die aan de rechterkant liep stond naast het portier en keek naar binnen. De man aan de linkerkant was mijn portier genaderd en keek ook naar binnen. Beide mannen gingen rechtop staan en keken elkaar aan. Hij is het echt zei de man rechts. Ja, dat zie ik ook wel. De man die aan mijn kant stond tikte op het raam. *Slik* wat moeten ze van me dacht ik bij me zelf. Ik draaide het raam op een klein kiertje open. Waarmee kan ik u helpen vroeg ik. Waarop de man antwoorden mag ik uw handtekening meneer Bakker. De hand in zijn binnenzak kwam te voorschijn met pen en papier Handtekening? Mag ik vragen waarom u mijn handtekening wilt? De man begon te lachen. De man aan de rechter kant kwam om de auto heen gelopen naar onze kant en vroeg wat er was. De man kwam eindelijk bij van het lachen en vroeg of ik meende wat ik zei. Ja, zei ik Kunt u mij vertellen wie ik ben? De mannen keken elkaar aan. Weet je niet meer wie je ben? Je maakt een grapje. Nee, echt niet het enige wat ik weet is dat ik ergens in een bos wakker ben geworden. Een van de mannen liep naar de auto en kwam terug met een krant. Hij gaf mij de krant en vertelde dat ik maar bij de Sport moest kijken. Ik las het artikel en schrok me rot.
Geplaatst 9 april 200718 jr. Auteur Wie ben ik? Waar ben ik? Hoe ben ik hier gekomen?. Vraag ik me af als ik wakker wordt. Ik sta op en veeg de blaadjes van mijn shirt, waarom lig ik hier in het bos? Wat is er allemaal gebeurd. Zoekend naar mijn portemonnee kom ik er achter dat die weg is samen met mijn mobiel. Het enige wat ik vind is een briefje in mijn kontzak. Ik vouw het briefje open en begin het te lezen. Hey jij. Eindelijk bijgekomen. Zoals we je al eerder zeiden jij hoort hier niet. We hebben je vaak genoeg gewaarschuwd maar ja. Wie niet luisteren, wil moet maar voelen. Getekend. R. Vreemd ik kan me niets herinneren van deze R. Ik kijk om me heen en zie alleen maar bomen. Maar wacht in de verte zie ik 2 lampen. Ik begin er heen te lopen. Eenmaal dichterbij zie ik dat het een auto is. Er zit niemand in. Ik kijk goed om me heen maar zie niemand. Ik loop naar de bestuurders kant van de auto en zie dat de sleutels in het contact zitten. En er ligt een papiertje op de stoel. Z’n zelfde als ik in mijn broekzak vond. Ik doe de deur open en pak het papiertje. Hey jij. Deze is auto is voor jou. Het is de bedoeling dat je op rot. Dit is de laatste waarschuwing voordat we je omleggen. Getekend. R. Aangeslagen stap ik in de auto en rij weg. Na een kwartier rijden kom ik bij een benzinepomp. Ik parkeerde de auto en liep naar binnen. Ik vroeg aan de caissière waar ik was. Na een kort gesprek met de caissière wist ik dat ik in België was. Tevens had ik de weg gevraagd richting de Nederlandse grens. Het bleek dat ik er niet ver vandaan was. Na een uur rijden kwam ik in de buurt van de grens. Toen er ineens een auto achter me reed. Ik werd een beetje zenuwachtig omdat ik wist dat deze auto mij al volgde vanaf de benzinepomp. Ik besloot om een beetje gas bij te geven. Maar die auto bleef achter mij aan. Toen zag ik een parkeerplek en om er zeker van te zijn dat die auto toevallig achter mij reed, besloot ik die parkeerplek op te gaan om te zien of die auto dat ook deed. Helaas voor mij bleef die auto achter me aan komen. Ik zette me auto in het parkeervak en zag dat ze achter me gingen staan. Hun portier ging open. Er kwamen 2 mannen in zwarte pakken uit de auto mijn kant op. Ze liepen nu te hoogte van mijn kofferbak. De man links ging met zijn hand richting zijn binnenzak. Ow god dacht ik bij me zelf hij heeft een pistool. De mannen kwamen steeds dichterbij De man die aan de rechterkant liep stond naast het portier en keek naar binnen. De man aan de linkerkant was mijn portier genaderd en keek ook naar binnen. Beide mannen gingen rechtop staan en keken elkaar aan. Hij is het echt zei de man rechts. Ja, dat zie ik ook wel. De man die aan mijn kant stond tikte op het raam. *Slik* wat moeten ze van me dacht ik bij me zelf. Ik draaide het raam op een klein kiertje open. Waarmee kan ik u helpen vroeg ik. Waarop de man antwoorden mag ik uw handtekening meneer Bakker. De hand in zijn binnenzak kwam te voorschijn met pen en papier Handtekening? Mag ik vragen waarom u mijn handtekening wilt? De man begon te lachen. De man aan de rechter kant kwam om de auto heen gelopen naar onze kant en vroeg wat er was. De man kwam eindelijk bij van het lachen en vroeg of ik meende wat ik zei. Ja, zei ik Kunt u mij vertellen wie ik ben? De mannen keken elkaar aan. Weet je niet meer wie je ben? Je maakt een grapje. Nee, echt niet het enige wat ik weet is dat ik ergens in een bos wakker ben geworden. Een van de mannen liep naar de auto en kwam terug met een krant. Hij gaf mij de krant en vertelde dat ik maar bij de Sport moest kijken. Ik las het artikel en schrok me rot.
Geplaatst 10 april 200718 jr. Auteur Maandag. PLAATSELIJKE COACH VERDWENEN NA NACHTJE UIT. Tijdens de nacht van vrijdag op zaterdag is de coach van de plaatselijke amateur club spoorloos verdwenen. Dit alles werd duidelijk toen het elftal zondag middag op het punt stond te voetballen en de coach niet kwam opdagen. Na vergeefse pogingen om de coach te bellen besloot het team de wedstrijd niet te spelen en te gaan zoeken naar de coach. De zoektocht ging tot diep in de nacht door maar helaas konden ze de coach niet vinden. 24 uur nadat ze erachter waren gekomen dat de coach verdwenen was, ging er een groepje aangifte doen bij de politie. Mocht u enige tips hebben over het verblijf of heeft u John Bakker gezien. Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de Politie van Hoorn. Ik keek van de krant naar de mannen naast mijn auto. Ik zag dat een van de mannen naar zijn mobiel greep maar nog voordat hij het nummer van de politie in kon drukken vertelde ik hem dat hij niet hoeft te bellen. “Ik rij nu regelrecht naar Hoorn toe en ga dan wel even langs de politie†zei ik tegen de man met de mobiel. Mag ik u vriendelijk bedanken voor het ophelderen waar ik vandaan kom. Na een autorit van z’n 3 uur kwam ik aan in Hoorn. Ik parkeerde mijn auto op de parkeerplaats bij het politiebureau en liep naar binnen. “Goedendag meneer. Waarmee kan ik u helpen†vroeg de man achter de balie. uhmm ja hoe zal ik het zeggen. Ik ben de vermiste coach mijn naam is John Bakker. “1 momentje graag ik zal even mijn chef roepen.†Na 5 minuten wachten kwam er iemand naar mij toe die zich voorstelde als Stephan Stoep. Hij vroeg of ik even mee kon lopen om wat vragen te beantwoorden. Na z’n 30 minuten stond ik weet buiten. Alles wat ik wist had ik verteld. Ik wist nu ook meer van me zelf. Ik besloot om naar huis te rijden en daar maar wat te gaan eten. Eenmaal aangekomen bij mijn huis zocht ik naar mijn sleutels. Toen ik mijn sleutels had gevonden deed ik de deur open en schrok me rot. Er was iemand binnen maar wie was die man. Toen ik goed keek zag ik dat de man op mijn bankstel zat niemand minder was dan Wilfred Bouma. Ik ken Bouma al sinds dat we klein waren. We waren vroeger buren van elkaar en gingen elk weekend voetballen. Toen ik van de schrik bekomen was vroeg ik aan hem wat hij kwam doen. Hij vertelde mij dat hij in de krant gelezen had wat er was gebeurd en dat hij zo snel mogelijk hier heen was gekomen. Ik vertelde hem alles wat ik tot nu toe te weten was gekomen. Bouma reageerde geschrokken. Eenmaal van de schrik bekomen vroeg Bouma of het misschien niet beter was als ik een tijdje bij hem bleef logeren gewoon om met mijn gedachte ergens anders te zijn. “Daar moet ik even over nadenken†zei ik. Hoe lang blijf je in Nederland? “Nou om eerlijk te wezen ga ik morgen weer terug†vertelde hij. Ik vroeg of hij wat te doen had vanavond want, anders wou ik vragen of je met me mee gaat naar de training van mijn elftal. Bouma vond het goed. Natuurlijk als je een bekende voetballer mee neemt naar de training dan verloopt alles niet zo als je gepland heb. De jongens waren blij dat ik weer terug was en waren aangenaam verrast toen ze zagen wie ik mee had genomen. Aan het eind van de training riep ik iedereen bij elkaar. “Jongens, ik heb een trieste mededing voor jullie. Ik vertrek morgen naar Engeland. Daar blijf ik een tijdje om over alles wat er is gebeurt na te denken.†De jongens reageerden verbaast. “Wie gaat ons dan coachen?†vroeg 1 van de jongens. “Dat word allemaal geregeld†zei ik. Maar ik wil wel dat jullie me op de hoogte houden tot ik terug ben. Toen de training was afgelopen besloten Bouma en ik weer richting mijn huisje te gaan. Thuis aangekomen vertelde ik Bouma dat hij hier kon blijven slapen. Mijn antwoord apparaat knipperde. Ik liep er naartoe en drukte op Play. Goedenavond John. Zoals ik je al verteld heb je bent hier niet welkom. Als je niet gauw op rot zorg ik ervoor dat je verdwijnt. Ik geef je een week. R. *Slik* Wie was die man. Waarom is zijn stem vervormd. Ik keek naar Bouma die met grootte ogen stond te kijken naar wat hij net gehoord had. “We moeten de politie bellen†zei hij. Nee, dat hoeft niet. We gaan morgen toch weg laat maar lekker gaan.
Geplaatst 10 april 200718 jr. Wel cool dat Bouma betrokken wordt in het verhaal op zich en ik ben zeer benieuwd hoe je nieuwe club zal gaan heten, Aston Villa zou zomaar kunnen anders kwam Bouma niet.
Geplaatst 10 april 200718 jr. Ik dacht ook aan Villa maar ik zie het wel jongen... Je start is zeer leuk en tof om volgen, ben benieuwd naar het vervolg
Geplaatst 10 april 200718 jr. Auteur Na geland te zijn in London vertrekken we naar het huis van Bouma. Eenmaal aangekomen bij het huis werd ik naar mijn kamer gebracht zodat ik mijn spullen uit kon pakken. Wilfred hoefde deze week nog niet te trainen hij was namelijk geblesseerd aan zijn voet. We hadden mooi de tijd om de omgeving te verkennen. Na 3 dagen was de tijd voor Wilfred om zich weer te melden bij Villa. Hij vroeg aan mij of ik zin had om mee te gaan. Natuurlijk had ik daar zin in ik was immer nog nooit in Villa Park geweest. Na een rit van z’n 10 minuten kwamen we bij het stadion aan. Het was druk overal stonden mensen met camera’s. “is dit normaal†vroeg ik aan Wilfred. “Nee, zo erg als nu heb ik het nog nooit mee gemaakt†zei hij. Laten we naar binnen gaan om te kijken wat er aan de hand is. Binnen hoorde we wat er aan de hand was. De coach Martin O’Neill werd er van beschuldig een meisje te hebben verkracht. Hij zat op dit moment voor verhoor op het politie bureau. De training ging even goed door. De training verliep natuurlijk niet zoals verwacht overal stonden spelers te praten over het incident. Was het waar? Vroeg ik mij af. Hoe kan een man nou zoiets doen? Coach Aston Villa onschuldig na onderzoek Nu het onderzoek was afgerond was men er achter gekomen dat O’Neill onschuldig was bevonden. Er was grote vreugde bij Villa. Hun Coach was onschuldig. Nu men dit achter de rug heeft kunnen ze zich weer volledig richten op het nieuwe seizoen. Dit las ik in de krant. Ik liep naar beneden en liet dit aan Wilfred lezen. Een glimlach verscheen op zijn gezicht. “Vanmiddag is er weer een training heb je weer zin om mee te gaan†vroeg Wilfred. “Natuurlijk wil ik dat wel. De volgende keer hoef je het niet te vragen dan ga ik gewoon mee.†Antwoorden ik. Tijdens de training werd er bekend gemaakt dat Villa op stage gaat naar Argentinië en Nederland. In Argentinië worden er 3 wedstrijden gespeeld en in Nederland worden ook 3 wedstrijden gespeeld. O’Neill kon nog niet vertellen wie de tegenstanders worden. De training verliep soepel en na de training besloten wat ploeg genoten van Wilfred wat te drinken en vroegen of we mee gingen. Rond een 17:00 uur gingen we weer naar huis. Tijdens het eten vertelde ik dat ik over 2 dagen weer richting huis zou gaan. Wilfred vertelde mij dat als ze in Nederland zijn dat hij me belt waar ze spelen zodat ik langs kan komen. 2 dagen later was het weer tijd om naar huis te gaan. Ik heb genoten van mijn verblijf in Engeland. Wilfred had me afgezet bij het vliegveld en ging daarna weer weg om naar zijn training te gaan. Ongeveer 6 uur later stapte ik mijn eigen huisje weer binnen. Ik nam de berg post door en keek gespannen naar mijn antwoord apparaat. Het apparaat knipperde 1 bericht. Gespannen liep ik naar mijn antwoord apparaat en drukte op play.
Geplaatst 10 april 200718 jr. Ziet er goed uit en je houdt het ook lekker spannend zo, zowel op clubgebied als op het gebied van privé met al die berichtjes etc.
Geplaatst 11 april 200718 jr. Auteur Hoi hoi, alles goed? Ik was bij je langs geweest maar je was er niet. Bel je me even terug groetjes je moeder Gelukkig dacht ik bij me zelf het was me moeder maar. Ik besloot haar even terug te bellen en te vertellen waar ik was geweest. Na een gesprek van een half uur hing ik op. Ik besloot om op tijd naar bed te gaan morgen was er weer genoeg te doen. De volgende morgen werd ik wakker van de telefoon. Ik stapte me bed uit en liep richting de telefoon die beneden stond. Te laat ze hadden al op gehangen. Ik zou het vandaag lekker rustig aan doen en vanavond zou ik weer naar de training gaan van mijn eigen elftal. Na een week weer thuis te zijn heb ik gelukkig niets meer van die R. gehoord. Het is nu zaterdag ik ben net wakker en liep naar de deur voor mijn krant. Zoals gewoonlijk ligt de krant al op de mat. Toen ik de krant had liep ik naar de keuken voor mijn bakkie pleur. Ik ging aan tafel zitten en zocht naar het gedeelte stad en streek in de krant. Mijn oog viel op het volgende. Café in Hoorn jaar dicht vanwege drugs Hoorn - Café 't Hoornse Veerhuis aan de Dubbele Buurt in Hoorn moet een jaar dicht. Er zijn meermalen soft- en harddrugs aangetroffen. Burgemeester Van Veldhuizen heeft de maatregel donderdag bekend gemaakt. Volgens de gemeente is er al langere tijd sprake van ernstige overlast op straat en in het café. Bij een inval vond de politie vorige maand vijf gram cocaïne en bijna 150 gram hasjiesj. De maatregel is het resultaat van het nieuwe en aangescherpte coffeeshopbeleid. Er zijn, aldus de gemeente, meerdere 'indringende gesprekken' met de eigenaar geweest over ernstige overlast op straat en in de kroeg. Vanaf augustus werd de zaak scherp in de gaten gehouden en gold een samenscholingsverbod voor de Dubbele Buurt van 22 tot 4 uur. De maatregel tot sluiting wordt binnen twee weken van kracht. De eigenaar was niet bereikbaar voor commentaar. Hij verblijft in het buitenland. Ja dit was te verwachten. Dat krijg je als je een coffeeshop naast een kroeg plaatst. Ik bladerde verder in de krant totdat ik bij de sport pagina kwam. Mijn mond viel op van verbijstering. Dit gelooft toch niemand. Net op het moment dat ik wou gaan lezen ging de telefoon. Ik nam de telefoon op. Met John Goedemorgen, U spreekt met Piet van Telecom bedrijf belt u terug heeft u wat tijd om een paar vragen te beantwoorden?. Nee die heb ik niet. Tot ziens . En nog voordat de man wat kon zeggen hing ik op en liep ik terug naar de keukentafel om de krant te lezen. Coach Aston Villa verdwijnt in Argentinië. 24-7-06 Na de wedstrijd tegen Independiente is Martin O’Neill verdwenen. Na afloop vertelde de coach dat hij nog even wou blijven om met wat spelers te praten en vertelde de jongens dat ze terug konden naar het hotel om te doen wat ze wilden te doen. Toen de coach om 23:00 uur nog niet terug was begon de technische staf zich toch zorgen te maken. Ze probeerden de coach te bellen maar zijn telefoon was uit. Toen ze de club belde kregen ze te horen dat de coach al z’n 5 uur geleden de club verlaten had. Toen de volgende dag iedereen wakker werd was de coach er nog niet en over 5 uur moesten ze weer op het vliegveld wezen. De coach is tot op heden nog niet terug gekomen van zijn avontuur in Argentinië. We houden u op de hoogte. Het zit ze niet mee bij Aston Villa dacht ik bij mezelf. Eerst word hij beschuldigd van seksueel misbruik en nu is hij nog verdwenen ook. Ik stond op en liep naar de telefoon. Ik zocht naar het nummer van Wilfred en belde hem op. Met John. Hoe is het met je? Hoi John. Met mij gaat het wel goed. En met jouw Ja lekker. Maar wat las ik nou in de krant? Is het waar? Helaas wel. Het is hier een dolle boel. Iedereen is er mee bezig terwijl we nu zo dicht bij het begin van het seizoen staan. En ik weet nog niet of de stage naar Nederland nu nog door gaat. Dat is inderdaad klote. Ik zou ook gaan twijfelen hoor wat de stage betreft als je hoofdcoach weg is. Ik had zelf wel een idee maar dat moet ik nog met bestuur overleggen en met jouw ook eigenlijk Met mij? Ow wat heb ik er mee te maken dan? Nou ik wou vragen aan het bestuur of we evengoed naar Nederland kunnen gaan met een vervangende coach. En dan wou ik vragen of jij het eventueel wil overnemen voor die 3 wedstrijden als dat mag. *Slik* ik coach van jullie team? Laat ik het zo zeggen als het bestuur het goed vind wil ik het wel doen. Op 1 voorwaarden. Jij licht me in over het elftal en alles wat erbij hoort. Is goed dat doe ik. Maar dan ga ik nu weer ophangen en dan even naar het bestuur om het te vragen. Ik bel je vanavond of alles geregeld is. Is goed ik hoor het wel van je. Tot vanavond Tot vanavond doei. Ik was net klaar met het avond eten toen de telefoon ging.
Geplaatst 11 april 200718 jr. Je houd het spannend en afwisselend!! Leuk om lezen zo hoor... Véél succes
Geplaatst 12 april 200718 jr. Auteur Ik was net klaar met het avond eten toen de telefoon ging. Met John Hoi John met Wilfred Mijn hart begon sneller te kloppen Hoi, alles goed? Ja na vanmiddag wel. Ik ben bij het bestuur geweest en na lang wikken en wegen vinden zij het. Tuut tuut tuut De verbinding werd verbroken. $%^ %$ dacht ik bij mezelf moet dit nu. Nog geen 1 minuut later ging mijn mobiel af. Ik nam op. Ja daar ben ik weer wat gebeurde er? Geen idee de verbinding was ineens weg, maar je was aan het vertellen Ja het bestuur vind het goed dat je de wedstrijden in Nederland coacht. Ik zal je meteen even inlichten tegen wie en wanneer we spelen. 30-07 gaan we naar Ajax op 1-8 gaan we naar Az en op 3-8 gaan we naar Eindhoven om tegen Psv te spelen. Dus dan zien je op 28-07 als we in Nederland zijn oké. Mocht er wat veranderen dan hoor je het wel. uhmmm ja is goed. Ik zal alvast wat onderzoek doen naar het team zodat ik wat namen weet. Ik spreek je snel weer doei Toen we opgehangen hadden besloot ik naar de site van Aston Villa te gaan en daar een naar het team te kijken. 3 dagen later kreeg ik een brief uit Engeland. De brief was afkomstig van Randy Lerner de voorzitter van Villa. Nu vraag je natuurlijk af wat er in stond nou dat zal ik je vertellen. Beste John Bakker, Ik wou op deze manier even doorgeven dat de stage in Nederland niet door gaat. Nadat Ajax en Psv afgezegd hebben konden wij geen andere clubs vinden in Nederland. Nu hebben we het zo geregeld dat we naar Portugal gaan om daar 3 wedstrijden te spelen. Nu weet ik dat u ons team zou coachen in Nederland, maar omdat dat niet door gaat wil ik u vragen om mee te gaan naar Portugal om daar te coachen voor ons. Ook wil ik u op deze manier vertellen dat we nog niet op zoek zijn naar vervanging voor O’Neill maar als u ons kunt overtuigen dat u de juiste man bent kunt u een contract krijgen voor 1 jaar. Met Vriendelijke Groet, Randy Lerner 3 dagen nadat ik mijn antwoord terug gestuurd had lag er een ticket bij mij op de mat. Over 2 dagen zou ik vertrekken naar Portugal. Ik kan de laatste tijd maar aan 1 ding denken. Ik kan coach worden van Villa. Het enige wat ik hoef te doen is goed presteren in Portugal. 2 dagen later is het zover ik zit in het vliegtuig over enkele minuten land ik in Portugal en als het goed is wacht Wilfred daar op mij. Zoekend naar Wilfred zie ik hem staan. Ik loop naar hem toe. ”hoe is het ermee?” vraagt Wilfred. ”Wel goed” zeg ik tegen hem. Zullen we maar naar het hotel gaan ik ben op van de zenuwen. Na een rit van 15 minuten zijn we bij het hotel aangekomen. Kamer 666 is voor mij. Ik had net me spullen uitgepakt toen er op de deur werd geklopt. Ik liep naar de deur om hem open te doen er stond niemand. Hmmm vreemd ik hoorde toch zeker geklop. Het zal de spanning wel wezen dacht ik bij me zelf. Na een middag in het zwembad gelegen te hebben keerde ik terug naar mijn hotel kamer. Eenmaal daar aangekomen kleed ik mij om. Tijd om te eten ik belde roomservice en bestelde wat te eten. Na het eten besloot ik wat tv te kijken. Ik begon te zappen tot dat ik bij een voetbal wedstrijd kwam. Benfica tegen Porto. Ik besloot om de wedstrijd maar eens te kijken aangezien Porto ook een tegenstander van ons is. Na een uur val ik in slaap. Me telefoon gaat ik schrik wakker. Wat hoe laat is het? Ik kijk op de wekker 10:00 uur. Ik neem de telefoon op. Het is Wilfred die mij verteld dat ik als de sodemieters naar de beneden moet komen de bus staat op het punt te vertrekken. Shit das waar ook we moeten vandaag voetballen. Na een uur waren we bij Atlético aangekomen. De zenuwen gierden door mijn lijf. Ik stak de ene na de andere sigaret aan. Iedereen zat in de kleedkamer te wachten op de opstelling. Ik zag zelfs een paar nieuwe gezichten in de kleedkamer. Ik vroeg aan Wilfred wie dat waren en hij vertelde mij dat deze 5 spelers nieuw waren. Ik herkende er achter 2 van de 5 het waren James Beattie die voor 7.500.000 euro over was genomen van Everton en Alex die voor 8.000.000 over was genomen van Fenerbahce. De andere 3 spelers kon ik niet en werden aan mij voor gesteld. Het waren Vincent Enyeama die voor 500.000 euro over kwam van Bnei Yehuda hij is een nieuwe keeper, Ricardo Vaz Te werd overgenomen van Bolton voor 14.000.000 euro en Lomana Laulau van Portsmouth die voor 10.250.000 overkwam. Ook miste ik 2 spelers. Gabriel Agbonlahor vertrok voor 14.500.000 naar Arsenal en Luke Moore die voor 17.500.000 naar Inter verhuisde. Ik kwam er dus achter dat ik mijn opstelling moest aanpassen. De opstelling tegen Atlético was als volgt Op doel: Sorensen (captain) De verdedigers van links naar rechts. Barry, Cahill, Mellberg en Hughes Verdedigende middenvelder: Petrov Op het midden: Davis en Hendrie, Aanvallende middenvelder: Gustavo Lopez In de Spits: Angel en Carew In de 34ste minuut was daar het eerste doelpunt voor Villa. Carew bracht de bal scherp voor het doel maar Miguel trapte de bal hoog en ver weg bij hun doel vandaan. Cahill kon de bal aannemen en rukte op hij zag dat Angel helemaal vrij stond en met een lange bal bereikte hij Angel die van 20 meter genadeloos raak schoot. Vlak voor rust was het Carew die de 0-2 maakte. Mellberg verloor het kopduel van Vincente maar zag dat Petrov de bal kon aannemen en paste naar Carew die alleen op het doel af kon gaan met een hard en laag schot schoot Carew de bal binnen. Nog geen halve minuut later zag ik ook dat het 0-3 werd door Hendrie. In de rust vertelde ik de spelers dat ik tevreden was met het spel. Ik vertelde ook dat ik nog niet van plan was om te wisselen. 20 minuten in de 2de helft werd het nog leuker toen Angel de 0-4 maakte. Nadat Cahill de bal achter opgevangen had passeerde hij enkele spelers voordat hij de bal afgaf aan Angel die de keeper dolde en cool raak schoot. Dat is zijn 2de van de dag. Zou Atlético dan niets doen? Ja, zeker ze kregen in de 70ste minuut een grootte kans Vincente schoot snoei hard richting doel toen de bal van richting veranderde via Cahill Sorensen kon er nog net bij . 7 minuten na de kans van Vincente was het Petrov die voor de 0-5 zorgde Hij kwam vanaf het middenveld richting doel en met een geplaatst schot schoot hij langs de keeper. Het bleef een leuke wedstrijd zelf toen Carew zijn 2de van de dag maakte in de 90ste minuut Hughes met een schitterende pass naar Carew. Carew dook achter de verdediging op en moest alleen de doelman nog verslaan en dat deed hij. 0-6. Een leuke wedstrijd voor mij. Na afloop van de wedstrijd vroeg ik de jongens of ze vanavond even bij elkaar konden komen om elkaar beter te leren kennen. Kan iemand het topci veranderen naar Bakkers Villa op de weg naar de top
Geplaatst 12 april 200718 jr. Mooi verhaal man, spannend en leuk om te lezen. In het begin bouw je de spanning echt op. Ga zo voort.
Geplaatst 13 april 200718 jr. Auteur Die avond waren we gezellig tijdens het eten bij elkaar gekomen. Op deze manier kon ik de spelers beter leren kennen en andersom. Iedereen ging vroeg naar bed want morgen moeten we weer vroeg op het veld staan om te trainen. In de middag zijn alle spelers vrij en in de avond eten we gezellig met zijn alle en dan weer vroeg naar bed, omdat we de dag erna weer moeten voetballen. De opstelling. Op doel: Enyeama Verdediging links naar rechts: Ridgewell, Bouma, Mellberg Middenveld van links naar rechts: Barry, Davis, Alex, Petrov, Young In de spits: Vaz Te, Maloney Het was lekker weer om te voetballen in Portugal. In de eerste helft gebeurde er weinig beide teams waren elkaar aan het aftasten. Na 6 minuten voetballen was daar de eerste kans voor Villa Maloney kreeg de bal op de volley maar zag dat Rui de bal net met zijn vingertoppen aanraakte. In de 35ste minuut was er een kans voor Neves maar die zag zijn bal naast de paal gaan. In de rust werd er 2 keer gewisseld aan de kant van Villa. Young en Vaz Te gingen er af en Kabeya en Berger kwamen erin. De 2de helft was pas 5 minuten begonnen toen daar het eerste doelpunt viel. Gomes moest de bal over de achterlijn werken en een corner weggeven. Berger met een hoge hoekschop. Mellberg won het kopduel van Gomes en kopte de bal snoeihard achter de keeper 0-1. Na het doelpunt werd Barry eraf gehaald voor Angel. In de 67ste minuut was het Angel die voor de 0-2 zorgde op aangeven van Berger kon Angel de bal netjes langs de keeper schieten. In de 89ste minuut werd het ook nog 0-3 door Beattie die in de 85ste minuut in het veld kwam. Zo wonnen we onze 2de wedstrijd in Portugal. We waren ondertussen weer richten ons hotel gegaan toen mijn telefoon ging. Ik keek naar mijn schermpje Privé-nummer. Ik nam de telefoon op en hoorde niets. Hallo, halloooooo is daar iemand. Nog steeds werd er niets gezegd ik besloot maar op te hangen. S’Avonds na het eten zat ik op mijn kamer lekker tv te kijken toen er op mijn deur geklopt werd.
Geplaatst 13 april 200718 jr. Goede uitslagen heb je al neergezet zeg en ik zou dan ook ophangen als ze niets zeggen, is wel mooi dat ze dan langs je komen, zal de zaakwaarnemer wel zijn.
Geplaatst 14 april 200718 jr. Auteur Ik liep naar de deur toe en keek door het kijk gaatje. Veel wijzer werd ik er niet van het enige wat ik zag was de oogbal die door het zelfde gaatje tuurde. Ik deed de deur open en zag dat Randy daar stond. Ik vroeg de man om binnen te komen en te gaan zitten. Na een korte stilte vroeg ik wat hij kwam doen. “ik zal meteen maar ter zake komen†zei hij. “Ik ben zeer tevreden over de wedstrijden tot nu toe, maar waar ik voor kom is natuurlijk veel leuker. Ik mag je een contract aanbieden voor 1 jaar†â€Uhmm een contract voor mij? Dat meen je niet†was mijn antwoord “Ja voor jou en het is echt waar ik heb hem bij me als je hem wil zien†â€Natuurlijk wil ik dat wel even want dan kan ik meteen me handtekening zetten, ik kan het alleen nog niet geloven dat jullie mij als coach willen†Nadat ik mijn krabbel had gezet kon ik me zelf coach van Aston Villa noemen. Natuurlijk was er nog niemand die het wist. Randy ging weer weg als een tevreden man. Ik belde meteen naar me moeder om haar het goede nieuws te vertellen en probeerde daarna te gaan slapen. Helaas ging dat niet zo gemakkelijk als normaal. De volgende morgen was ik al vroeg aangekleed en zat beneden op de jongens te wachten. Toen iedereen beneden was vroeg ik aan de jongens of ze even stil konden wezen. Ik had ze wat te vertellen. Nadat ik alles verteld had was iedereen even stil om vervolgens toch blij te reageren. Ook had ik ze verteld dat ze vandaag geen training hadden. Morgen spelen we tegen Porto en dit wordt mijn eerste wedstrijd als officiële coach van Villa. De Opstelling. Op doel: Sorensen De verdedigers van links naar rechts: Delaney, Bouma, Mellberg De middenvelders van links naar recht: Barry, Davis, Alex, Petrov, Young In de spits: Carew, Laulau In de eerste helft gebeurde er weinig er waren voor beide teams wel 1 kans. In de rust werd Carew gewisseld voor Angel. De tweede helft verliep anders. In de 53ste minuut werd Laulau vrij gespeeld en knalde de bal achter de keeper waardoor we met 0-1 voor kwamen te staan In de 60ste minuut was het Cahill die de bal voorbij de keeper tikte. Helaas was het onze eigen keeper waardoor Porto op 1-1 kwam. Verder gebeurde er weinig behalve het feit dat er veel gewisseld werd. Onze stage in Portugal eindigde dus in een gelijk spel. Na de wedstrijd vertelde ik de jongens dat ze goed hadden gespeeld hier in Portugal en dat we overmorgen alweer richting huis gaan. En zo zoon werd ik coach van Aston Villa. â€Pappa hoe heb je het gedaan in je eerste seizoen bij Aston villa?â€vroeg mijn zoontje aan mij “Nou dat zal ik je in het kort vertellen†Laten we dan beginnen met de spelers die werden gekocht en verkocht, Heel veel spelers werden gekocht. En 2 spelers werden verkocht zoals ik al eerder zei. Ook werden er spelers verhuurd aan andere clubs Omdat ze geen werkvergunning konden krijgen of omdat ze nog niet goed genoeg waren. Ook tijdens het seizoen verliep het afwisselend. In de FA Cup werden we al snel uitgeschakeld terwijl we in de League cup pas in de Finale verloren van Chelsea. In de competitie eindigde we als 9de. In april kregen we een uitnodiging voor de Inter Toto en die hadden we gelukkig geaccepteerd. Dus het eerste seizoen verliep heel erg goed want het bestuur wou dat we op een goede plaats in de middenmoot kwamen en dat was gelukt. Zal ik de volgende keer vertellen over onze seizoen start van het 2de seizoen zoon?
Geplaatst 19 april 200718 jr. moore had ik persoonlijk nooit verkocht. zeker als zijn vervanger vaz te is. had je hem beter behouden.
Geplaatst 19 april 200718 jr. Nooit Moore verkopen, niet echt kapot van je beleid. Toch succes! :thumb:
Geplaatst 25 april 200718 jr. Auteur Omdat we ons vorig seizoen hadden ingeschreven voor de Inter Toto kregen we te horen dat we mochten mee doen aan de Inter Toto. Wie onze tegenstander zou worden was nog niet bekend. Op 1-07-07 kregen we te horen dat Koper onze tegenstander werd. We mochten als eerst thuis en 1 week later uit. Ook werden er Spelers gekocht, verkocht en verhuurd. Hier is een overzicht van deze spelers. Dit jaar hadden we een druk programma wat oefenwedstrijden betreft. Dit was vanwege het Europeese voetbal en om wedstrijd ritme op te bouwen. Als eerst hadden we een stage in Portugal om vervolgens naar Nederland te gaan om daar te voetballen Ik ben erg tevreden over onze oefencampagne. Vooral de wedstrijden in Nederland verliepen niet zo als verwacht. Maar de uitslagen staan er Na de wedstrijd tegen Rbc stond de wedstrijd tegen Koper op het programma. Na een makkelijke 5-0 thuis overwinning gingen we met een gerust hart naar de 2de wedstrijd. Ook uit werd er gemakkelijk gewonnen met 0-2 en zo plaatste wij ons voor de 2de kwalificatie ronden. Onze tegenstander werd Wacker Tirol. Eerst moeten we uit en daarna thuis. Tijdens de uitwedstrijd kwamen we na 11 minuten op achterstand maar als snel was het gelijk. We hebben de wedstrijd daarna rustig uitgespeeld en gingen met een 1-4 overwinning naar huis. De thuis wedstrijd was niet bepaald moeilijk via Carew, Alex en Angel wonnen we met 3-0 en plaatste we ons voor de 1ste ronde van de Uefa cup. Onze tegenstander H.Tel Aviv. Uit werd er moeizaam gewonnen door een eigen doelpunt van Haliva. De thuis wedstrijd werd er makkelijk gewonnen met 5-0 en op deze manier plaatste wij ons voor de Groepsronden van de Uefa cup. In de groeps ronden treffen wij. Bayern München Dinamo Kiev Nantes Rosenborg Ik verwacht dat we ons plaatsten voor de volgende ronde.
Geplaatst 25 april 200718 jr. Ik moet zeggen dat je vrij gunstig geloot hebt hoewel je Bayern echt niet zomaar zult kunnen verslaan.
Geplaatst 28 april 200718 jr. Auteur WE gaan een kleine sprong vooruit maken. IK zit nu in Feb 09 en wil per maand gaan updaten. Dus alle wedstrijden die gespeeld zijn komen nu voorbij In de competitie gaat het nog niet zo als verwacht te veel punt verlies. Ook heb ik de juiste tactiek nog niet helemaal gevonden ik hoop dat dat nog snel gebeurd. We staan op dit moment 11de in de competitie. Ook werden er in de winter nog speler gekocht en verkocht. Natuurlijk werden er ook wedstrijden gespeeld voor de beker. Maar die wil ik bewaren tot dat het seizoen is afgelopen Daar zijn we weer. Dit keer Nieuws nieuws en nieuws. Laten we beginnen met ons Europeese avontuur. De Groepsronden. Op naar de volgende ronde. We treffen Slavia Sofia. Mochten we winnen dat treffen we de winnaar van de wedstrijd Shaktar - HSV. Helaas werden we uitgeschakeld in de 2de ronden. Maar de doelstelling hebben we met gemak gehaald. [align=center]The road to the League Cup Finale.[/align] De league cup. Vorig jaar verloren we in de Finale dit jaar wil ik natuurlijk weer in de finale komen maar dan wil ik wel winnen zal dit ons lukken? [align=center][/align] Onze eerste prijs. Wat een goed gevoel geeft dit. Hopelijk lukt dit ook tijdens de Fa cup. [align=center]The road to the Fa Cup Finale.[/align] Helaas was Liverpool te sterk. Maar we zijn toch verder gekomen dan vorg jaar. 2 dagen later stond dit in de krant. The Times sport Is het gedaan met Bakker. Na een wat mindere periode bij de club gaan er de geruchten rond dat de tijd van Bakker is gekomen. We vroegen het de coach zelf. Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen. Is het waar wat ze zeggen? Staat u onder druk van het bestuur? Voor zover ik weet sta ik niet onder druk. Het gaat de laatste tijd wel minder met de club maar we moeten de moed niet opgeven. We zitten nu 2 maanden voor het einde van het seizoen en het kan nog beter worden. Is het waar dat er andere clubs in u geïnteresseerd zijn? Er worden clubs genoemd zoals Roma, Heerenveen en ook Portsmouth. Om eerlijk te zijn ben ik nog niet op zoek naar een andere club. Natuurlijk is het leuk als er een andere club interesse in je hebt maar op dit moment heb ik een contract bij Villa die ik wil uitdienen. Mag ik u bedanken voor dit korte interview. Tuurlijk ga je twijfelen als deze berichten de ronden doen. Het bestuur was inderdaad niet tevreden met de gang van zaken. Ondanks de League cup stond mijn baan bij Villa op het spel. De competitie wedstrijd die gespeeld zijn verliepen niet goed. Na deze uitslagen besluit ik naar Randy Lerner te gaan om met hem te praten over mijn contract. Na een uur kom ik de kamer weer uit. Al snel komen de spelers naar mij toe gelopen. Ik vertelde de jongens het slechte nieuws. IK HEB ONTSLAG GENOMEN met ingang van vandaag ben ik geen coach meer van Aston Villa. Na een paar dagen besluit ik mijn huisje te verkopen om vervolgens weer terug te gaan naar Nederland. Het duurt maar liefst 3 dagen voordat ik een aanbieding krijg van een club. Ik belsuit de club op te bellen om te vragen of ik er een week overna mag denken even is het stil aan de andere kant, maar al snel hoor ik dat het goed is.